Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני נוסע עם 206 XT מודל 2001, אין לי שום תלונות כלפי הרכב- אמין, חסכוני בדלק, מתנהג וכו'. התלונה היחידה אולי היא הגיר האוטומאט, שלומדים לחיות איתו.

לפני כמה ימים נפתחה לי האופצייה לרכוש סוזוקי גראנד ויטארה 2006 היישר מהסוכנות, במקומה של ה206. החסרונות שאני מצאתי ברכב הזה הם הצורה הכללית- נראה מיושן קצת, העובדה שהוא מיועד ל-4 אנשים, ושמועות על מנוע חלש (??) וביצועים פושרים . היתרונות כמובן הם כל היתרונות שיש לכבישטח ממוצע...גובה, 4X4 וכו', כמו גם העובדה שהוא חדש מהסוכנות.

 

הייתי שמח לשמוע דעות של אנשים פה מה עדיף ע"פ התרשמותם האישית ודעתם על הרכבים הנ"ל.

תודה

Live To Drive, Drive To live

פורסם

קשה מאוש להבין את ההתלבטות -שתי המכוניות מציעות עולמות אחרים לגמרי .היכולת של גרנד ויטארה בכביש ירודה בהרבה משל פז'ו אבל אם קצת שיפורים הוא יכול לעשות שטח יפה מאוד.בקיצור אם אתה לא מתכוון לרדת לשטח -עזוב את הויטארה אבל אם זה הרצון אז כמובן שאי אפשר לעשות את זה עם פז'ו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

ההזדמנות מוזרה קצת.

 

כפי שאמרו לפני, קודם כל תחליט האם אתה הולך לרדת איתו לשטח. אם כן, זה סיפור אחד.

 

אם לא, (ואולי בכל מקרה) תראה מה אתה יכול לקנות באותו תקציב. ויטארה 2006 הוא רכב יקר למדי, יהיו לך מכוניות (לא רכבי שטח) טובים מאוד בתקציב הזה, חדשות. גם אם יש לך הנחה בסוכנות, עדיין מדובר על סכום מכובד...

 

גיא

פורסם
כרגע אני נוסע עם 206 XT מודל 2001, אין לי שום תלונות כלפי הרכב- אמין, חסכוני בדלק, מתנהג וכו'. התלונה היחידה אולי היא הגיר האוטומאט, שלומדים לחיות איתו.

לפני כמה ימים נפתחה לי האופצייה לרכוש סוזוקי גראנד ויטארה 2006 היישר מהסוכנות, במקומה של ה206. החסרונות שאני מצאתי ברכב הזה הם הצורה הכללית- נראה מיושן קצת, העובדה שהוא מיועד ל-4 אנשים, ושמועות על מנוע חלש (??) וביצועים פושרים . היתרונות כמובן הם כל היתרונות שיש לכבישטח ממוצע...גובה, 4X4 וכו', כמו גם העובדה שהוא חדש מהסוכנות.

 

הייתי שמח לשמוע דעות של אנשים פה מה עדיף ע"פ התרשמותם האישית ודעתם על הרכבים הנ"ל.

תודה

בשביל נסיעה בכביש אתה לא צריך: "גובה, 4X4 וכו', כמו גם העובדה שהוא חדש מהסוכנות".

 

אתה בהחלט יכול לקנות ויטארה 2006 אם אתה מעוניין להשתתף בטרנד הישראלי האידיוטי של נהגים שחושבים שלנהוג ברכב גבוה יותר במשקל 2 טון זה "יותר בטיחותי" וגם יותר קל לטפס על מדרכות. על האחזקה של הבהמות המגודלות הללו לא כדאי שתדע...

 

בקיצור, תישאר עם ה 206. בשבילך היא נותנת יותר וטובה יותר בכ-ל הפרמטרים !!!

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

למען הדיוק, ויטארה לא שוקלת הרבה מעבר לטון וגם ההחזקה היא ברמה של משפחתית.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

ביטוח מקיף לג'יפים יקר יותר לרוב. צריכת הדלק שלה לא מבריקה במיוחד.

בנוסף הדגם אמור להתחלף בקרוב.

 

לדעתי, למי שמרוצה מ206, ולא מחפש שטח, עדיף שישאר איתה \ יחליף למשהו שיתאים יותר טוב לצרכים שלו.

 

למי שמחפש ג'יפ הויטארה היא אופציה לא רעה בכלל.

 

גיא

פורסם
למען הדיוק, ויטארה לא שוקלת הרבה מעבר לטון וגם ההחזקה היא ברמה של משפחתית.

תלוי באמת איך אתה מסתכל על זה.

הויטארה שוקלת באיזור ה 1200+ ק"ג (ה 206 שוקל כ 200+ ק"ג פחות מזה) למרות מימדיה הקטנים (בסיס גלגלים 2,20 מ' ביחס ל 2,44 בפג'ו 206), תצרוכת הדלק של הויטארה גבוהה יותר, אין ABS והתנהגות הכביש (כמו גם הנוחות והיציבות) רחוקים עשרות מונים מרכב כמו ה-206...

 

אני באמת לא רואה שום סיבה הגיונית לקנות ויטארה ב 140,000+ שח ולרדת ברמה.

מי שנוסע בשטח וצריך כלי רכב כזה - אדרבה, עוד יש (איפשהו) הצדקה לזה - אבל בשביל מי שנוסע בכביש ה 206 תהיה עדיפה עשרות מונים על הויטארה...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק צודק לחלוטין.

שום רכב שטח(למעט פוקשה קאיין...)לא מיתקרב בנסיעה בכביש למכונית פרטית שעולה שליש ממנו,שלא לדבר על הבטיחות האקטיבית הנמוכה בהרבה.

תענוג קטן מאד לאבד אחיזה בג'יפ ששוקל 2 טון,ובעל היגוי תיבה עם 4 סיבובים מנעילה לנעילה...

עצה-תישאר עם הפ'גו,וכתרצה לרדת ל"שטח" פשוט תישכור ג'יפ,ואז גם תוכל לגבש דיעה אם זה בישבילך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

גם אני מחזיק בדעתכם איציק וחן, אבל בכל זאת חושב שזה עניין אינדיוידואלי, לאבי היה פראדו ארוך לאקצ'ורי ואם הייתה מציע לו מרצדס E קלאס במקום (שעולה +- אותו הדבר) הוא לא היה חושב עליה אפילו.

 

כל אחד והעדפותיו.

 

מעבר לזה אני כן חושב שרכב גבוהה ומסיבי יותר הוא בטיחותי יותר.

א. גבוהה = טווח ראייה יותר רכב מכל מכונית פרטית.

ב. מסיבי, זה נכון שיש היום את כל עניין הבטיחות הפאסיבי, אבל קודם כל, רואים אותך יותר טוב, תרצה או לא, מצחיק או לא - האדם שמנמנם על ההגה או מתעסק עם התינוק שלו סביר להניח שיתעורר מהר יותר כשיראה מעל 2 טון מתקרבים אליו במהירות מאשר כשלא יראה משפחתית רגילה.

ג. מניסיוני האישי בטיחות פאסיבית לא פחות חשובה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

דניאל,לפי התאורייה שלך טנדר וויליס 58' או דודג' D-200 הן המכוניות הכי בטוחות בעולם...

ואם כל הכבוד לטויוטה לנד-קרוזר,ביכולת הכביש שלו הוא לא מיתקרב אפילו לסופר מיני טובה,שעולה שליש ממנו,ובטח לא מדגדג אפילו את המרצדס E קלאס.

הג'יפים האלו נירכשים משיקולי דאווין נטו,כי זה מה שאין היום,בדיוק כמו שאנשים קנו G.M.C ספארי לפני עשר שנים,כשחשבו שקנו תחליף למכונית סאלון,ובסך הכל קיבלו מיסחרית פרימיטיבית עם ריפודי קטיפה ולוח מחוונים דיגיטאלי...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

א. לא אמרתי שהם הכי בטוחות בעולם אמרתי שהם נותנות משהו שאין למכוניות פרטיות.

 

ב. לא אמרתי גם שהלנד קרוזר יותר טובה מאיזה שהיא מכונית אחרת ובטח שלא מE קלאס. ציינתי עובדה שאבא שלי שהיו לו יותר מכוניות חדשות מלפרי השכרת רכב, לא היה מוותר על ה"ג'יפ" הזה בעד שום מכונית אחרת גם לא מרצדס למרות שהוא כמעט עשה את זה.

 

ג. בהשוואה שלך יש משהו נכון, אבל, מצד שני חוץ מריפודיי קטיפה ולוח מחוונים דיגיטלי הם קיבלו יוקרה (בזמנו כמובן) ואל תגיד לי שיוקרה היא לא פאקטור כי היא כן, קיבלו מרווח פנים שלא היו מקבלים בשום מכונית סאלון, את אלמנט הגובה שהוא תרצה או לא מוסיף הרבה להרגשה של הישראלי הממוצע היותא כל יום למלחמה בלתי פוסקת בכבישי ישראל.

 

אגב אם כבר להשוות למכוניות כביש, אז X5 עושה את זה טוב, אבל זה לא מקור להשוואה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
גם אני מחזיק בדעתכם איציק וחן, אבל בכל זאת חושב שזה עניין אינדיוידואלי, לאבי היה פראדו ארוך לאקצ'ורי ואם הייתה מציע לו מרצדס E קלאס במקום (שעולה +- אותו הדבר) הוא לא היה חושב עליה אפילו.

 

כל אחד והעדפותיו.

 

מעבר לזה אני כן חושב שרכב גבוהה ומסיבי יותר הוא בטיחותי יותר.

א. גבוהה = טווח ראייה יותר רכב מכל מכונית פרטית.

ב. מסיבי, זה נכון שיש היום את כל עניין הבטיחות הפאסיבי, אבל קודם כל, רואים אותך יותר טוב, תרצה או לא, מצחיק או לא - האדם שמנמנם על ההגה או מתעסק עם התינוק שלו סביר להניח שיתעורר מהר יותר כשיראה מעל 2 טון מתקרבים אליו במהירות מאשר כשלא יראה משפחתית רגילה.

ג. מניסיוני האישי בטיחות פאסיבית לא פחות חשובה.

 

דניאל.

אני מקבל את דעתך ומסכים שמדובר בעניין אינדיוידואלי.

בהחלט יש משהו "שובה לב" בו חלק מהאנשים מעדיפים רכב X על רכב Y. זה מקובל בכל דבר אחר בעולם - כמו גם בעולם הרכב - ויש כאלה שגם קוראים לזה אהבה.

 

בכל מקרה, אני יכול להבין את מה שכתבת, אבל באותה מידה לא להסכים עם 100% מהדברים.

נכון שג'יפים נראים יותר מפאת גודלם - אך אין לי מידע מבוסס על מעורבותם בתאונות דרכים והאם מפאת גודלם בהחלט נמנעו כאלה (או להפך, נגרמו).

 

בנוגע לבטיחות הפאסיבית גם כן קשה לומר מה קורה בשטח והאם מוערבות כלי רכב כזה מול כלי רכב פרטי נמוך יותר לא תיגמר בהתהפכות או התעופפות לשוליים של הכלי הגדול והגבוה יותר.

 

תחבר את מה שאמרתי בפסקה הראשונה עם מה שאתה סיכמת ("כל אחד והעדפותיו.") ונראה לי שמיצינו את הנושא... ואם נחזור להודעה המקורית וננסה לעזור לבחור לעשות בחירה שמתאימה לו, מבלי להתייחס להעדפותיו האישיות בנוגע לגודל/משקל/ייעוד אלא למטרה ולצורך בו הוא זקוק לרכב, 206 היא הבחירה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אגב, היכולות שטח של הוויטרה בינוניות מינוס זה רכב לרדת איתו לחוף הים מעבר לזה זו התעללות בוויטארה סטנדרטית..

 

 

וכמו שכבר אמרו - אם אין לך עיניין בשטח תישאר עם ה-206

hope for the best, expect the worse.

×
×
  • תוכן חדש...