Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, tinoki כתב:

למעשה, יש לבטל את התלונה במשטרה ולערער לעירייה בצירוף מס’ הרכב הנכון המופיע בתמונה.

האם יסבו את הדוח עליו או לא - כבר לא קשור אליך. העיקר שהדוח שלך יבוטל.

ותבקר באשדוד לפעמים. אנשים נפלאים יש שם, כמעט כמו בפ”ת.

אל תעבוד עליו 

אין דבר כזה פ"ת

פורסם
לפני 17 שעות, sperial כתב:

 

אז שגיאה בקריאת או דיווח מספר הרכב גרמה לאובדן שני ימי עבודה, שריפת 200 ק״מ וכבונוס גם קנס חנייה בפ״ת (גם הזוי, התברר שפ״ת היא העיר היחידה בלי הסכם הכרה הדדית בכרטיסי חניה עם חיפה).

 

פעם קיבלתי הודעה שתובעים אותי על תאונה. בירור קצר העלה שהתובעת רשמה מספר רכב לא נכון. היא ביטלה את התביעה ותבעה מחדש את הנכון.

כשבאתי לחדש ביטוח סרבו לתת לי "העדר תביעות" כי פתחו לי תביעה. הייתי צריך להלחם איתם על זה.

  • מבאס 2
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חזרתי לעדכן:

אחרי הגשת ערעור על קנס, התקשרו  אליי מהעירייה ואמרו לפתוח תלונה במשטרה על חשד בהתחזות. משום מה לא מצאו את התלונה שכבר שלחתי להם, שלחתי שוב. בשורה התחתונה, הקנס בוטל.

לגבי המשטרה, היום קיבלתי הודעה על סגירת התיק ללא נימוק כתוב בהודעה, אבל זה כבר פחות קריטי. מה שחשוב זה שאני עשיתי מה שנדרש כדי להיות מכוסה מבחינת החוק. 

אני רוצה לציין שהעיצה שניתנה כאן קודם, לבטל תלונה במשטרה, היא עיצה לא נכונה. אדם צריך לעשות הכל כדי להגן על עצמו, אף אחד לא יבוא בטענות על הגשת תלונה.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, avngas כתב:

אני רוצה לציין שהעיצה שניתנה כאן קודם, לבטל תלונה במשטרה, היא עיצה לא נכונה. אדם צריך לעשות הכל כדי להגן על עצמו,

לא מדויק, זה פשוט מיותר לחלוטין. אתה נותן קרדיט רב מידי לגוף הזה, משום ש:

לפני שעתיים, avngas כתב:

לגבי המשטרה, היום קיבלתי הודעה על סגירת התיק ללא נימוק כתוב בהודעה,

כבר תקופה ארוכה חוקרים רבים עובדים אצל האזרחים רק בלהנפיק "אישור על הגשת תלונה" לצורכי תיעוד או ביטוח.

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

יש אמת במה שאתה אומר, אבל תחשוב על כך, שאם בעתיד האיש עובר שוב עבירת קנס או יותר גרוע דורס מישהו בכביש ובגלל המספר מגיעים אליי, מצבי יהיה יותר טוב כי כבר בפעם הראשונה משטרה הייתה אמורה לטפל בו. אני עשיתי מה שהיה צריך כדי לכסות על עצמי.

עריכה אחרונה על ידי avngas
  • אהבתי 1
פורסם

אני לא הצלחתי להבין האם בתמונה בדוח אתה רואה את מספר הרכב שלך, ואז יש פה כפל של לוחית רישוי שלך, או שאינך מצליח לראות את מספר הרכב, ואתה מתבסס על מה שהפקח כתב בדוח.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 שעות, Aviv943 כתב:

אני לא הצלחתי להבין האם בתמונה בדוח אתה רואה את מספר הרכב שלך, ואז יש פה כפל של לוחית רישוי שלך, או שאינך מצליח לראות את מספר הרכב, ואתה מתבסס על מה שהפקח כתב בדוח.

אני רואה את מס' הרכב שלי.

פורסם

והערה לגבי עבודת הרשויות. את הקנס מצאתי בתיבת דואר וזאת הייתה תזכורת, מה שאומר שאת ההודעה המקורית לא קיבלתי כלל. את ההודעה אתמול ממשטרה קיבלתי אחרי פניה במייל לברר מה קורה. מהתשובה התברר שהתיק נסגר לפני 3 שבועות והודעה נשלחה אליי בדואר, שכמובן גם אותה לא קיבלתי. לא מבין למה רשויות ממשיכות עדיין להסתמך רק על דואר שלא ממש מתפקד. אגב, אישור על הגשת תלונה מצאתי במקרה במערכת הזדהות לאומית, אבל אישור על סגירת התיק לא הגיע לשם.

  • מבאס 2
פורסם

מדוע ללכלך? בפעם האחרונה שהגשתי תלונה במשטרה (גניבת סחורה מחנות בכמה אלפי ש"ח. זהות הגנב ידועה) קיבלתי אסמס לאחר יומיים כי התלונה נסגרה מחוסר עניין לציבור. 🤩😪

  • מבאס 3

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

מן הסתם הסיבה: ״עבריין לא נודע״.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...