Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי מיצובישי אטרז 2016 יש מסך חדש אבל השליטה מההגה לא עובדת הבנתי שצריך לחבר את הכבלים key 1 ו2 ואני לא יודעת לאיזה צבע לחבר מישו יכול לעזור לי בעניין הזה 

פורסם

את צריכה מתקין שיודע מה הוא עושה זה עניין של התאמה בין מכשיר לרכב ולעיתים נידרש מתאם חיצוני 

לרוב המסכים יש מתאם לשליטה מההגה פנימי ,לעיתים המתאם הזה לא מתאים או עובד היטב עם 

סוג הרכב שלך ,ולכן יש צורך במתאם שליטה מההגה חיצוני כמו של חברת PAC או חברות דומות אחרות.

 

 

פורסם

זה עניין של התאמה בין מתאם לרכב למכשיר שלך 

וצריך לבדוק פיזית את המכשיר שלך ולראות איזה מתאם הכי מתאים.

לא ניתן לדעת מראש. 

יש מתאמים אוניברסאליים מקיפים שעובדים כמעט עם כל רכב 

בניהם של PAC כמו זה למשל ,אבל עדיף להגיע למתקין מקצועי שיבדוק את העניין.

כאן

פורסם

יכול להיות שרק לא כיילו את הכפתורים עם המערכת, תחפשו אפליקציה במערכת להגדרת השליטה מההגה או איפשהו בהגדרות. 

 

פורסם

@AUDIO KING לדעתי במערכת שלה יש כבר את החיווט לטובת שליטה מההגה, להלן "כבלים key 1 ו-2" ובהתאם פונקציה מובנית במערכת. אין לה צורך במתאם שליטה חיצוני.

רק או שזה לא חובר או שזה לא כוייל כמו שצריך כפי שאלי כתב לעיל.

 

@לבנה1 האם המסך נרכש בארץ או באליאקספרס?

אם (בעיקר) השני, האם לא הגיע אולי עם צמה Plug&Play שמתאימה לרכב ישירות?

 

מי התקין את המערכת? את או מתקין כלשהו?

אם מתקין, הוא אמור היה להכיר את זה ולהתקין כמו שצריך...

אם את, תראי אם המידע הבא עוזר אולי, למרות שלא מלא וחושב לוודא ולא סתם לחבר - אם הקונקטור המקורי נראה כך (מבט מצד החיבור, לא החוטים):

image.thumb.png.c3009aef31ba648307af56c7ff3553ab.png

Key 1 הולך כנראה לפין 9.

צריך להיות עוד פין שמיועד להתחבר למינוס, אבל אני לא בטוח איזה מהם. בחלק מהמקומות שמצאתי מתייחסים לפין 19 ובמקום אחר ל-10...

Key 2 כנראה לא בשימוש.

  • אהבתי 1
פורסם

@Tom_22Tom_22 תודה רבה רבה , קניתי את הרכב עם המסך הזה אני מניחה שזה מעלי אקספרס אבא שלי מבין קצת בחיווט אז ביקשתי שיסדר לי, כמו שכתבת key 1 הוא חיבר לפין 9, key 2 הוא סגר אותו בצד, והמינוס לפין 19 ניסיתי להגדיר את הכפתורי הגה ועבד אז תודה רבה על העזרה 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 8 שעות, Tom_22 כתב:

מי התקין את המערכת? את או מתקין כלשהו?

אם מתקין, הוא אמור היה להכיר את זה ולהתקין כמו שצריך...

אז כנראה שמי שהתקין את המערכת לא היה מתקין מקצועי כי הוא לא התקין למעשה את המתאם שליטה הפנימי ביחידה 

 

בדרך כלל אם מתקין מקצועי משאיר את זה כך זה כי דרוש מתאם חיצוני

והמתאמים האלו לא זולים ולכן הרבה לקוחות מעדיפים לוותר על השליטה מההגה.

 

 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...