רוכברכב
-
הודעות
118 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רוכברכב
-
העברת דו"ח לרשות האכיפה והגביה
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
האם רשות האכיפה והגבייה יישהו בינתיים את ההליכים? או ייתנו הארכת זמן?? האם הם צריכים לקבל הוראה או אישור מהמשטרה לתת הארכת זמן לבירור? ושאלה כללית לגבי כל מיני רשויות אכיפה גבייה/הוצאה לפועל למינהם. האם כאשר חס וחלילה הם מבצעים אכיפה ועיקול, האם הם לא מסתפקים בעיקול שווה ערך הקנס + הצמדה/פיגורים וכדמוה... אלא מעקלים את כל החשבון בנק או דירה ולוקחים רכב ורהיטים מבית החייב (ככה פחות או יותר מבינים מההודעה שלהם)?? -
העברת דו"ח לרשות האכיפה והגביה
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה לא נועד להצחיק. אבל מקבל את בקשתך. נניח שאני אוכיח שה"משטרה" והדואר כשלו או שיקרו/התרשלו (מה שסביר להניח). מה יהיו ההשלכות עליהם מבחינה פלילית?? רישום כוזב/מרמה/הוצאת כספים במרמה?? והאם אפוצה על עוגמת הנפש? מען לא ידוע לא רלוונטי. כי על הודעת האיום בדבר העברה להוצאה לפועל נמצאה עם כתובת מדויקת. זרקו את זה לאחד התאים בביניין ועל המעטפה יש עדיין את הגזיר שמדביקים על הודעה על "דואר רשום" (שמי יודע מה הדוור רשם בו). וגם לא נדרש/לא נאסף לא רלבנטי, כי לא פנו אלי ודרשו שאקבל את המכתב, ולא קיבלתי הודעה בטלפון על דבר דואר רשום שאני צריך לאסוף. ובנוגע לכל האיומים האלו של רשות האכיפה והגבייה, האם זה לא מוגזם שעל דו"ח של מאות שקלים הם מתנסחים ומאיימים בצורה שלא הייתה מביישת עבריינים מקצועים... ?? האם זה כזה נפוץ שככה פתאום בן אדם יכול להגיע למצב שרשות האכיפה והגבייה מפעילה נגדו אמצעיים בלי שעשו את כל האמצעיים לוודא שהוא אכן קיבל הודעה/התראה. אפילו בשיחת טלפון הרי ה"משטרה" יודעת להתקשר לבן אדם ולדרוש שיזיז את הרכב וכדומה.. או אפילו לשלוח שוטרים לבית של הבנאדם ולהתריע בפניו לפני שנוקטים באמצעיים כאלו דרקונייםם.... -
העברת דו"ח לרשות האכיפה והגביה
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ומה עם איומיי ההוצאה לפועל? איפה הרתעה של המשטרע/דואר, שיעשו את עבודתם כראוי. ידעתי עליו כדרך אגב, בגלל דו"ח שלא קשור עליו, ואז זה נדחה ונשכח. אבל זה לא פוטר את הרשויות מהאחריות שלהן, כמו שהם פועלים "לפי החוק" בעצם מתן הקנס. כך יש הליך של שליחת מכתב, והודעה לנקנס. והם לא עשו את זה.. הרבה אנשים מגינים על חלק מהמשטרע (לא כולם) כי הם לא צוערו/הוטרדו או נעשה להם עוול על ידם. חובת ההוכחה היא על המשטרע והדואר לא עליי.. -
העברת דו"ח לרשות האכיפה והגביה
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הרי לדואר רשום יש תיעוד חתימה, הצהרה של הדוור וכו'.. האם למשטרע או לדואר יש אפשרות להתחמק בהודעות סתמיות?? ואז שהאזרח יתמודד?? האם עושים את זה גם לחברי הכנסת ואנשי ציבור, או רק למי שהם חושבים שאפשר לעשות לו את זה ולהתחמק? אין אפשרות לתבוע את המשטרה/דואר/הוצאה לפועל על מספר סעיפים בינהם "רישום כוזב" "מרמה" וכו'... הרי אני יכול להצהיר ב100 אחוז שלא נמסר לי שום דבר דואר רשום ולא רשום. חובת ההוכחה הנגדית היא על המשטרע והדוור הפושעים. וזה תקין? לשלם מאות שקלים + קנס 50% ועוד תוספות, רק בגלל ש"חברי הכנסת" והמשטרע החליטו כי עצם שליחת המכתב הוא כקבלתו?? ואנשים פה מפגנים רק על מילקי וקוטג'.. -
היי היום 08/05/2026 נמצאה בדואר הודעת "דרישה נוספת לתשלום חוב" >>(איום ממשלתי). היה לי איזהו דו"ח על מהירות ממצלמת מהירות שלא שלחו לי שום הודעה או דואר לגביו והוא מופיע רק באתר הממשלתי mygov (ונחשפתי אליו רק במקרה). העבירה בוצעה ב01/08/2025. ולא קיבלתי שום מכתב ולא שום הודעה, רק מה היום נזכרו לשלוח לי הודעת איום. בהודעת איום הם טוענים כי שלחו לי דרישה לתשלום ב22/11/2026 (לא קיבלתי). וגם ההודעה שכן נמצאה היום 08/05/2026 רשום עליו בכתב מודגש "דואר רשום משולב", פשוט איכשהו הוא הגיע לתיבת דואר. ואני נדרש לשלם עד 17/05/2026. האם למושג "דואר רשום" אין שום השלכות ודרישות כמו חתימה של ה"מקבל"?? זה לא נחשב עבריה פלילית של הדוור/משטרע לטעון/לרשום שכביכול הנמען קיבל את ההודעה ואז לגרום לו להראות/להיחשב כסרבן/לא משלם???? שיטת מצליח כמו מדינת עולם שלישי על חשבון האזרח?? בגלל כל התהליך הקלוקל הפושע והעברייני של המשטרע/דוור רשלן/פושע נמנע ממני לבקש להשפט כמו שמגיע לי בחוק. ואני גם צריך לקבל איום בהוצאה לפועל עם "בונוס" של תוספת תשלום קנס של כ50%?? לאור כל הפשיעות והעבריינות של המשטרה הדואר וכל המעורבים מה הזכויות שלי???
-
בערך חודש אבדוק את הנושא של האלטרנטור.. אתה נתקלת או שמעת על תופעה דומה?? נראה לי מוזר הקשר בין האלטרנטור לגיר?? אציין כי האוטו באיידלינג הוא על טורים רגילים... וגם כי לפני התקלה הנןכחית היה לי סיפטןמים של מכות bump קטנים כאשר מתחילים נסיעה או כאשר מאיטים.. מחיפוש פיתרון נתקלתי ברעיון שאוליי זה קשור לרכיב שיוש על הגיר מבחוץ מתחת למכסה מנוע משהוא בשם דומה ל"neutral switch" או "park switch" במיוחד הקטע של הדפיקות.. זה דפיקות ממש רציניות...
-
אהלן. ברנו פלואנס 2015 1.6 בנזין. לאחר נסיעה כיבתי את הרכב, חזרתי אליו לאחר מספר דקות וניסיתי להניע, לא היה תגובה. הסימנים הראו כאילו זה קשור למצבר, אז הוצאתי בוסטר והאוטו הניע, לאחר שניתקתי את הבוסטר האוטו נכבה. היה לי קורוזיה על המחבר השלילי של המצבר אז ניקתי אותו חיברתי הכול, והאוטו הניע בלי בעיות. לאחר מכן באתי לנסוע אני מרגיש שהאוטו מרגיש מוזר... כאילו אני לוחץ דוושת הגז ובקושי האוטו זז-זוחל ...חשבתי שזה גליץ' זמני עד שמחשב הרכב יתאפס או שהמצבר יטען כמו שצריך.. אבל לאחר זחילה-נסיעה קצרה האוטו עצר ומידי פעם האוטו היה עולה בטורים ואפילו לא זז. ואפילו היה לי מקרה שהדוושה לא הגיבה בכלל... ועכשיו גם נוסף תסמין שכאשר מעבירים להילוך D או רוורס יש דפיקה/באנג רצינית מהגיר או המנוע. האוטו עשה 200,000km מה יכולה להיות הבעיה??? והכי מוזר האם הבעיה עם המצבר בהתחלה היא קשורה או שרק צירוף מקרים נדיר???
-
אהלן כמה שאלות לגבי החלפת הנוזל איזה גודל בוקס או מפתח אלן/כוכב נדרש לפתיחת הניקוז של הרדיאוטר?? האם יש אתם/פילטר להחליף ביחד עם החלפת המים? כמה ליטר צריך לרנו פלואנס מנוע 1.6? בפלואנס אין מיכל לחץ כמו ברכבים אחרים אלא יש מיכל עודפים, האם בדיקת המפלס במיכל עודפים מספיקה??
-
תודה בכל הרכבים שהיה לי לא בדיוק ייחסתי חשיבות לתקן וכו'.. כמו שאבדוק על שמן מנוע... רק השתדלתי שיהיה אותו צבע, ומחברה איכותית. בכל אופן מה הנזקים הוודאיים הפוטנצאליים משימוש בתקן שונה ממה שהיצרן המליץ??? האם למנוע או לרדיאטור או גם וגם?
-
אהלן כרגע יש ברכב במיכל עודפים נוזל קירור בצבע צהבהב-ירקרק (צבע לא ברור). האם זה אמור להיות צבע ירוק שהתבהר/איבד צבע מרוב שימוש? בכללי אם ברכב מסוים משתמשים בצבע כלשהוא, האם זה משנה אם משתמשים בנוזל מחברה מסוימת לחברה אחרת, כל עוד זה אותו צבע? לדוגמא נוזל קירור אדום ממותג של פיאט. אם נשתמש איתו ברכב מחברה אחרת שגם דורש צבע אדום. האם יהיה בעיה כלשהיא?
-
טיפול ותחזוקה ברנו פלואנס (החלפת מצתים)
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובות👍 שסתום הpcv נמצא מתחת לבית מצערת או הסעפת יניקה?? אם כן אוליי עדיף להחליף אותו באותו זמן... ואוליי יש עוד שסתומים/רכיבים נןספים שווה להחליף באותו זמן? לגבי האתמים של סעפת היניקה ובית מצערת, אם לא ימצא במיוחד עבור רנו פלונס. מכיוון שציינתם פה שזה מנוע שקיים ברכבי nissan , אפשר דגמים ספצפים שאוכל לחפש אתמים שיכולים להתאים ב100% גם להם וגם לרנו? -
טיפול ותחזוקה ברנו פלואנס (החלפת מצתים)
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי זה עדיין לא עונה על שאלות 2 ו3. -
אהלן חשבתי להחליף פלאגים ברנו פלונס. אבל העיצוב של המנוע תוכנן כך שסעפת הפליטה עוטפת את רובו העליון של מכסה השסתומים, ככה שאני אצטרך לפרק אותו (ואוליי עוד חלקים אחרים🙄). 1.האם צפוי לפרק עוד חלקים אחרים חוץ מסעפת היניקה בשביל החלפת הפלאגים?? 2.אילו טיפולים/ניקויים/בדיקות ניתן לבצע כל עוד פירקתי כבר את סעפת היניקה.??(במקום לפרק אותה פעם נוספת בפעם אחרת). 3.האם יש סיכון לאיבוד אתימה/זליגת וואקום מסעפת היניקה לאחר הפירוק?
-
מצלמות רמזור ומצלמות מהירות.
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא. התכוונתי בדיוק למה שsperial תיאר. למצלמות ה"מולטנבוה F6". אתה בטח מתכוון למצלמות השחורות הקטנות שמוצבות על מוטות ברזל על גדר ההפרדה.. ***דרך אגב עכשיו יש דיבורים לעשות צילום של הרכב בכניסה למקטע/כביש ובסופו וכך למדוד לפי הזמן האם לאורך הנסיעה נסעה במהירות מופרזת.. -
דו"ח ראשון על מהירות
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
האם גובה הקנס הכספי והנקודות הם מוצדקות לעבירה הנ"ל?? ואיך עובד כל עיניין של הנקודות?, כמה נקודות מקבלים על מה?, איך יודעים כמה נקודות יש לנהג? מתי מתאפס/נמחקים הנקודות?? -
ואיך נמנעים מנוכלים/רמאים. שמפרסמים את הרכב שלהם כיד ראשונה (00 ברישיון). ואז אתה מגלה שהרכב הוא בכלל (01) כי "הם "התכוונו" לזה שהרכב נקנה מיד ראשונה (כנראה יותר רצו למכור את הרכב בכל דרך). או שאין ל"רכב תאונות" ואז אתה מגלה שהוא עבר הים 3-ל6 תאונות עם תביעות ביטוח והחלפת חלקים ברכב.... ואז שאתה שואל אותם על זה הם פתאום "נזכרו" "זה לא ביג דיל" "רכב תל אביבי".. "הרכב הוא לא 2025".... וכל זה ניתן לגלות רק דרך דו"ח בלקר או דו"חות דומים שדורשים עוד פרטים חוץ ממספר הרכב..... ואם לא עושים את זה ה צריך לבזבז מספר שעות על כל רכב שהולכים לראות כל לא בדקו קודם והמוכר לא רוצה למסור רישיון רכב... אוליי חלק מהמגיבים פה סוחרי רכב/בעלי מגרשים..🤔
-
דו"ח ראשון על מהירות
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הוא אמר אם קיבלת דו"ח אבל אני באמת לא קיבלתי דו"ח והשוטר בעצמו הודיע לי על הדו"ח. הכוונה שטכנית שבשעת בצוע העבירה לא קיבלתי דו"ח. האם זה קביל לערער שהשוטר הבטיח ולא קיים?? אילו סוגי דוח"ות שגויים יכולים להיןת במצלמת מהירות?? מה לוודא/ לבדוק..?! -
אהלן עצר אותי שוטר ניגש אליי וביקש רישיון נהיגה. הוא אמר כי עצר אותי על מהירות ושאל אותי האם יש לי משהוא לומר. אמרתי לו שאני מסיע איש משפחה לניתוח בבית החולים. השוטר אמר כי יבדוק אם קיים עבירות מהירות קודמות ואם לא הוא יתן או ישקול לתת אזהרה. (ולא קיבלתי אף פעם דו"ח על מהירות לא לייזר ולא מצלמה) משום מה השוטר התעקב הרבה זמן בניידת וזמן הניתוח כבר הגיע. הלכתי בעצמי לשוטר ושאלתי אותו מה קורה? תוך כדי השוטר והשותף שלו כבר היו באמצע הדפסת הדו"ח. שאלתי אותו למה הוא נותן דו"ח? הריי הוא אמר שאם לא עבירות קודמות הוא יסתפק באזהרה. ואז הוא אומר לי כן קיבלת דו"ח מהירות בעבר, ואני עונה לו שהוא טועה ואף פעם לא קיבלתי דו"ח. ואז הוא מראה לי בטאבלט שלו דו"ח על שמי לכאורה והוא טוען שזה ממצלמת מהירות מאוגוסט. לא בחנתי את העיניין יותר מידי כי מיהרתי לניתוח. אני אומר לשוטר שאני לא יודע על מה הוא מדבר, ואני לא קיבלתי שום דו"ח.. שאלתי אותו למה הדו"ח לא הגיע אליי כבר עברו 3 חודשים מאןגוסט לנובמר. השוטר טוען כי הדו"ח יגיע אליי. השוטר לא עזר יותר מידי וגם אני יותר חשבתי על להגיע בזמן לניתוח, אז החלטתי לבדוק את הכול לאחר מכן. השוט החתים אותי על הדו"ח לאחר שקיפל אותו (כנראה כדי שלא אקרא על מה אני חותם) וגם הקווקוו של חתיכות דף הדו"ח בדיוק מוחק את השם שם העד השוטר הנוסף (שגם ככה נרשם באפן מטושטש🤔)... העבירה לפי הדו"ח נסיעה ב127קמ"ש בכביש של 90קמ"ש מהירות לאחר הפחתת 5קמ"ש 122קמ"ש. הקנס 750₪ ו8 נקודות. בדו"ח השוטר כתב באופן סתמי (כנראה בכוונה) ב"דברי מקבל הדו"ח": יש ניתוח כך וכך..... השוטר ציין בדו"ח כי קיים תיעוד ממצלמת גוף. האם לפי החוק הדו"ח לכאורה (ממצלמת המהירות) שעדיין לא קיבלתי אותו הוא נחשב לעבירת קודמת ושהשוטר לא חייב לתת אזהרה כמו שהבטיח/אמר??!!?? האם גובה הקנס והנקודות מוצדק במיוחד לדו"ח ראשון?? האם יש סיכוי לערעור לביטול הדו"ל או כדאי לגשת למשפט?? מה בנוגע לשוטר שהבטיח/אמר א ועשה ב.??!!
-
תודה רבה תשובה מאוד מדויקת וקולעת👍. אז לפי מה שכתבת ההבדל בין רכב רגיל להיברידי, מסתכם בסוללה. אבל מה עם המנוע החשמלי או מצמד שמחליף בין המנועים וכדומה?
-
אילו דברים צריך לבדוק ולוודא כאשר קונים רכב היברדי? אילו דברים שאם לא נוודא אותם לפני קניית רכב הברידי יכולים להינזק ברכב היברדי לא תקין?
-
ואפשר לקפל/לפתוח את המראה ידנית בלי לעשות עוד נזק?
