רוכברכב
-
הודעות
118 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רוכברכב
-
במידה והמכסה שלך מקורי. תקנה בדיוק מה שהיה לך. ואם היה לך פקק חלופי/תואם תבדוק לחץ בספר רכב/אינטרנט.
- 8 תגובות
-
- 1
-
-
קניתי רכב מסריח מסיגריות - האם ומה יש לעשות בנדון?
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של Arka בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש חומר מיוחד שמפעילים אותו עם המזגן/אוורור והוא אמור לנטרל ריחות לא נעימים. יש את זה באוטו דיפו בעיקר אבל גם בחנויות חלקי חילוף שמוכרים אביזרי ריח ושטיפה -
אהלן לפי התגובה שלך אתה פה האגריסיבי. ולא נראה שיש סיבה לזה אלא אוליי כי את לוקח את זה אישי (מסיבותיך). אנחנו דנים פה בבעיה רצינית שקיימת בכבישים והיא נוגעת כמעט לכל נהג. אתה מתבטא בגסות ואגרסיביות מיותרת.
-
זו כבר בעיה אחרת אבל גם לאלו יש פתרונות. דבר ראשון לחסום את הדרך למי שמנסה לרדת לשוליים. ואם כבר הצליח לרדת לשוליים, לא לתת לו ל"השתלב", עד שיגיע משטרה.
-
סיכוי גדול מאוד שהפקק של הרדיאטור שלך לא תקין. החלפה של הפקק יכולה לפתור את הבעיה. מה גם שזה פתרון פשוט שאינו מצריך מוסך ואתה יכול לעשות לבד ...
-
גם בישראל אנשים ירתעו מדו"ח של קנס כספ+ נקודות. אם נלך בגישה שלך כל חוק יהיה בגדר המלצה... אף אחד לא דיבר על התעלמות. ברגע שכוחות משטרה/מדא/כיבוי אש הגיעו. אין צורך שנהגים אחרים יתערבו. 👆. בבקשה לכל הספקנים לפיתרון של כיסוי הרכב. אמריקה שכולם אוהבים להעתיק ממנה כבר מיישמת את זה לפי ntd.. זה נראה כפתרון שראוי לשלב אותו גם במדינה.
-
ההתייחסות שלכם וגם כנראה של רוב ציבור הנהגים והרשויות הרלבנטיות.. היא בסגנון של "אין מה לעשות" ... "אין לזה פתרון"... וחבל שזה המצב. כמה בזבוז זמן כמה??? כמה בזבוז דלק?? כמה בלאי לרכב??? שלא נדבר על הסיכון של "תאונות-משנה" של הנסיעה עצירה נסיעה עצירה. (כל הנהגים שבורחים לשוליים בשביל לא לפגוע בנהגים שלפניהם).
-
מסך מרצד בתחילת נסיעה פיג'ו 2008 שנת 2017
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוליי יש קשר למצלמת דרך? -
כן, נראה מי מזגן.
-
חוב אגרת רישיון רכב
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של ל.ו בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן אני חושב שאתה צריך לפנות למשרד הרישוי, להצהיר שהרכב נגנב. ולהוסיף אישורים מחברת הביטוח והמשטרה. וכנראה אפשר לעשות את זה אונליין. -
מה לא ריאלי?? לכסות את הרכב המדובר, שזו הסיבה העיקרית להאטתם של הנהגים??? מה הבעיה שהמשטרה תעמוד בצד, ותחלק דוחות לאנשים שמאיטים???? האם יש להם להם סיבה לנסוע 5 קמ"ש בכביש 6 כשהכביש פנוי????
-
שלום אנחנו נתקלים בעומסי תנועה/פקקים שהם מיותרים. בדרך כלל בגלל סקרנים/מסתקרנים.. בדרך כלל בגלל תאונות דרכים חס וחלילה.. האם לא הגיע הזמן הממשלה/משרד התחבורה/משטרה תטפל בנושא. תפטור את העם מהטרחה הזאת.. שימו לב כמה דלק וזמן נשרפים, בגלל נהגים מסתקרנים/משטרה שלא פועלת ביעילות.. האם מישהוא חישב כמה הפסדים יש למשק על כל הזמן והדלק האבוד???? פתרונות אפשריים: ברגע שיש תאונה חס וחלילה. ואז פינו את האנשים המעורבים, 1.לכסות מהר את הרכב בברזנת/כיסוי וואטאבר בשביל למנוע "מסתקרנים". 2.כל רכב שיוריד את מהירותו שלא לצורך, יחטוף דו"ח עם נקודות. 3.פינוי מהיר של הרכב מהכביש, ניתן לעשות את זה גם על ידי גרירה עם הטנדרים של המשטרה לשוליים...
-
ביטול כרית אוויר נוסע שברולט ספארק 2019
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של חשמונאי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוליי צריך לבטל את זה על ידי הוצאת הנתיך המיועד? -
מוסך מורשה יבואן שלכאורה לא החליף נוזל קירור סוזוקי אלטו
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של yor2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את הגלגלים הייתי ממליץ לך לחזק לבד עם המפתחות שיש לך או יותר טוב עם מפתח מומנט. כי בפנצ'ריה דופקים את האומים בכוח סגירה עודף עם אקדח אוויר שתוקע את האומים. וכאשר תצטרך להחליף גלגל לא תוכל לפתוח את האום או שהאום ישבר חס וחלילה ואז תצטרך גררר -
מוסך מורשה יבואן שלכאורה לא החליף נוזל קירור סוזוקי אלטו
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של yor2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה בטוח שלא פתחו את בורג ריקון נוזל הקירור, אז כנראה שלא ביצעו לך החלפה של נוזל הקירור או ששאבו לך את נוזל הקירור דרך פתח המילוי (מה שלא סביר). אתה בעצמך היית מוסכניק ואתה אומר שראית דברים גרועים.... בתור מוסכניק לשבר הייתי מצפה שתהיה קשוב וערני לכל טריק ושטיק . תעמוד ליד הרכב ותשגיח כאשר מבצעים את העבודה... אני מבין מה אתה אומר, אתה מפקיד את רכבך למוסך לטיפול/עבודה ואתה לא יודע לאיזה מוסכניק יתנו לעבוד על האןטו שלך... זה בעיה מאוד גדולה שגם שמתי אליה, רוב המוסכים באים לך בגישה של "תגיד תודה שאני בכלל שוקל את האוטו שלך לעבודה". "אין לי עובדים". "תבוא בעוד שבוע/שבועיים". והקלאסי "אני לא מטפל בזה"/"תנסה אצל מוסטפא".. מניסיון אישי כנראה יש גם הרבה מקרים של לקיחת/גזלת חלקים/חומרים של בעל הרכב... דוגמא; 1.החלפתי רדיאטור: לאחר כמה זמן התברר לי שכנראה לקחו את הפקק החדש שלי והרכיבו לי בחזרה את הפקק הישן (כנראה את הפקק החדש ימכרו למישהוא אחר). 2.פירקו לי את הטמבון ואז שמתי לב שמגיני הבוץ לא הורכבו בחזרה. 3.מידי פעם צריך "להזכיר" למוסכניק ש"שכח" להרכיב חלק כלשהוא בחזרה לאוטו.... 4.כאשר מחליפים שמנים/נוזלים מנסים לשמור מה שנשאר.. ועוד הרבה דוגמאות.... זה לא כל המוסכים ככה יש הרבה ישרים אבל הרבה מקרים כאלו קןרים, -
מה אתה רציני עד כדי כך? להחליף אטם שהוחלף לפני תקופה קצרה ביותר? עדיין לא נסיתי להתעסק עם שסתום הPCV. ובנקודת היציאה שלו ממכסה השסתומים יש כמו הצטברות פחמן/קריסטל שחור ... ולא ברור אם אפשר לשלוף/להבריג אותו החוצה בלי לפתוח את מכסה השסתומים נראה לך?
-
1.לבדיקה/החלפה של שסתום הPCV שהוא משולב עם מכסה השסתומים. 2.במידה ויהיה צורך לסדר נזילה. 3.במידה ואצטרך להתקין את החצי עיגול הזה ממתכת. 4.במידה ואצטרך להתעסק עם הליפטרים קפיצים שסטומים..... שאלתי בכללי לכול צורך שאצטרך בעתיד. יונדאי אלנטרה מנוע 2000. נכון ראיתי את זה גם מגומי בקיט אחר. מה נראה לך האם שווה לפרק הכול ולהחליף את החלק הזה כדי למנוע נזילה עתידית או רק אם יש נזילות?? אני בינתיים לא ראיתי נזילה באזור הזה...
-
החלפתי אטם מכסה שסתומים.. האטם הישן היה כל כך בלוי ויבש שכבר נהפך לפלסטיק קשיח והיה צריך לשלוף אותו בחתיכות ממכסה השסתומים. בכל אופן החלפתי לאטם חדש... מרחתי קצת סיליקון RTV בפינות, בינתיים הכול טוב... עד כמה זמן לאחר החלפת האטם החדש אפשר לפתוח את מכסה השסתומים ולסגור בלי חשש שיהיה נזילה בגלל הפתיחה מחדש???? ביחד עם האטם מכסה שסתומים קיבלתי גם חלק חצי עגול לא מובן ממתכת בגודל של 2 ס"מ. לא מובן למה זה משמש?? אוליי ללחיצה וקיבוע האטם למגרעת/חריץ של מכסה השסתומים?? או שאוליי זה גם חלק שצריך לשלב אותו אפשהו בתוך מכסה השסתומים...🤔???
-
מחירי עבודה במוסך כאשר מביאים את החומרים והחלקים עצמאית
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז אם העבודה לקוחת שעה וחצי לוקחים 300₪ ?? או שלוקחים 400₪? חחח מוכר ביותר...😂.. וגם דורשים לקבל את טופס הטסט, כדי שיראו בדיוק מה הבעיה, למרות שאתה אומר להם בדיוק מה צריך🙄 -
מה מחיר סביר לעבודה/תיקון במוסך. כאשר הלקוח מביא בעצמו את החומר/חלק.? לפני הנהוג, האם המוסכניק צריך לקחת על העבודה בלבד כמו שהיה לוקח גם אם היינו משתמשים בחלק/חומר של המוסכניק? וכמה סביר שמוסכניק ירוויח על חלק/חומר כאשר הוא משקלל את העלות במחיר הסופי של התיקון?
-
נזילת שמן גיר משסתום וואקום סובארו dl 1991 אוט
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של אליה2004 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תחפש את החלק במנוע חיפוש. או באיביי. דרך אגב השסתום הזה מחובר מהגיר לראדיאטור? -
הייתי במוסך בעיניין שלא קשור לנושא היה לי מקרה שהאוטו היה על ליפט מונע על הילוך D+ הנדברייק. האוטו במנוחה idle סלד רגיל של 800סל'ד פלוס מינוס האוטו הנעה קדמית. הגלגל הימני מסתובב במהירות די צפויה. הגלגל השמלאי בקושי מסתובב או ממשיך להסתובב מידי פעם שעוזרים לו עם היד. בעל המוסך אמר שזה בסדר וזה עיניינים של דיפרינציאל וכו'. האם זה ככה בכל רכב???
-
הייתי מעורב בתואנת דרכים. רכב נכנס בי בצד של האוטו. עצרנו את האוטו בצד והבחור התנצל, צילמנו את הרכבים. הבחור נתן פרטים , והסכמנו להיות בקשר כיצד להמשיך עם התיקון של האוטו. בשיחה מאוחר יותר הוא הודיע לי שהוא כבר הודיע לחברת הביטוח שלו.(מבלי שדרשתי ממנו). *אני עדיין לא הודעתי לחברת הביטוח, כי חשבתי להתחשב בנהג שלא יפעיל את הביטוח שלו אם יבחר שלא. אני מתלבט כיצד לתקן או מה נכון להשיט על הנהג הפוגע. אני רוצה להיות הוגן. הרכב שלי לא חדש בן 17 שנה. הנזק שנגרם הוא פגיעות של הפח בדיוק מאחורי הכנף של גלגל ימין עד התחלת דלת של המושב האחורי. שיפשופים עם עיוות ועיקום קל של האיזור ידית דלת נוסע. *בזמן התאונה הרעש ועוצמת המכה היתה מאוד חזקה. כמו שציינתי יש לי כמה התלבטויות, הרכב לא חדש והיו מקומות עם דהיית צבע , פגיעות פח קודמות וכדומה... אבל זה לא אומר שהרכב הוא הפקר...אני מנסה לשמור עליו כמה שאפשר. ולא כמו אלו המזלזלים ברכבם... אם אני אתקן את הרכב רק במקום התאונה הזה זה יראה מוזר. וגם מבחינת שיקולים של עליות תיקוני הרכב לשוויו הרכב. מה עושים במצב כזה?? האם נהוג לקבל מהנהג את סכום התיקון המוערך גם בלי לתקן את האוטו?? או בהצהרה כי הרכב יתוקן בזמן שאבחר?? האם יכוח להיות שנגרם איזה נזק לרכיבים בתא מנוע או למתלים ובולמים, מה ממולץ לבדוק?? מה לגבי חס וחלילה לנזק בריאותי פוטנציאלי, לא הרגשתי צורך ללכת לבדיקה וכדומה (לא מחפש לעשות הצגות, כמו שנפוץ).
-
חומר גושי שנמצא ברדאיטור לאחר שהרכב התחמם.
רוכברכב פרסם הודעה בנושא של רוכברכב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תגיד איך אתה יודע שהחומר ששמתי הוא גנרי. ודווקא החומר שאתה מראה הוא מקורי/איכותי??? הבדלים?? אם מד טמפרטורת נוזל הקירור התקרב מספר פעמים לנקודה המסוכנת ירד ועוד פעם עלה, האם בהכרך נגרם נזק כלשהוא גם אם לא מורגש?? מה התרחיש הקטסטרופלי ביותר חס וחלילה בהתחממות מקסימום של נוזל הקירור??
