Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

דווקא מאזדה מהשנתון הזה ידועה כמייצרת בוצה על כל פיגור בטיפול ולו הכי קטן...

מומלץ לעשות טיפול כל 10000 ק"מ ולא 15 

עריכה אחרונה על ידי מברר
פורסם

פלאש מנוע

יתרונות:

החזרת מנוע לחיים צמצום צריכת דלק

חסרונות:

יש סיכוי שתתחיל אכילת שמן מוגברת +נזילות

 

מה שכן אם אין בעיה נראית לעין(הרכב נוסע סביר) הייתי נמנע מפלאש ומצמצם החלפות שמן +פילטר איכותיים בהתאם לתקן 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

דברים מחכימים מכולכם כרגיל. כל הכבוד.

אני מבין שפלאשינג זה סיכון שלא כדאי לקחת ולעומת זאת טיפול מיידי והחלפת שמן הכרחיים.

יש לי עוד רעיון, אם זה בסדר להציע😉, מקווה שתזרמו, להחליף עכשיו את כל השמן דרך המדיד (יש לי משאבה חמודה כזאת - הגיע מאלי בשבוע שהרכב הקודם שבק) ועוד 2 3 אלף ק"מ להחליף שמן שוב ופילטר שמן, למעשה בזמן המקורי של הטיפול אחרי עשיריה מהקודם.

ודאי שהיה הכי טוב להחליף גם עכשיו וגם אז גם שמן וגם פילטר אבל זה אני ודאי לא יעשה - כי אני לא בקטע לבזבז כסף, כלומר, אני בקטע אבל לא אוהב שהוא נגמר...

אז אולי הרעיון הזה יתן איזשהוא אפקט של פלאשינג כשבחודש חודשיים האלה ירוץ שמן נקי וינקה את הפיח ואח"כ נחליף אותו לחדש ואז יצאנו בעוד מאה ש"ח ואולי עם עוד קצת ניקיון במנוע.

בהנחה שזה רעיון טוב, וגם אם לא, אשמח להבהרה בעניין השמנים - מה יותר צמיגי - 10-40 או 5-30 . אני מבין שאם אני שם עכשיו שמן בשביל לנקות עדיף יותר דליל (צודק?) וגם מה כדאי לשים אח"כ (או בלי קשר - אחרי הטיפול) אני חושב שמאזדה ממליצים על 5-30 ובעל הרכב שם 10 -40 מה שאולי עשה את הבוצה אז עכשיו כדאי לחזור ל5-30

פורסם
לפני 8 שעות, נקודה טובה כתב:

דברים מחכימים מכולכם כרגיל. כל הכבוד.

אני מבין שפלאשינג זה סיכון שלא כדאי לקחת ולעומת זאת טיפול מיידי והחלפת שמן הכרחיים.

יש לי עוד רעיון, אם זה בסדר להציע😉, מקווה שתזרמו, להחליף עכשיו את כל השמן דרך המדיד (יש לי משאבה חמודה כזאת - הגיע מאלי בשבוע שהרכב הקודם שבק) ועוד 2 3 אלף ק"מ להחליף שמן שוב ופילטר שמן, למעשה בזמן המקורי של הטיפול אחרי עשיריה מהקודם.-גם אפשרות, כל ריענון עדיף מכלום

ודאי שהיה הכי טוב להחליף גם עכשיו וגם אז גם שמן וגם פילטר אבל זה אני ודאי לא יעשה - כי אני לא בקטע לבזבז כסף, כלומר, אני בקטע אבל לא אוהב שהוא נגמר...

אז אולי הרעיון הזה יתן איזשהוא אפקט של פלאשינג כשבחודש חודשיים האלה ירוץ שמן נקי וינקה את הפיח ואח"כ נחליף אותו לחדש ואז יצאנו בעוד מאה ש"ח ואולי עם עוד קצת ניקיון במנוע.

בהנחה שזה רעיון טוב, וגם אם לא, אשמח להבהרה בעניין השמנים - מה יותר צמיגי - 10-40 או 5-30 . אני מבין שאם אני שם עכשיו שמן בשביל לנקות עדיף יותר דליל (צודק?) וגם מה כדאי לשים אח"כ (או בלי קשר - אחרי הטיפול) אני חושב שמאזדה ממליצים על 5-30 ובעל הרכב שם 10 -40 מה שאולי עשה את הבוצה אז עכשיו כדאי לחזור ל5-30-

10-40 צמיגי יותר

תשים 5-30 אם זה מה שהיצרן ממליץ,תעקוב אחר צריכה ונזילות ושיהיה ע"פ התקן המומלץ

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, נקודה טובה כתב:

דברים מחכימים מכולכם כרגיל. כל הכבוד.

אני מבין שפלאשינג זה סיכון שלא כדאי לקחת ולעומת זאת טיפול מיידי והחלפת שמן הכרחיים.

יש לי עוד רעיון, אם זה בסדר להציע😉, מקווה שתזרמו, להחליף עכשיו את כל השמן דרך המדיד (יש לי משאבה חמודה כזאת - הגיע מאלי בשבוע שהרכב הקודם שבק) ועוד 2 3 אלף ק"מ להחליף שמן שוב ופילטר שמן, למעשה בזמן המקורי של הטיפול אחרי עשיריה מהקודם.

ודאי שהיה הכי טוב להחליף גם עכשיו וגם אז גם שמן וגם פילטר אבל זה אני ודאי לא יעשה - כי אני לא בקטע לבזבז כסף, כלומר, אני בקטע אבל לא אוהב שהוא נגמר...

אז אולי הרעיון הזה יתן איזשהוא אפקט של פלאשינג כשבחודש חודשיים האלה ירוץ שמן נקי וינקה את הפיח ואח"כ נחליף אותו לחדש ואז יצאנו בעוד מאה ש"ח ואולי עם עוד קצת ניקיון במנוע.

בהנחה שזה רעיון טוב, וגם אם לא, אשמח להבהרה בעניין השמנים - מה יותר צמיגי - 10-40 או 5-30 . אני מבין שאם אני שם עכשיו שמן בשביל לנקות עדיף יותר דליל (צודק?) וגם מה כדאי לשים אח"כ (או בלי קשר - אחרי הטיפול) אני חושב שמאזדה ממליצים על 5-30 ובעל הרכב שם 10 -40 מה שאולי עשה את הבוצה אז עכשיו כדאי לחזור ל5-30

ממש לא. להוציא רק מהבורג ריקון. ולהחליף פילטר. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תעשה מה שאני עשיתי במאזדה שלי במוסך כמובן שלא מתעצל

תפרק את המכסה שסתומים לאחר מכן פרק את הקרטר של השמן ואת זרבובית היניקה ונקה אותה

לאחר מכן רסס מסיר שומנים ידידותי בחלק העליון

של השסתומים ונקה את הבוצה באמצעות גרניק לחץ מים 

לאחר שתבריק את החלק העליון נקה את הקרטר

וחזור על אותה פעולת נקיון בחלק התחתון היכן שהבוכנות 90% מהבוצה תעלם כלא הייתה 

ותתחיל להשתמש בשמן איכותי כגון קסטרול מגנטק 

תקן A5 בהצלחה

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...