Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

אני לקראת רכישת רכב בתקציב של עד 80K

חשוב לי מאוד נוחות ישיבה (מושבים תומכים, בעיקר בצוואר) - נסיעות יומיומיות בין עירוניות של 80 ק"מ.

שמעתי הרבה דעות על כך שמה שהכי חשוב ברכב זה אמינות לפני הכל, כי מושבים אפשר לשדרג בזול...

לכן שמתי עין על מזדה 2 או טויוטה יאריס

(לאחר נסיעה של מספר דקות על i20 החלטתי שהרכב לא בשבילי, לא נוח בעליל)

יכול להגיד שפזלתי לכיוון פיג׳ו 208 ורנו קליאו כי שמעתי שהן הרבה יותר נוחות, אבל בעקבות המוניטין של רכבים צרפתים ותקלה ידועה ברצועת הטיימינג החלטתי לוותר בזמנו...

עשיתי בשכל? מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי arimal199
תיקון
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשה לענות על זה, בעיקר בגלל שיש הרבה תחום אפור בין הפרמטים שציינת.

לא הייתי לוקח רכב לא נוח בעליל, 80 קמ היום היו הופכים לסיוט מתמשך.

מצד שני גם לא הייתי לוקח נבלה סרוחה שתבלה זמנה במוסך.

העניין הוא שאני לא מדמיין נבלות כאלה בתקציב שלך, אני כן מדמיין רכב לא נוח בעליל, לאשתי יש יונדאי אי20 מודל 2019 ואני פשוטו כמשמעו לא מסוגל לנהוג עליה. סבל אחד גדול, החל מהמתלים המסריחים שלה שנשברים על כל כפלמובור בכביש, ועד המנוע המסכן הזה והגיר הרובוטי הגרוע שלה.

אז בין יונדאי איי 20 לריקשה עם צונג חמוד שמושך אותה בעליות הייתי לוקח את הריקשה.

אני בטוח שמאזרה 2 תהיה פשרה בין רכב נוח מספיק שנהנה גם מתג אמינות גבוה, אופציה נוספת היא סיאט איביזה או סקודה פאביה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, Roycohen1979 כתב:

קשה לענות על זה, בעיקר בגלל שיש הרבה תחום אפור בין הפרמטים שציינת.

לא הייתי לוקח רכב לא נוח בעליל, 80 קמ היום היו הופכים לסיוט מתמשך.

מצד שני גם לא הייתי לוקח נבלה סרוחה שתבלה זמנה במוסך.

העניין הוא שאני לא מדמיין נבלות כאלה בתקציב שלך, אני כן מדמיין רכב לא נוח בעליל, לאשתי יש יונדאי אי20 מודל 2019 ואני פשוטו כמשמעו לא מסוגל לנהוג עליה. סבל אחד גדול, החל מהמתלים המסריחים שלה שנשברים על כל כפלמובור בכביש, ועד המנוע המסכן הזה והגיר הרובוטי הגרוע שלה.

אז בין יונדאי איי 20 לריקשה עם צונג חמוד שמושך אותה בעליות הייתי לוקח את הריקשה.

אני בטוח שמאזרה 2 תהיה פשרה בין רכב נוח מספיק שנהנה גם מתג אמינות גבוה, אופציה נוספת היא סיאט איביזה או סקודה פאביה.

מההונדה סיוויק אתה יותר נהנה?

פורסם

אם אתה לא מרבה לנסוע בפקקים אפשר לבדוק פולו עם מושבים נולים מאוד וגם את האיביזה. החיסרון זאת תיבה פחות אמינה.

208 אכן נוחה מאוד אך יש לקחת בחשבון את הרצועה, אפשר להחליף שמן כול 10 אלף וטיימינג כול 4 שנים או 60 אלף על מנת להקטין סיכוי לבעיה.

הרנו דווקא אופציה טובה מנוע 1.3 זריז מאוד אך חשוב לבדוק מידי פעם שאין נזילה מביצ התרמוסטט שכן המחלה שלו לנזול, ואם לא שמים לב בזמן המנוע יכול להתחמם.

לי המזדה 2 לא הייתה נוחה רק ברמת אבוזר pure white המושב היה יותר טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Alloytoy כתב:

מההונדה סיוויק אתה יותר נהנה?

בתקציב שלך חושב שאפשר להביא את ה1.5 ספורט…  (להתרחק מ1.0)

אפשר גם קורולה היברידית סדאן שהיא בסדר גמור מבחינת נוחות

אם אתה יותר לכיוון של הקטנות המאזדה 2 בהחלט מספקת איכות אבל לא חסכונית כמו הטויוטה ולא בטוח שנוחה בהרבה

כל אלה יביאו לך אמינות מצויינת ונוחות סבירה פלוס - לא ברמה של הצרפתיות 

ברמה של ממוצע - אתה יכול לקחת איזה ואגית… אתה נוסע בינעירוני ואם אתה לא בפקקים האמינות עולה דרסטית… אולי תחשוב בכיוון (גם לא חסכוניות כמו הטויוטה ותחזוקה מעט יקרה יותר )

עריכה אחרונה על ידי הייהייהיי

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

אני במנועי ה1.2 פיורטק לא הייתי נוגע (גם לא במחיר של טיפולים תכופים יותר),
הפאביה איביה יתנו לך טיפה יותר נוחות מהיונדאי,
סה"כ המנועים אמינים והתיבה תשים בצד 4K ש"ח למקרי שילכו הקלאצ'ים.

פורסם
לפני שעתיים, הייהייהיי כתב:

בתקציב שלך חושב שאפשר להביא את ה1.5 ספורט…  (להתרחק מ1.0)

אפשר גם קורולה היברידית סדאן שהיא בסדר גמור מבחינת נוחות

אם אתה יותר לכיוון של הקטנות המאזדה 2 בהחלט מספקת איכות אבל לא חסכונית כמו הטויוטה ולא בטוח שנוחה בהרבה

כל אלה יביאו לך אמינות מצויינת ונוחות סבירה פלוס - לא ברמה של הצרפתיות 

ברמה של ממוצע - אתה יכול לקחת איזה ואגית… אתה נוסע בינעירוני ואם אתה לא בפקקים האמינות עולה דרסטית… אולי תחשוב בכיוון (גם לא חסכוניות כמו הטויוטה ותחזוקה מעט יקרה יותר )

לא אני כתבתי את זה...

אבל לגבי וואגיות - כרגע יש לי סקודה ואני פחות מסתדר עם הdsg... לא החלפתי לה קלאצ׳ים ואני יודע איך לנהוג איתה בפקקים אבל מצד שני זה ממש לא נוח וקצת מפחיד בגלל נושא הקלאצ׳ים

פורסם

ויש גם את המכטרוניק שאוהב להתפטר כאשר הרכב באזור 5 שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ומה עם הכרית אוויר של המושב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 21 שעות, yulianx כתב:

ויש גם את המכטרוניק שאוהב להתפטר כאשר הרכב באזור 5 שנים.

 

באוקטביה 1.0 שלי (2018) עם 130K ק"מ טופלה במוסך מורשה מיומה הראשון ואין לה לא החלפת מצמדים ולא החלפת מכטרוניק, לא אומר שאין כלום, היתה החלפת flywheel במסגרת אחריות לפני כ5 שנים, וכן הוחלפו מחזירי שמן משאבת מים וטיימינג שלא היו זולים, אך זה בלאי שיכול לקרות גם ברכבים אחרים, אך שום דבר שקשור למצמדים ומכטרוניק.

 

לאבא שלי יש סופרב 1.4 גם 2018 שקנה מהחברה, עם כבר 170K ק"מ החליף מצמדים ב95K, ומעולם לא היתה בעיה במכטרוניק.

 

פורסם

כמו כול מחלה אין משהו גורף.

אבל יש לא מעט שזה כן קורה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם חשובה לך נוחות למה אתה מתמקד ברכבי סופר מיני? כמעט כל רכב משפחתי יהיה יותר נוח בצורה מורגשת. ככלל אצבע, האירופאיות יותר נוחות מהאסיאתיות אבל תלוי בדגם.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

זה לא נכון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
בתאריך 20.11.2024 בשעה 22:53, arimal199 כתב:

'מעתי הרבה דעות על כך שמה שהכי חשוב ברכב זה אמינות לפני הכל, כי מושבים אפשר לשדרג בזול

לשדרג מושבים זה לא זול ולא תמיד אפשר. זה היה נכון לפני 20 שנה אולי כשלא היו כריות אויר ומערכות בטיחות כמעט בכל רכיב ברכב.

אם אמינות זה מה שחשוב לך, תבדוק מבין הרכבים שנחשבים אמינים מי הכי נח.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...