Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, לפני כמה זמן נשרפה לי הנורה הקדמית השמאלית באופל קורסה 2013

החלפתי אותה אצל מוסך כי אני לא מבין בדברים האלה ולא יכול להחליף לבד..

אחרי כמה זמן נשרפה הימנית גם כן ואז החלפתי גם אותה

ואז אחרי יום , הימנית נשרפה עוד פעם ...

מה זה יכול להעיד שכל פעם נשרפות המנורות ? האם כדאי לנסות להחליף את הנורה ימנית עוד פעם ולקוות לטוב או שכדאי לעשות בדיקה מעמיקה ?

אני על תקציב ממש נמוך ואין לי כל כך כסף להוציא על הרכב

עריכה אחרונה על ידי bendani2
פורסם
Just now, NTZSV כתב:

איזה נורות שמים לך? תקנה פיליפס או אוסרם.

אין לי מושג איזה נורות שמים לי

הבעיה שאני לא יכול להחליף לבד... ניסיתי לראות סרטונים על איך עושים את זה וזה ממש מסובך בשבילי

אני מפחד שאני יעשה נזק לאוטו אם אני ינסה להחליף לבד

פורסם

כמה זה עלה לך בשתי הפעמים הקודמות ?

אם נשרף כעבור יום, אפשר לנסות לחזור למקום, לבקש את ההתחשבות שלהם.

אתה רשאי לבקש לדעת ולראות איזה פירמה (מותג) של נורה שמים לך. (בקש שלא ישימו לך זבל סיני).

לפני שעה, bendani2 כתב:

מה זה יכול להעיד שכל פעם נשרפות המנורות ?

שתי השריפות הראשונות לא מעידות על כלום, אולי אלו היו נורות מקוריות מ 2013 ?

×
×
  • תוכן חדש...