Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי אטם מכסה שסתומים..

 

האטם הישן היה כל כך בלוי ויבש שכבר נהפך לפלסטיק קשיח והיה צריך לשלוף אותו בחתיכות ממכסה השסתומים.

 

בכל אופן החלפתי לאטם חדש...

 

מרחתי קצת סיליקון RTV בפינות, בינתיים הכול טוב...

 

עד כמה זמן לאחר החלפת האטם החדש אפשר לפתוח את מכסה השסתומים ולסגור בלי חשש שיהיה נזילה בגלל הפתיחה מחדש????

 

ביחד עם האטם מכסה שסתומים קיבלתי גם חלק חצי עגול לא מובן ממתכת בגודל של 2 ס"מ.

לא מובן למה זה משמש??

אוליי ללחיצה וקיבוע האטם למגרעת/חריץ של מכסה השסתומים??

 

או שאוליי זה גם חלק שצריך לשלב אותו אפשהו בתוך מכסה השסתומים...🤔???

 

 

20240625_121625.jpg

פורסם

אם היית כותב באיזה רכב מדובר זה יהיה מדהים.

לצה אתה צריך לפתוח את מכסה השסתומים?

פורסם

זה יונדאי קיה  או מיצובישי כלשיה?

 

החצי עיגול הזה סותם פתח בבית  הקאמשאפטים, אולי אין אותו בדגם שלך. או שלא הוצאת את הישן. 

 

הוא גם יכול להיות מגומי.

IMG_20240625_130747.thumb.jpg.1697c50e4976b371bf66403d03ab53b8.jpg

 

IMG_20240625_130805.thumb.jpg.7309c637f069932c0e3a30324188b3d6.jpg

  • אהבתי 2

 

 

פורסם (נערך)

יש גם כאלו בסובארו הישנות, ככה זה נראה בסובארו 
image.thumb.png.7340396479e08c2edb90895d9ae7d79f.png
הישנים הם מגומי או פלסטיק, כמו שבוקי אמר

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

אם היית כותב באיזה רכב מדובר זה יהיה מדהים.

לצה אתה צריך לפתוח את מכסה השסתומים?

 

 

1.לבדיקה/החלפה של שסתום הPCV שהוא משולב עם מכסה השסתומים.

 

2.במידה ויהיה צורך לסדר נזילה.

 

3.במידה ואצטרך להתקין את החצי עיגול הזה ממתכת.

 

4.במידה ואצטרך להתעסק עם הליפטרים קפיצים שסטומים.....

 

 

שאלתי בכללי לכול צורך  שאצטרך בעתיד.

 

 

 

 

לפני 9 שעות, Buki כתב:

זה יונדאי קיה  או מיצובישי כלשיה?

 

החצי עיגול הזה סותם פתח בבית  הקאמשאפטים, אולי אין אותו בדגם שלך. או שלא הוצאת את הישן. 

 

הוא גם יכול להיות מגומי.

IMG_20240625_130747.thumb.jpg.1697c50e4976b371bf66403d03ab53b8.jpg

 

IMG_20240625_130805.thumb.jpg.7309c637f069932c0e3a30324188b3d6.jpg

 

יונדאי אלנטרה מנוע 2000.

 

נכון ראיתי את זה גם מגומי בקיט אחר.

 

מה נראה לך האם שווה לפרק הכול ולהחליף את החלק הזה כדי למנוע נזילה עתידית  או רק אם יש נזילות??

 

אני בינתיים לא ראיתי נזילה באזור הזה...

פורסם

אם תפתח שוב - תחליף את האטם. זה המלצה שלי. האטם לא יקר, אבל לעשות עבודה פעמיים זה עולה בזמן יקר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

אם תפתח שוב - תחליף את האטם. זה המלצה שלי. האטם לא יקר, אבל לעשות עבודה פעמיים זה עולה בזמן יקר.

 

מה אתה רציני עד כדי כך? להחליף אטם שהוחלף לפני תקופה קצרה ביותר?

 

עדיין לא נסיתי להתעסק עם שסתום הPCV.

 

ובנקודת היציאה שלו ממכסה השסתומים יש כמו הצטברות פחמן/קריסטל שחור ... ולא ברור אם אפשר לשלוף/להבריג אותו החוצה בלי לפתוח את מכסה השסתומים

 

נראה לך?

פורסם
לפני כשעה, רוכברכב כתב:

 

מה אתה רציני עד כדי כך? להחליף אטם שהוחלף לפני תקופה קצרה ביותר?

 

עדיין לא נסיתי להתעסק עם שסתום הPCV.

 

ובנקודת היציאה שלו ממכסה השסתומים יש כמו הצטברות פחמן/קריסטל שחור ... ולא ברור אם אפשר לשלוף/להבריג אותו החוצה בלי לפתוח את מכסה השסתומים

 

נראה לך?

הוא צודק, בלי קשר לכך שהאטם מתייבש ועלול להתפורר בפתיחה נשנית שזה פחות הסיכוי אם הוחלף לאחרונה אבל אחרי הסגירה הראשונית האטימה לא תהיה כבר כמו שהייתה, אטם עולה כמה עשרות שקלים.

פורסם
לפני 18 שעות, רוכברכב כתב:

ביחד עם האטם מכסה שסתומים קיבלתי גם חלק חצי עגול לא מובן ממתכת בגודל של 2 ס"מ.

לא מובן למה זה משמש??

אוליי ללחיצה וקיבוע האטם למגרעת/חריץ של מכסה השסתומים??

 

או שאוליי זה גם חלק שצריך לשלב אותו אפשהו בתוך מכסה השסתומים...🤔???

אם אני זוכר נכון, באטם מכסה שסתומים של האלמרה 1999 שלי, היו 2 חצי עיגול כאלה שהיו חלק אינטגרלי מהאטם

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...