Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 3.10.2023 בשעה 11:47, אביavi כתב:

אני מחפש את הקונטקטור בלבד.

ביקשתי את מה שהזמין לבדוק אולי משם אגיע לקונקטור מתאים, כי חרשתי את האינטרנט ולא ראיתי זכר לדבר...

 

תודה על העזרה. 

 

תבדוק האם הקונקטור בקישור המצורף הוא כמו הקונקטור אצלך. אומנם מדובר על רכב אחר אבל זה דומה לה שיש אצלך.

 

https://www.energizedcustoms.co.uk/products/nissan-primastar-2001-2014-heater-blower-motor-fan-resistor?pr_prod_strat=collection_fallback&pr_rec_id=c5fcae7b8&pr_rec_pid=7904112771235&pr_ref_pid=7904112672931&pr_seq=uniform

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה מרק. למי מנה שראיתי האתר הזה לא שולח לישראל, אבל עכשיו אני מצליח לחפש עם גוגל תמונה לפי התמונה שבאתר, גם תמונות מאתרים אחרים. 

 

---

 

אז ככה, הגיע המפוח החדש, חתכתי את הקונטקטור וחיבור את החוטים עם שוקולד לחלוטין חדשים שמגיעים עד למפוח עם נעלי כבל.

 

למען האמת המפוח של Swag קצת רועש בעוצמה 1 ו2 משום מה גם שאני מפעיל אותו גם מחוץ למושב שלו.. אנסה לדבר עם האתר שקניתי מהם.

 

20231006_123106.jpg

20231006_125839.jpg

פורסם

לא ממליץ על מהדקים בהברגה ברכב בגלל הויברטציות ושינויי הטמפרטורה שגורמים לפתיחה של הברגים. נהוג להשתמש בלוחץ עם מבודד או לכל הפחות הלחמה שרוול בידוד

  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, אביavi כתב:

למען האמת המפוח של Swag קצת רועש בעוצמה 1 ו2 משום מה גם שאני מפעיל אותו גם מחוץ למושב שלו.. אנסה לדבר עם האתר שקניתי מהם.

 

המפוח נשמע בסדר גמור. אין לך מה לדבר עם האתר.

הבדיקה הכי טובה היא כאשר המפוח מותקן ברכב ומחוזק בברגים.

 

דרך אגב היכן אתה מתגורר ?
במקום השקולדה אני יכול לתת לך מחברים של חברת WAGO כמו בתמונה המצורפת. רכשתי אותם בחו"ל תמורת 4.5 שקלים ליחידה.

מק"ט Wago 221-2411. אני מאמין שתוכל למצוא אותם גם בארץ.

בקישור קיים סרטון המסביר כיצד לעבוד איתם.

https://www.wago.com/global/installation-terminal-blocks-and-connectors/inline-splicing-connector-with-levers/p/221-2401

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 3.10.2023 בשעה 14:46, מרק10 כתב:

 

אתה יכול לראות בקישור המצורף פרטים נוספים. בעבר פותח האשכול החליף את נגד המהירויות.

 

 

 

חוזר לכאן כמעט אחרי שנה להגיד תודה רבה למרק האלוף! היחיד שעזר וירד לפרטים לאורך כל הדרך!

 

מאז לא הגבתי כי הייתי במילואים בלחימה בעזה זמן ארוך ורב, ובכל זאת אכתוב כאן את הפתרון לדורות הבאים:

הזמנתי את המפוח שמרק הציע (בשרשור אחר, מצורף קישור בשרשור הנוכחי) ובתאריך 6.10.23 חיברתי אותו (ללא קונדיטור) לכבלים.

 

מאז ועד היום המזגן עובד פצצה ללא שום בעיות.

 

ושוב, תודה ענקית למרק!

אתה פשוט מלך! עוזר, ומכל הלב והמקצועיות מלווה עד הפתרון.

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...