Jump to content

בזוקה וחבורתו

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי בזוקה וחבורתו

  1. אם גם נורות טובות ישרפו, יכול להיות שהמייצב מתח על האלטרנטור לא תקין, ואז נכנס מתח גבוה מדי לנורות, ושורף אותן.
  2. מיצובישי לנסר 2008
  3. היה לי בעבר בגלל מכסה מיכל דלק לא סגור/אטום
×
×
  • תוכן חדש...