Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי ניסאן נוט 2012.

לאחר בירור - מפוח נהרס.

הבעיה שאיתו גם נשרף לי חיבור הקונטקטור למפוח. מצרף תמונה. (המצב הנוכחי חמור אף מהתמונה)

 

הלכתי לחשמלאי שאמר שיבצע מהחוטים הלחמה ישירה למפוח החדש.

שאלתי היא - האם יש אפשרות לחתוך את החוטים, לחבר אותם לחתיכת ברזל קטנה שתתחבר לחיבור המפוח? 

 

רוצה לחתוך את הכבלים האדום והשחור, ולחבר משם נעלי כבל ישירות למפוח. רק לא ברור לי כי על הקונטקטור הקיים יש רכיב צהוב עם מספרים 1k 63

 

 

20220824_191619.thumb.jpg.9496da01a5933f6d565125253c1d4d68.jpg20220922_160424.thumb.jpg.66401b4d32ad0e7fb73685b8152b7f5d.jpg, ולחבר 2 נעלי כבל ישירות למפוח

פורסם
לפני 4 שעות, Shab00 כתב:

יכול להיות ואפילו סביר שהחתיכה הצהובה היא נגד, ואתה תצטרך נגד דומה כדי לא לפגוע במפוח.

תחפש כזה משומש.

 

בשביל מה צריך נגד בתוך הקונקטור ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אין לי איך להשיג כזה משומש...

אני גם לא מוצא שום מידע על החלק הזה בכל הגלובוס כולל אנגליה ורוסיה. 

 

שאלתי גם את החשמלאי רכב ואמר שלא צריך את זה. רק לא ברור לי אם זה כך אז בשביל מה החלק הצהוב.. במיוחד שיש עליו מידע 

עריכה אחרונה על ידי אביavi
פורסם
לפני 13 שעות, מרק10 כתב:

 

בשביל מה צריך נגד בתוך הקונקטור ?

מקבל חשמל 12v מהחוטים ברכב, ואז נגד לפני העומס (מפוח)

אני לא יודע באמת מה זה אבל אני אומר שסביר להניח שיש סיבה לגודל ולצורה של זה.

פורסם

היה לי אותה בעיה בניסן נוט זה בעיה ידועה מה שעשיתי זה שחתכתי את החוטים וחיברתי עליהם נעלי כבל ולחצתי אותם ישירות למפוח אוכל לשלוח דוגמא אם תרצה 

אגב מניסיון ארוך שלי עם מפוחים של ניסן נוט שלח תמונה נראה אם באמת הלך

ואם אתה רוצה מפוח כולל קונקטור תוכל להשיג של וולאו ברבע מחיר מהארץ באתר cars245 הזמנתי לפני שבועיים והגיע לי אתמול אתר אמין מאד

פורסם

היי יוסף ליאור.

 

קודם כל אני שמח לשמוע שיש פתרון לדבר הזה.

1. אשמח לקבל תמונה שאוכל לדעת מה לעשות.

 

לגבי הזמנת חדש - הנ''ל הוא המשך לשרשור הזה:

בעצתו של מרק (שעוזר המון, אני חייב לציין) - החלפתי נגד.

לגבי המפוח בנתיים הסתדרתי עד לפני חודש, שהזמנתי את המפוח של Swag (גם בעצתו של מרק) - אמור להגיע היום או מחר בדואר. זה המפוח:

https://cars245.com/en/item/swag-60106364-interior-blower/

 

לצערי לא הזמנתי עם החיבור כי הוא לא היה שרוף אצלי. אשמח גם לקישור של מפוח עם הקונטקטור.

 

עד היום הסתדרת עם חיבור נעלי כבל? 

למה בכל זאת החלטת להזמין חיבור?

 

 

 

אגב, הסיפור הוא כנראה שהמפוח לא היה תקין צורך יתר על המידה, וזה יצר את המצב הקודם של התכת הפלסטיק. המצב הזה גרם לחיבור רופפים ביותר (הדשבורד שם פתוח לרווחה כי הייתי צריך מידי פעם להזיז את חיבורי המפוח בשביל שיעבוד ורק בזוית מסוימת הוא הסכים לעבוד...)

 

זה המצב הנוכחי, תמונה מעכשיו:

 

20231003_084124.jpg

20231003_084106.jpg

פורסם

לדעתי הפיתרון המומלץ זה לחתוך את החוטים קרוב לקונקטור ולהלחים קונקטור חדש+בידוד מתכווץ.

כתבת שכבר הזמנת מפוח חדש לכן אני מבין למה אתה מחפש מפוח חדש עם קונקטור ?

 

אני אנסה למצוא לך קונקטור חדש.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מחפש את הקונטקטור בלבד.

ביקשתי את מה שהזמין לבדוק אולי משם אגיע לקונקטור מתאים, כי חרשתי את האינטרנט ולא ראיתי זכר לדבר...

 

תודה על העזרה. 

פורסם

א. אשלח תמונה 

ב.הרבה פעמים הולך הקונקטור בגלל התרחבות החיבורים ויוצרים חיבור רופף ואז צריכת החשמל לא שווה וזה מה שגורם להמסתה עדיין לא בטוח שהמנוע הלך 

האם המנוע מסתובב?

לא צילמת לי את מנוע המפוח ואת החיבורים

ג.אם אתה ביידים של מרק אתה ביידים טובות הוא כבר ימצא לך את הכי טוב

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, יוסף ליאור כתב:

א. אשלח תמונה 

ב.הרבה פעמים הולך הקונקטור בגלל התרחבות החיבורים ויוצרים חיבור רופף ואז צריכת החשמל לא שווה וזה מה שגורם להמסתה עדיין לא בטוח שהמנוע הלך 

האם המנוע מסתובב?

לא צילמת לי את מנוע המפוח ואת החיבורים

ג.אם אתה ביידים של מרק אתה ביידים טובות הוא כבר ימצא לך את הכי טוב

 

אתה יכול לראות בקישור המצורף פרטים נוספים. בעבר פותח האשכול החליף את נגד המהירויות.

 

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה יוסף.

אני מבין שמה שאתה מחזיק ביד, אתה מחבר למפוח. איך אתה יוצר הפרדה בין החוטים התוך המפוח שלא יגעו אחד בשני בתנועה?

 

אשמח לקבל את הקישור שקנית, שאבדוק לגבי קטנטקטור חדש.

פורסם

הבנתי.

רציתי לשאול אותך, בעבר פתחת שרשור על המפוח.

1. בתמונה כאן שחיברת את המפוח למצבר הרכב, זה נראה מפוח שונה ממה שיש לי. מוזר! כי בתמונה שהעלית אלי לשרשור שהמפוח בתוך המקום שלו, זה נראה זהה.

2. כנ"ל לגבי קונטקטור נגד שהעלית בעבר.

אצלי זה 2012. זה לא אמור להיות זהה לשלך?

 

×
×
  • תוכן חדש...