Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אין הרבה פקקים הייתי שוקל משהו כמו אוקטביה או מגאן דיזל.

יהיו יותר נוחות מהאופציות שכתבת וגם חסכוניות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 8 שעות, dorsht כתב:

אם אין הרבה פקקים הייתי שוקל משהו כמו אוקטביה או מגאן דיזל.

יהיו יותר נוחות מהאופציות שכתבת וגם חסכוניות.

אני מכוון לסופר מיני...

לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

אם חשובה לך נוחות למה אתה מתמקד ברכבי סופר מיני? כמעט כל רכב משפחתי יהיה יותר נוח בצורה מורגשת. ככלל אצבע, האירופאיות יותר נוחות מהאסיאתיות אבל תלוי בדגם.

אין לי צורך במרווח מאחורה/בגאז׳ ולעומת זאת אני מתקשה באופן יומיומי למצוא חניה עם רכב משפחתי

פורסם

אז אני ממליץ על הגולף, לא ארוכה בכלל, קל לחנות איתה  אבל הרבה יותר נוחה מכל סופרמיני.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

קונצרן VAG: שים בצד 4k להחלפת מצמדים, אהה... וגם אם אתה נוסע בעיקר בעיר ובפקקים זה עוד פחות טוב ויש סיכוי גם שילך המוח של הגיר, אימאלההה!!

 

מנועי פיורטק: מגיעים באירופיות המפנקות עם התנהגות הכביש הטובה אבל "אוי ואבוי" רצועת הטיימינג, אימת הפיורטק!

יונדאי i10/פיקנטו החדשים, או i20(כרגע לא זמינה), תיבה רובוטית עצלה ומעצבנת !

"טוב נו, קנה יאריס", קופסת סרדינים מפח עם אמינות וירידת ערך מינימלית, הכי חשוב אמינות וירידת ערך - לא נכון! לא לכל אחד!

 

באמת???

חברים, אני בטוח שמי שרוצה נוחות וביצועים יעדיף אירופאית VAG/פיורטק ומוכן יהיה לשלם קצת יותר על טיפולים בזמן, הקפדה על שמנים ואולי לפעמים להקדים תרופה למכה ולהחליף רצועת טיימינג לפני הזמן של המלצת היצרן.

נשמע מחלק מחברי הפורום שהם באים עם תשובות מוכנות מראש, כאילו התקלות הן נחלת כולם.

יש אחריות יצרן ואני בטוח שהמצב יותר טוב לאחר קריאה ברשת, גם של הdsg וגם של נושא הרצועה במנועי הפיורטק.

למה כל פוסט על סופר מיני נגמר במסקנה שחייבים לקנות יאריס? 🤔🤨

פורסם

לא חייבים אבל בפועל היא אמינה יותר אך כרכב פחות טובה. יש כאלה שרוצים ראש שקט, ויש כאלה שמוכנים לקחת סיכון ולהנות יותר.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היא לא אמינה יותר, היא אמינה הרבה יותר, כנ"ל המאזדה 2 כנ"ל הסוויפט,
אתה רוצה טכנולוגיה יש פרמיה עבורה וזה מה ששאל פותח השרשור מה עדיף נוחות או אמינות,

 

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, llaavvii כתב:

היא לא אמינה יותר, היא אמינה הרבה יותר, כנ"ל המאזדה 2 כנ"ל הסוויפט,
אתה רוצה טכנולוגיה יש פרמיה עבורה וזה מה ששאל פותח השרשור מה עדיף נוחות או אמינות,

 

אני רואה כאן מוטיב חוזר של גיר ה-DSG.

הצרות והמחלות היו כל כך גדולות שפשוט לא הפסיקו בכל פוסט להמליץ להתרחק ואז מסתבר שאכן המחלות היו כנראה עד שנתון 2018 ודווח על פי רוב בפורום שמשנת 2018 רמת האמינות עלתה משמעותית וכמות התקלות פחתה.

נראה שזה גם הכיוון במנועי פיורטק, אני קראתי המון ובכל המקומות, בארץ ובעולם, אכן הבעיה מאוד נפוצה בדגמים משנתון מסוים, לא ראיתי דיווחים מעבר לשנתון 2022.

למעשה, הרצועה בפיורטק הוחלפה בשרשרת אך מסתבר שזה לא השינוי המשמעותי היחיד שנעשה במנוע ונראה שהיצרן לקח סוף סוף לתשומת ליבו את מכלול הבעיות.

מקור:

https://www.clubalfa.it/en/new-1-2-puretech-heres-what-has-changed-in-the-new-generation-of-the-stellantis-engine-9961

לפותח השרשור: כנראה באמת שרכב עם מנוע פיורטק עדיף לקנות חדש או כמעט חדש וכנראה שתהיה בעיה למצוא כזה בתקציב.

אם אכן תרכוש רכב ממונע פיורטק, חשובה מאוד הסטורית טיפולים מדוקדקת אצל אחד מהמוסכים המומחים/מורשים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי MrHicUp
שכחתי הערה
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 שעות, MrHicUp כתב:

יונדאי i10/פיקנטו החדשים, או i20(כרגע לא זמינה), תיבה רובוטית עצלה ומעצבנת !

בשתיים הראשונות - רובוטי חד מצמדי, ב-i20 תיבה דו-מצמדית

שאולי היא גם עצלה ומעצבנת, לא בדקתי, אבל בטח לא כמו הרובוטי-חד-מצמדי של הקטנות,

שאפילו אחותי שבאה מגיר ידני ואין לה דרישות דינמיות מיוחדות אמרה עליו "מה זה הח@א הזה"...

פורסם
בתאריך 22.11.2024 בשעה 21:34, arimal199 כתב:

אני מכוון לסופר מיני...

אין לי צורך במרווח מאחורה/בגאז׳ ולעומת זאת אני מתקשה באופן יומיומי למצוא חניה עם רכב משפחתי

אז קח מאזדה 2… לא תצטער

  • רעיון טוב! 1

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם
לפני שעתיים, MrHicUp כתב:

אני רואה כאן מוטיב חוזר של גיר ה-DSG.

הצרות והמחלות היו כל כך גדולות שפשוט לא הפסיקו בכל פוסט להמליץ להתרחק ואז מסתבר שאכן המחלות היו כנראה עד שנתון 2018 ודווח על פי רוב בפורום שמשנת 2018 רמת האמינות עלתה משמעותית וכמות התקלות פחתה.

נראה שזה גם הכיוון במנועי פיורטק, אני קראתי המון ובכל המקומות, בארץ ובעולם, אכן הבעיה מאוד נפוצה בדגמים משנתון מסוים, לא ראיתי דיווחים מעבר לשנתון 2022.

למעשה, הרצועה בפיורטק הוחלפה בשרשרת אך מסתבר שזה לא השינוי המשמעותי היחיד שנעשה במנוע ונראה שהיצרן לקח סוף סוף לתשומת ליבו את מכלול הבעיות.

מקור:

https://www.clubalfa.it/en/new-1-2-puretech-heres-what-has-changed-in-the-new-generation-of-the-stellantis-engine-9961

לפותח השרשור: כנראה באמת שרכב עם מנוע פיורטק עדיף לקנות חדש או כמעט חדש וכנראה שתהיה בעיה למצוא כזה בתקציב.

אם אכן תרכוש רכב ממונע פיורטק, חשובה מאוד הסטורית טיפולים מדוקדקת אצל אחד מהמוסכים המומחים/מורשים.

 

 

יש לא מעט תלונות על מכטרוניק כפ ב 2019 ו2020.

לא ראית תקלות מעבר ל2022 כי זה רכבים חדשים עדיין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאיפה אתה מביא את תקלות המכטרוניק האלה?!

יכול לשתף קישור לכך בבקשה?

אני מכיר במשפחה/חברים איזה 5 ואפילו יותר, רכבים עם הגיר הזה משנות 2018 עד 2020, ללא אף תקלת מכטרוניק.

הכל עם קילומטראג' מעל 120k אולי רק הפולו עדיין לא.

פורסם

 

בוודאי, יש קבוצת פייסבוק שנקראת

נפגעי dsg. יש גם קבוצת מוסכניקים מצייצים שגם שם לפעמים יש שאלות ואנשים מודעים לבעיות הכיר.IMG_2707.thumb.png.0cdab9937c5f42ba2e75efed82692f88.png

IMG_2702.thumb.png.017a2a09c3ae8f5d5cc6e80ee3f146de.pngIMG_2703.thumb.png.7ee7ea825d4f05a05799e7bacdd80961.pngIMG_2706.thumb.png.cb0e4f0d432e0a713346477234d1fa71.png

IMG_2705.png

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

מאיפה אתה מביא את תקלות המכטרוניק האלה?!

יכול לשתף קישור לכך בבקשה?

אני מכיר במשפחה/חברים איזה 5 ואפילו יותר, רכבים עם הגיר הזה משנות 2018 עד 2020, ללא אף תקלת מכטרוניק.

הכל עם קילומטראג' מעל 120k אולי רק הפולו עדיין לא.

הי

אחותי למשל עם קודיאק (ללא הרבה קלומטרג'),
שכן גם עם קודיאק שהושבת על מכטרוניק.

חבר יקר עם פאסאט שהחליף פעמיים מכטרוניק

להמשיך?

פורסם

מאוד מעניין,

אצלינו במשפחה יש

2 אוקטביה דור 3

וסופרב

לחברים שיש לנו

3 עם אוקטביה דור 3, אחת דור 4

קארוק

ופולו

 

לאף אחד מאיתנו אין בעיות עם המכאטרוניק, ולא היה, תפו תפו תפו כמובן,

אח שלי היה שנים עם אוקטביות וגולף אחץ מליסינג, כנ"ל.

 

מעניין מה גורם לזה, מזל רע, או צורת נהיגה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...