Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום!

משפחה עם 3 ילדים.

נשמח לקרוא מנסיונכם, מה חשוב לדעת ולשים לב בניסן סנטרה שנת 2021. האם מומלצת לקנייה? פחות- ולמה? תודה מראש לעונים.

 

  • ספונסר פורום
פורסם

הסנטרה שייכת אצלי לקטגוריית ה"הרבה רכב לפי מטר" - כלומר רכב זול למדי יחסית לגודלו.

אך למחיר הזול יש סיבות:

1. לא אמין כפי שניתן לחשוב מהשם היפאני שלו. למשל - עד לאחרונה היו בעיות רבות עם בלאי מואץ בציריות ומשולשים קדמיים. עד כדי כך ששמעתי על מחסור בחלפים שמנע מכמה בעלים להעביר טסט, כי הבעיה היתה ידועה אבל לא היו חלפים. למיטב ידיעתי זה נפתר בשעה טובה ע"י היבואן.

2. היבואן, אוי היבואן... אינני איש של חרמות, אבל אם מסתכלים לאורך זמן על ההתנהגות של קרסו (סליחה, פריזבי...) רואים תבנית של חוסר אכפתיות לצרכי ובעיות לקוח. היות והסנטרה איננה כה נפוצה בארץ, אחשוש להמליץ עליה בייחוד ללקוחות שעלולים למצוא עצמם משלמים מחירים הזויים בטיפולים אצל מוסכי יבואן, אבל לא מוצאים מוסך פרטי שמכיר את הרכב ויטפל בו כראוי, במחירים שפויים.

3. הגיר הרציף הזה, פשוט צורח (סל"ד גבוה) בכל האצה. לא נעים באוזן, אין בידוד רעשים טוב. בדגמים ממודל 2017 ומעלה אמורה להיות אמינות סבירה, ולא הייתי מציע להתקרב לדגמים עד 2016 כולל.

4. הסנטרה מככבת בעיקר בציי רכב - אם אתה נאלץ לקנות רכב מליסינג תבקש לראות היסטוריית טיפולים מפורטת, ולא סתם "טופס אקסל" ללא פירוט.

 

יחד עם זאת, באם אתה משיג סנטרה במחיר "שחיטה" (לפחות 20% פחות ממחירון משוקלל, ואני קצת עדין) ויש לך מוסך פרטי שמכיר את הרכב ויכול לתת לך מראש עלויות לטיפולים וחלקים בעייתיים כאמור (צירייה, משולש, בולם זעזועים וגם משאבת מים לא יזיק לדעת), זו יכולה להיות קנייה טובה לרכב מרווח מאד עם ציון בטיחות גבוה יחסית.   

  • מעניין 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם
בתאריך 30.5.2025 בשעה 14:56, טלטל13 כתב:

שבת שלום!

משפחה עם 3 ילדים.

נשמח לקרוא מנסיונכם, מה חשוב לדעת ולשים לב בניסן סנטרה שנת 2021. האם מומלצת לקנייה? פחות- ולמה? תודה מראש לעונים.

 

אתה מוזמן לעיין בדיון רלוונטי שהיה פה לאחרונה.

אני מבין שאתה מתעניין בדגם 2021 שזו הצורה החדשה עם מנוע 2000 ככה שהדיון רלוונטי עבורך.

 אני סיימתי 3 שנות ליסינג עם דגם 2022 (עם נסועה נמוכה יחסית) וכעת רכשתי את הרכב לעצמי ללא היסוס.

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...