אביavi
-
הודעות
43 -
כאן מאז:
תכנים שנפתרו
-
אביavi's הודעה בנושא מפוח עובד רק על מהירות 4, ניסאן נוט 2012 סומנה כפתרון
עוד שאלה ברשותכם שקשורה למזגן,
מידי פעם המפוח מפסיק לעבוד ואז שאני מזיז את המגעים הכל מסתדר לעוד כמה ימים של נסיעה חלקה.
א. איך נקרא החלק הזה כולל הצהוב? (אולי קונטקטור) ומה תפקידו.
ב. האם יש פתרון פשוט לעניין?
אגב, את האיזו הלבן אני שמתי בשביל לקבע את החיבורים בזווית מסוימת, עוזר חלקית אבל לא פתרון קבוע פעם בשבוע להזיז קלות את החוטים..
