Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפוח עובד רק על מהירות 4, ניסאן נוט 2012


מעבר לפיתרון נפתר ע"י אביavi,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב - ניסאן נוט 2012

לאחר כמה ימים שהמדעים של המפוח זזו והחזרתי אותם למקום, התחילה לי תקלה. המפוח עובד רק על עוצמה 4. עוצמות 1 עד 3 - מפוח לא עובד.

 

ראיתי סרטונים שכנראה מדובר בנגד מהירויות של המפוח. הוצאתי אותו והנה הוא לפניכם.

נראה שהוא תקול? כמה אמור לעלות דבר כזה והאם לשים חלופי? 

20220825_013845.jpg

20220825_013838.jpg

20220825_013831.jpg

20220825_013819.jpg

20220825_011125.jpg

פורסם (נערך)

על סמך התמונות שצירפת לא ניתן לקבוע האם הנגד תקין או לא.

יש לבדוק את ההתנגדות של הנגד.

לפי תיאור הבעיה נראש מדובר על נגד מהירויות תקול או מגע לא תקין בין המחברים זכר/נקבה.

 

האם אצלך מדובר על מערכת מיזוג עם בקרת אקלים ?

 

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

תגיד מרק, נראה לך שבחלק הזה יתאים?

או איך אני בודק, כי כתוב שם מיקרה 2011 אבל לא מוצא מידע על נוט 2012. מצד שני נראה ממש דומה ולא מצאתי שיש הבדל בין החלקים שנראה בצורה הזו 

 

https://www.amazon.com/Premium-2007-2011-2007-2009-2009-2010-Manual-Temperature-Control/dp/B075SXLCK6/ref=pd_aw_ci_mcx_mh_mcx_views_0?pd_rd_w=dz80i&content-id=amzn1.sym.be5b1f23-b91e-4e1a-9f5e-a760e8130d24&pf_rd_p=be5b1f23-b91e-4e1a-9f5e-a760e8130d24&pf_rd_r=Q3132DVZAC2QQTHTSA4Q&pd_rd_wg=01Eaa&pd_rd_r=17669536-ad2d-43f9-ae0f-778173debf1a&pd_rd_i=B075SXLCK6

 

אני מזמין ליתר בטחון. בחול עולה 42 שח בארץ מעל 350 שח

 

 

 

פורסם (נערך)

תעלה צילום של רישיון הרכב ללא פרטים מזהים.

חשוב להזמין חלקים לפי מספר שילדה ונגד של ייצרן OEM ולא איזה זבל סיני.

אני אנסה לעזור לך למצוא חלק מתאים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

על סמך התמונות שצירפת לא ניתן לקבוע האם הנגד תקין או לא.

יש לבדוק את ההתנגדות של הנגד.

לפי תיאור הבעיה נראש מדובר על נגד מהירויות תקול או מגע לא תקין בין המחברים זכר/נקבה.

 

האם אצלך מדובר על מערכת מיזוג עם בקרת אקלים ?

 

 

דווקא על סמך התמונות כן רואים בבירור את הנתק בנגד, לעניות דעתי עם הלחמה כזאת מסיבית הנגד יכול לתפקד מצוין עוד תקופה ארוכה מניסיון.

עריכה אחרונה על ידי much
  • אהבתי 1

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

לדעתי הנגד בקישור המצורף מתאים לרכבך.

https://cars245.com/en/item/metzger-0917159-resistor-interior-blower/

 

מדובר על ספק/ייצרן בשם METZGER המחזיק במלאי חלקים איכותיים מאוד ולפעמים תקבל חלק מקורי של ייצרן הרכב באריזה של METZGER.

תזמין את החלק עם משלוח בדואר רגיל ככה זה יעלה לך בסביבות 70 שקלים כולל הכול.

 

ספר לנו לאחר שתקבל את החלק איך הייתה חווית הקנייה :Foil:

 

לפני 4 שעות, much כתב:

דווקא על סמך התמונות כן רואים בבירור את הנתק בנגד, לעניות דעתי עם הלחמה כזאת מסיבית הנגד יכול לתפקד מצוין עוד תקופה ארוכה מניסיון.

 

פיספסתי את הנתק.

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, רפי לין כתב:

ובאתר יבואן הרכב:

 

 

מק"ט NI-27150AX115
תיאור פריט נגד למנוע מאוורר
סוג מוצר מקורי
מחיר לצרכן 355.64 ₪
זמינות זמין

 

אני לא אתפלא שבאריזה של הספק METZGER הוא יקבל נגד מקורי או תוצרת VALEO כמובן במחיר המקורי.

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, רפי לין כתב:

ובאתר יבואן הרכב:

 

 

מק"ט NI-27150AX115
תיאור פריט נגד למנוע מאוורר
סוג מוצר מקורי
מחיר לצרכן 355.64 ₪
זמינות זמין

מאיפה אתם יודעים איזה חלק מתאים? אני תמיד מסתבך איך לחפש חלקים לרכב שיתאימו לרכב.

 

אגב, מוסך חלופי רצה 450 כולל מע''מ 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, אביavi כתב:

מאיפה אתם יודעים איזה חלק מתאים? אני תמיד מסתבך איך לחפש חלקים לרכב שיתאימו לרכב.

 

אגב, מוסך חלופי רצה 450 כולל מע''מ 

 

 

 

בהחלט צריך ניסיון והכרה של טובה של ייצרני OEM המייצרים חלקים איכותיים ברמה של ייצרן הרכב וכמובן זמן וסבלנות.

 

באתר בקישור המצורף בצד שמאל תבחר את הרכב שיש ברשותך ולאחר מכן דפדף בקטיגוריות השונות של חלקים לרכב.

לאחר שתבחר חלק מסויים של ייצרן OEM אתה תוכל לראות גם את המק"טים של החלק (Alternative Products (OEM Numbers)).

 

** אל תסמוך ב-100 אחוז על המידע ורצוי לבדוק באתר נוסף את המק"ט המתאים לרכב.
https://cars245.com/en/item/metzger-0917159-resistor-interior-blower/

 

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

  • פיתרון
פורסם (נערך)

עוד שאלה ברשותכם שקשורה למזגן,

מידי פעם המפוח מפסיק לעבוד ואז שאני מזיז את המגעים הכל מסתדר לעוד כמה ימים של נסיעה חלקה. 

 

א. איך נקרא החלק הזה כולל הצהוב? (אולי קונטקטור) ומה תפקידו.

ב. האם יש פתרון פשוט לעניין? 

 

אגב, את האיזו הלבן אני שמתי בשביל לקבע את החיבורים בזווית מסוימת, עוזר חלקית אבל לא פתרון קבוע פעם בשבוע להזיז קלות את החוטים..

 

20220824_191200.jpg

עריכה אחרונה על ידי אביavi
פורסם

אבי שלום,

 

בדוק האם הפינים של נגד המהירויות אינם חופשים (זזים).

ניתן בעזרת כלי ייעודי לחלוץ את הפינים של הקונקטור הצהוב ולבדוק האם הם תקינים כלומר לא התרחבו ובמצב תקין ולפעמים ניתן לכווץ מעט את נעלי הכבל.

בהחלט ניתן להחליף את נעלי הכבל בקונקטור אבל בשביל זה צריך נעלי כבל מתאימים וכלי ללחיצת נעלי הכבל שקיימים בדרך כלל במוסך מורשה הייבואן.

 

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...