Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל | 508 2015 [165]


EliC25

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, Or05230 כתב:

א. אין צורך לצטט, קראתי שוב, רשמת שיוסי טוען שזה המדחס, אחיך אכן החליף את המדחס וזה פתר את הבעיה, אז רק אומר שבהקשר הזה יוסי כן צדק, כמובן שבכל השאר לא, ואגב קרה לי מקרה דומה איתם רק עם בורג של וישר, פירקו את הווישרים ולא חיזקו את הבורג, עף לי הוישר באמצע נסיעה בגשם, מניח שאין קשר למוסך אלא יותר לעובד הספציפי כי זה לא שיוסי עובד על הרכב, אבל בהחלט מעצבן, פה גם מסוכן כי זו תושבת מנוע.

 

ולגבי ב׳ אני מסכים, רק מתכוון שייתכן ופספסו משהו בהרכבה, לא ייתכן שרצועה נקרעת אחרי 20k, אם תשלוף איזה מדריך טכני להחלפת רצועה ב thp, אני בטוח שיש שם דקויות שצריך להכנס אליהן בתהליך ההחלפה, שלא בהכרח בוצעו כנדרש.

הטענה שהמדחס תקול הייתה רק אחרי שהרצועה השניה גם כמעט ונקרעה וזה היה כשאחי בדק בעצמו אם יש השפעה של לחצן הac. אז זה דבר מאוד פשוט שהעובד לא בדק.

ברור שיוסי הוא לא אשם, דיברתי על המוסך כגוף אחד.

אין מה לדבר על דקויות בהרכבת רצועה, שום דבר חוץ מרכיב תקול בגלגלות לא יגרום לרצועה להקרע אחרי 20 אלף קמ.

לפני 8 שעות, דובצע כתב:

בוא נגיד שהנהג לא הגדיל ראש כמוך בתשובה הזאת

לא הבנתי סליחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.4.2024 בשעה 10:34, menir1 כתב:

אורך חיים קצר של הקטליזטור אופייני רק למנועי מנועי THP בתקן יורו 6. 

ב-208 GTi, רק הדגמים אחרי המתיחת פנים, סבלו ממיר בעל תוחלת חיים קצרה. לרוב, עד 90k ק"מ הוא יסיים את חייו. חליפי לא מחזיק אפילו חצי מזה

ב3008 שלי עם מנוע 180 כ"ס הגעתי עכשיו ל140K יש לי תחושה שבטסט הקרוב ביוני אצטרך גם להחליף את הממיר.

אין נורת תקלה אבל בטסט שנה שעברה עבר על הקשקש את הזיהום אוויר (אחרי חצי שעה נסיעה וגולד לייבל) והשנה יש קצת יותר ריח מהאגזוז.

מעבר לזה לא היה משהו מיוחד עד עכשיו בתחזוקה.

 

לגבי ה508 זה יופי של רכב משפחתי חבל שהמחירים שלהם בשוק יד שנייה ממש ברצפה. מי שקנה כזאת חדשה אכל אותה בגדול.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, TZR84 כתב:

לגבי ה508 זה יופי של רכב משפחתי חבל שהמחירים שלהם בשוק יד שנייה ממש ברצפה

אחרי כל השרשור הזה זה די ברור למה

עריכה אחרונה על ידי tan tan
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.4.2024 בשעה 22:16, EliC25 כתב:

הבי4 משנתון דומה הייתה עולה עןד 15 אלף שקל, זה סכום משמעותי. ובדלק כמובן גם עוד קצת... בסוף זה מתקזז עם עלויות תחזוקה וירידת ערך.

הכל ברכב מקורי ולא חליפי. לא הבנתי את שאלתך הראשונה לגבי הממירים, זו מחלה ידועה במנוע הזה, ממיר אחד הלך ב60 אלף בערך והשני באיזור 140

 

באמת עד כדי כך ההבדל במחירונים? כי אמנם B4 זה יפני ולא צרפתי אבל סוברואים גם מאבדים ערך בקצב מטאורי - אם זה ההבדל אז הרווחת את ההפרש בתחזוקה כשמדובר ביכולות שלך. 

 

לגבי הממיר - אם המצערת גורמת למיספיירים ברמה של תקלה - יש סיכוי שהממיר מקבל אליו הרבה מאוד דלק לא שרוף? - יכול להיות שבגלל שהוא קר עדיין לא נגרם נזק אבל עדיין - בדקת שאין מיספיירים גם כשהמנוע חם?

 

זו "מחלה" ספציפית לTHP165? 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, lanosforce כתב:

 

באמת עד כדי כך ההבדל במחירונים? כי אמנם B4 זה יפני ולא צרפתי אבל סוברואים גם מאבדים ערך בקצב מטאורי - אם זה ההבדל אז הרווחת את ההפרש בתחזוקה כשמדובר ביכולות שלך. 

 

לגבי הממיר - אם המצערת גורמת למיספיירים ברמה של תקלה - יש סיכוי שהממיר מקבל אליו הרבה מאוד דלק לא שרוף? - יכול להיות שבגלל שהוא קר עדיין לא נגרם נזק אבל עדיין - בדקת שאין מיספיירים גם כשהמנוע חם?

 

זו "מחלה" ספציפית לTHP165? 

גם בפיג'ו 301 מנוע 1.2 אחרי החלפת מנוע במהירות גבוהה הופיע P1338 - Cylinder 2 misfire והמנוע קירטע. (המכונאי שתיקן טען שזה קויל, אחרי שאקח את הרכב אבדוק אם צדק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, lanosforce כתב:

 

באמת עד כדי כך ההבדל במחירונים? כי אמנם B4 זה יפני ולא צרפתי אבל סוברואים גם מאבדים ערך בקצב מטאורי - אם זה ההבדל אז הרווחת את ההפרש בתחזוקה כשמדובר ביכולות שלך. 

 

לגבי הממיר - אם המצערת גורמת למיספיירים ברמה של תקלה - יש סיכוי שהממיר מקבל אליו הרבה מאוד דלק לא שרוף? - יכול להיות שבגלל שהוא קר עדיין לא נגרם נזק אבל עדיין - בדקת שאין מיספיירים גם כשהמנוע חם?

 

זו "מחלה" ספציפית לTHP165? 

אין מיספיירים חוץ מכנראה פעם אחת בהתנעה

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע המעצבן שהיה לי בTHP156 זה שהקריאת לחץ בנתוני אמת של לחץ הדלק היו תקינות לחלוטין! 

 

ובסוף התברר שכל הבעיות של הקירטוע בניסיון האצה על מנוע קר והמיספיירים - לא היו לכלוך ולא פיח - זה היה משאבת לחץ גבוה שלא תפקדה טוב על מנוע קר - איפה הקריאה של הסורק ואיפה החיים האמיתיים. 

 

ממה שאני יודע בTHP165 שינו את המשאבה לחלוטין והיא כבר משומנת ישירות מהמנוע ולכן לא מאבדת לחץ - בזו שלי היה תא סגור והמגע היחיד של המשאבה עם המנוע הוא עם הקאם. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדשו על הרכב.

בחייאת, מי קונה רכב צרפתי? זו חתונה קטולית ען המוסך, לא מבין למה אנשים עושים את הטעות הזו. 😜🤪😛

 

היית מסתכל על השרשור שלי ומגלה הכל.

היית שואל על הלוחית מהירות, הייתי עונה לך

היית שואל על הפילטר שמן, הייתי עונה לך.

 

אוטו מדהים, המזגן האחורי, זה המזגן הכי חזק שיצא לי לפגוש.

הנאה רצופה של ישיבה, נהיגה

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, TZR84 כתב:

ב3008 שלי עם מנוע 180 כ"ס הגעתי עכשיו ל140K יש לי תחושה שבטסט הקרוב ביוני אצטרך גם להחליף את הממיר.

אין נורת תקלה אבל בטסט שנה שעברה עבר על הקשקש את הזיהום אוויר (אחרי חצי שעה נסיעה וגולד לייבל) והשנה יש קצת יותר ריח מהאגזוז.

מעבר לזה לא היה משהו מיוחד עד עכשיו בתחזוקה.

מתעלק על השירשור:
גם אני התחדשתי ב508 מהצורה החדשה (2019 עם 127KM 180כ"ס) ושמתי לב שהגיר אוהב להישאר סביב ה1500 סל"ד (אותו מנוע+גיר) האם לא מומלץ ליסוע לפחות פעם בשבוע על מצב ידני ולפחות 3000 סל"ד לשמירה על הממיר?

פותח השירשור - תיתחדשו וסעו בדרכים טובות 🥳.
גם אני לא הצלחתי לעמוד בפיתוי של הצרפתייה 😊

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדחס פעם שניה תוך 20K ק"מ אומר ש-
או שעבד בלי שמן או שהמערכת מטונפת. מדחס צריך בסה"כ שמן וניקיון בשביל לעבוד כמעט נצח. @EliC25 שים עין על זה.

בנוגע לרצועה - בהחלט לא הגיוני שכל 20K ק"מ היא תלך.
בוודאות הרצועה מקורית ? אמורה להיות 6PK895 (ב"דייקו" זה 6PK895DT).

יש שם משהו לא 100% ומצריך בדיקה יותר יסודית.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ariel000 כתב:

תתחדשו על הרכב.

בחייאת, מי קונה רכב צרפתי? זו חתונה קטולית ען המוסך, לא מבין למה אנשים עושים את הטעות הזו. 😜🤪😛

 

היית מסתכל על השרשור שלי ומגלה הכל.

היית שואל על הלוחית מהירות, הייתי עונה לך

היית שואל על הפילטר שמן, הייתי עונה לך.

 

אוטו מדהים, המזגן האחורי, זה המזגן הכי חזק שיצא לי לפגוש.

הנאה רצופה של ישיבה, נהיגה

לוחית מהירות?

מכיר את השרשור שלך טוב

לפני כשעה, איציק נ. כתב:

מדחס פעם שניה תוך 20K ק"מ אומר ש-
או שעבד בלי שמן או שהמערכת מטונפת. מדחס צריך בסה"כ שמן וניקיון בשביל לעבוד כמעט נצח. @EliC25 שים עין על זה.

בנוגע לרצועה - בהחלט לא הגיוני שכל 20K ק"מ היא תלך.
בוודאות הרצועה מקורית ? אמורה להיות 6PK895 (ב"דייקו" זה 6PK895DT).

יש שם משהו לא 100% ומצריך בדיקה יותר יסודית.

כן רצועה מקורית, תמיד.

בכל פעם הוחלף משהו אחר יחד עם הרצועה.

המדחס הוחלף לפני 40 אלף קמ, לא 20, מצטער אם הטעיתי בכתיבה. (לא חזרתי לבדוק)

Screenshot_20240407_223830_Acrobat for Samsung.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, EliC25 כתב:

לוחית מהירות?

מכיר את השרשור שלך טוב

 

 

לוחית מהירות = תצוגה עילית, ברחה לי המילה הנכונה.

 

מכיר את השרשור שלי טוב ועדיין קנית?? P-:

כמובן שהכל ברוח טובה האמת שהפעם אני ממש קרוב למכירה.

 

איפה החלפת את המדחס?

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

נמכרה היום ונקנתה המחליפה.

יש ניחושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיקנטו וורודה.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...