Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפוח עובד רק על מהירות 4, ניסאן נוט 2012


מעבר לפיתרון נפתר ע"י אביavi,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על העזרה. רק שנייה לפני ההזמנה, יש דרך לפי הרישיון נהיגה לדעת? כי לא רואים בתמונה את המפוח מכל הצדדים לדעת אם מתאים.

ועוד משהו, איזו חברה מומלצת לדעתך מבין השניים?

פורסם

לפי רישיון הרכב ניתן באתר בקישור שצירפתי למצוא מפוח מתאים וזה מה שעשיתי.

קיימים ברשת אתרים שניתן למצוא מק"ט של חלק לפי מספר שלדה.

 

אני אישית ממליץ על חברת SWAG.

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה מרק. עד שאבדוק שזה תואם לגמרי, בנתיים שלפתי את המפוח ושימנתי בכל המקומות שמסתובב, גם שלפתי את הפינים אם אני צודק וניקתי שם. רק מקווה שהשימון לא יכול להרוס או לגרום לחימום..

 

אגב, למתעניינים היכן נמצא וכיצד המפוח מקרר את הנגד - מצרף תמונה של מיקום המפוח ביחס לנגד 

20221023_141442.jpg

20221023_125747.jpg

20221023_125948.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

כול הכבוד על זה שאתה מתמיד לנסות לתקן לבד.

 

השמן לא יהרוס שום דבר אבל לא ממש יעזור מכיוון שצריך לפרק את המיסב ולגרז אותו על-יד פירוקו.

ייתכן שהשימון יעזור לזמן קצר.

 

* אל תפעיל את המאוורר

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

למה לא להפעיל את המאוורר?

נראה דווקא כמו שאמרת שלטווח הקצת זה עתיד לעזור, כרגע המפוח עובד יופי על עוצמה 1.

 

האמת אין לי ברירה אלא להתמיד עד שאוודא שהמפוח שנתת לי יתאים ואז עוד חודש עד שיגיע. הנגד מהירויות שהבאת לי ממש היה מושלם לרכב אבל אותו יכולתי לראות בתמונה שהוא תואם, ואילו באתר זה לא ברור ולקרור לפי המקט שעל המפוח אני לא יודע אז יקח לי קצת זמן לבדוק לכן בנתיים שימנתי שיהיה לי מזגן גם על עוצמה נמוכה.

 

עריכה אחרונה על ידי אביavi
×
×
  • תוכן חדש...