Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המחליפה של ה-2008 היא קאמיק. או מאזדה 3.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורום גריאטריה. עלתה לי בחילה רק מלקרוא את השרשור הזה.

תתחדש על הקאמיק, מכונית טובה בסך הכל, יש במשפחה של אשתי קאמיק ואת האחות מבית סיאט. אחלה ואין תלונות עבור מכונית א' עד ב' בנוחות וסבבה. 

לגבי אורך רכב, אני גר במרכז תל אביב, אשתי בספורטאז' ואני עם משפחתית גם, אפס בעיות. כמובן שזה לא חד משמעי ותלוי אזור/היצאות חניה בבית או בעבודה. 

לגבי זלילת דלק, המאזדה עושה 12.6 ק"מ לליטר בנסיעה שהיא 60-40 לטובת בין עירוני במהירות שיוט ממוצעת של 130-140 כזה. הקאמיק באותן מהירויות לא תהיה רחוקה מזה שנות אור אם כי אותה לא בדקתי לזמן ארוך חוץ מנסיעה בודדת לאילת שם הייתה עם צריכה טובה מאוד (את המאזדה כן). 

אני הייתי לוקח את המאזדה 100/100 פעמים פשוט כי היא נמצאת 2-3 רמות מעל הקאמיק בכמעט כל פרמטר שחשוב לי. אבל אני לא הלקוח כמו שכתבו. תתחדשו וסעו בדרכים טובות. 

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 4

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

ומה אני? 

מה איתי? 

אם יורד עלי גשם אני לא נרטב? 

אם צובטים אותי, אני לא מצטבת? 

אם מתקשרים אלי אני לא עונה? 

 

זה כמו בבחירות. אתה בוחר לכנסת והיא ממנה ממשלה שזז&*ת אותך 4 שנים.

 

אתה בחרת בת זוג שבוחרת לך אוטו ל 3 שנים.

 

ולאור מה שהולך במדינה תאמין לי שיצאת בזול.

  • מצחיק 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המצב מתדרדר.

קבלתי את ה-'תבחר מה שאתה רוצה.' 

 

הלך עליי 

  • מצחיק 10
  • מעניין 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 13 שעות, discoTD5 כתב:

תתחדש על הקאמיק. 

תיקון. 

תתחדש על המאזדה 3.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 35 דקות, falou כתב:

המצב מתדרדר.

קבלתי את ה-'תבחר מה שאתה רוצה.' 

 

הלך עליי 

אצלי זה "נראה שכבר החלטת מה אתה רוצה". 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 31 דקות, discoTD5 כתב:

תיקון. 

תתחדש על המאזדה 3.

 

הפוך גוטה. 

גוטה, הפפפוך

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה הדבר שהכי חשוב לך/אשתך ברכב?

לי אישית יש מאזדה מודל 2009 וחרשתי שנתונים חדשים מהשכרות, ולא גמרתי לחייך ולהנות, ואגב היה לי גם את הCX3 כמה חודשים ומאוד נהנתי ממנו ואפ' הצלחתי להגיע בנהיגה רגועה ל1/15+  מצד שני היה לי תקופה ארוכה גם את הקאמיק 2.0 דיזל, אני זוכר שהרבה יותר נהנתי מהמאזדה בכל דבר כמובן אישית.
תעשה רשימה מה חשוב לכם - ויהיה הרבה יותר קל גם לכם אישית וגם לגולשים היקרים לעזור לכם....

פורסם
לפני 11 דקות, ניקו פ. כתב:

אצלי זה "נראה שכבר החלטת מה אתה רוצה". 

 

פוטטו פוטטו

 

לפני 3 דקות, rgo jek כתב:

מה הדבר שהכי חשוב לך/אשתך ברכב?

לי אישית יש מאזדה מודל 2009 וחרשתי שנתונים חדשים מהשכרות, ולא גמרתי לחייך ולהנות, ואגב היה לי גם את הCX3 כמה חודשים ומאוד נהנתי ממנו ואפ' הצלחתי להגיע בנהיגה רגועה ל1/15+  מצד שני היה לי תקופה ארוכה גם את הקאמיק 2.0 דיזל, אני זוכר שהרבה יותר נהנתי מהמאזדה בכל דבר כמובן אישית.
תעשה רשימה מה חשוב לכם - ויהיה הרבה יותר קל גם לכם אישית וגם לגולשים היקרים לעזור לכם....

 

זה כמו להסכים על מין בשלישיה.

בסוף אתה נתקע עם זה שאתה בקטע של נשים והיא דווקא בקטע של גברים, וככה זה נשאר, גם כשברור מי מעדיף מה.

 

אני מעדיף מכונית שכיף יותר לנהוג, ישיבה נמוכה ותחושת הפרימיום היחסית, וכל זה שקוף לה לחלוטין, כאילו לא קיים.

  • מצחיק 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תלכו לייעוץ זוגי....
ומה אם CX3 באופציה? אני לא יודע אם במנוע 2.0 לפני שנתיים היה לי מהרץ (נראה לי אני לא בטוח)

פורסם

זה הרכב היחיד בבית?

קשה לי לדמיין איך חובב רכב יכול להסתפק ב"רכב מהעבודה", שנבחר מתוך רשימה מצומצמת, ושאי אפשר לבחור את דרך הטיפול בו, את הצמיגים ואת הבולמים.

והכי גרוע, שאם אתה אוהב אותו, אחרי 3 שנים לוקחים אותו.

לאחי, שהוא לא חובב רכב בשום צורה, החליפו את האוקטביה שהוא אהב 3 שנים בארונה. אני הייתי זורק את המפתחות על השולחן.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 16 דקות, rgo jek כתב:

ומה אם CX3 באופציה?

 

קטנה מדי. אם המושב האחורי ב-CX30 היה חשוך, ב-CX3 הוא קטן מדי.

 

לפני 9 דקות, amosbmw כתב:

זה הרכב היחיד בבית?

קשה לי לדמיין איך חובב רכב יכול להסתפק ב"רכב מהעבודה", שנבחר מתוך רשימה מצומצמת, ושאי אפשר לבחור את דרך הטיפול בו, את הצמיגים ואת הבולמים.

והכי גרוע, שאם אתה אוהב אותו, אחרי 3 שנים לוקחים אותו.

לאחי, שהוא לא חובב רכב בשום צורה, החליפו את האוקטביה שהוא אהב 3 שנים בארונה. אני הייתי זורק את המפתחות על השולחן.

 

אני כבר לא חובב רכב, כי אין רכב לחבוב יותר. המכוניות הפכו למשעממות ואין לי תקציב למיאטה או ברז או משהו ישן. עברתי לאופניים בשביל העניין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 3 שעות, ניקו פ. כתב:

פורום גריאטריה.

בדיוק מה שעבר לי בראש - איפה הימים שאנשים כאן היו מתלבטים בין אונו טורבו ל5 GT טורבו?

😄

 

@falou יאללה, מאזדה, מה הבעיה? אתה רוצה כזו כבר המון זמן, לך עליה - בנות זוג אפשר להחליף, עם ליסינג אתה תקוע לשלוש שנים.

  • מצחיק 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

תסביר לה שהמאזדה(עם צמיגי השכרה) עושה 1:18 בפצאל.

ותתחדשו על הקאמיק.

לפני שעה, falou כתב:

עברתי לאופניים בשביל העניין.

אז איזו מחלקה אורתופדית הכי מומלצת כיום?😁

  • מצחיק 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

פעמיים כבר "ויתרת", פעם שלישית תרוויח את הגלידה ;-) 
קח את המאזדה (אם זה מה שאתה באמת רוצה) ובסיבוב הבא תזרוק את ההחלטה עליה (ותשב בשקט כמו ילד טוב :-) ).

הרי בסופו של דבר התלונה העיקרית שלה היתה זה שהרכב ארוך יותר ב -5 ס"מ, לא איזה משהו מהותי\קריטי. 

תתחדשו.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 9 שעות, Fazer כתב:

@falou יאללה, מאזדה, מה הבעיה? אתה רוצה כזו כבר המון זמן, לך עליה - בנות זוג אפשר להחליף, עם ליסינג אתה תקוע לשלוש שנים.

 

להגיד שאני ״רוצה״ את המאזדה זו מילה קצת חריפה. ״מעדיף״ יותר נכונה. זה לא שמהאזדה היא חלום והסקודה היא עונש.

 

הומור בצד, עם הזוגה מסתדר, ההתלבטות היא בין תצורה יותר פרקטית של הסקודה לעדיפות של מאזדה כמכונית נהיגה ושיוט, וזו באמת שאלה שאין לה תשובה.

קיוויתי שמישהו יבוא עם טיעון סוגר עניין ומנצח (איפה @green, ניסיתי אפילו את טיעון ההיל הולד כאבזור חובה, אבל מסתבר שלא רק גברים מסוקסים לא שמים לב שזה קיים בכלל... ).
בקיצור, טרם נמצא טיעון כזה.

 

בינתיים החברה הטובה של הזוגה התערבה במערכת היחסים והכניסה את הצלע השלישית, ׳החבר שמבין׳.

התקשרו.

אמרו: בליסינג, מאזדה 3 או קאמיק.

ענה: מאזדה 3. ברור. יותר מפנק.

 

אני צובר תאוצה לקראת הכרעה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...