Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים עם קילוף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי על הגלגל קילוף של הגומי 

אני מניח שזה אומר שצריך להחליף את הגלגל 

כל הגלגלים ברכב משנת 21 

האם להחליף את הגלגל שיש פה את הקילוף או

את שני הגלגלים על אותו הסרן?

 

השאלה השנייה היא האם אפשר לקנות גלגלים סינים זולים?

הרי כל הגלגלים שנכנסים לארץ עומדים בתקינה 

מסויימת.. היא מספקת ?

 

17020259872923346707655736197826.jpg

17020260436496750719130184363584.jpg

פורסם

לקנות צמיג סיני, כן אפשר, אף אחד לא עוצר אותך
אתה יכול לקנות גם טלווזיה סינית מול סוני או טלפון סיני מול אייפון, אם אין הבדלים לדעתך, אז הכל בסדר
רק שפה מדובר גם בבטיחות, משהו קטן ולא ממש מוגדר.

בשביל 100-200 שקל אתה חוסך בבטיחות, נוחות, עמידות, שקט?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חובה להחליף את הצמיג הזה, ואם הזוג על אותו סרן כבר בני שנתיים - אז תחליף את שניהם.

לא כדאי להחליף לצמיגים סינים, כי הם נחותים מצמיגים איכותיים בכל קנה מידה. צמיג זה הדבר היחיד שמחבר אותך לכביש, בבטיחות לא משחקים.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 3 שעות, שחר 1 כתב:

ואם הזוג על אותו סרן כבר בני שנתיים - אז תחליף את שניהם

אין קשר. מה שחשוב זה מצב שחיקה ויובש.

מבחינתי, כל עוד נראה תקין והקפדתי על לחץ אויר נכון, עד כמה אלפי ק"מ בודדים הייתי משאיר את הבן זוג.

מעל זה, מחליף.

 

 

 

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

דווקא הקילוף עצמו נראה לי בתמונה די שטחי. 

אבל, בתחתית שלו נראה שאולי יש חתך עמוק יותר? אם כן, ואם יש חשיפה של שכבות מתחת, אזי הוא פסול. 

 

אבל צריך תמונה יותר מוצלחת, או לבדוק אצל בעל מקצוע אמין. 

 

@kompy יש איזו מחשבה? 😉 

 

אגב, הצמיג הנוכחי הוא לא סיני בעצמו? 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

היה לי קילוף שעל פניו נראה דומה, צמיגאי קבע שאין צורך להחליף את הצמיג (ונסעתי עליו עוד שנתיים).

 

אל תסתפק בייעוץ שתקבל כאן על סמך צילומים לא ברורים. פגם כזה מצריך מבט מקצועי ישיר, גש לצמיגאי הגון והראה לו את הקילוף, עשה כעצתו.

 

מבחינת במחירת צמיגים - אתה מדבר על רכיב בטיחותי כך שלא זה המקום שבו הייתי מתפשר על צמיג באיכות ירודה. יותר מזה - כיוון שהצמיגים שלך מתקרבים לגיל 3 הייתי בודק את כולם, יתכן שמגיע הזמן להחליף רביעיה. אם לא אז זוג. ואם קלטתי נכון המידה היא 185/80R15 (לא ראיתי קודי מהירות ומשקל) הבדל המחיר בין צמיג סיני לבין צמיג אירופי\קוריאני\יפאני סביר יחסית לא גדול, בודאי לא ברמה שמצדיקה את ה"חסכון" הזה, שאינו באמת חסכון - כי הסיני כנראה יצריך החלפה מוקדמת יחסית, של לדבר על מדדי בטיחות פחות טובים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

המידה היא 185/80R15 (לא ראיתי קודי מהירות ומשקל)

המידה היא 185/60R15 עם קודים 88H. כאשר השאלה היא אם נדרש קוד עומס 88 בכלל ולא 84 ובהתאמה, מה מצב הצמיגים האחרים והקודים בהם.

 

כמו שכתבתי קודם, אני חושד שגם כעת מדובר בצמיגים סינים, לפי קוד ה-DOT שמופיע עליהם.

  • אהבתי 1
פורסם

החשד שלך סביר בהחלט.

יחד עם תהיה זו, אצלי היא מגיעה מכיוון ה-XL המופיע על צמיג שאינו בעל חתך נמוך ו/או אינו מיועד לרכב מסחרי.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

באם הפגיעה לא עמוקה,

בגיפור חם ניתן לתקן את הצמיג ע"י צמיגאי שהוכשר לכך, ויש לו תעודה שמאשרת לו להתעסק בגיפור צמיגים,

מבחינת מחיר העלות של גיפור חם היא 100 ש"ח (עשיתי תא זה בעבר) אז זה פשוט יותר זול. ותיקני.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...