Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפוח עובד רק על מהירות 4, ניסאן נוט 2012


מעבר לפיתרון נפתר ע"י אביavi,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה התפקיד של החלק הצהוב? יש שם גם אותיות ומספר. מצרף תמונה.

 

לא הצלחתי להוציא את החוטים מהשחור. לפי מה שאני מבין ממך החוטים נוגעים המפוח על ידי החלק הצהוב? כלומר כנראה הבעיה היא במגעים של החלק הצהוב, ולא במנח של החוטים.. (?)

 

ותודה מיוחדת מרק על כל העזרה. 

20220824_191619.jpg

פורסם (נערך)

אין לי ניסיון עם הקונקטורים האלה אבל בכול מקרה ניתן לראות שהתפתחה מעט קורוזיה על המגעים לכן אני ממליץ להסיר בעזרת בד שמיר את הקורוזיה ולאחר מכן לנקות בעזרת אלכוהול רפואי.

 

אולי כיווץ קל של המגעים ישפר את המגע עם הפינים של נגד המהירויות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם

חוזר לעידכון ביניים:

 

לאחר הלחמת הנגד, הוא עבד טוב כמה ימים. היום שמתי לב שהמעבר מ0 ל מהירויות 1 ו2 המפוח לא עובד. רק 3,4 עובד. ואז אם אני יורד ל2 או 1 זה עובד. בהמשך לאחר שהפעלתי את המזגן כמה שניות על מהירות 1 או 2 באופן שלא עבד - מיד שהעברתי ל3 הרחתי ריח שרוף.

בקיצור, רואים שהנגד שוב עושה בעיות. גם היה כתוב עליו לא לתקן באנגלית, אבל ניסינו ואין מה להפסיד. 

 

מחכה לנגד החדש שהוזמן בעצתו של מרק התותח.

מקווה לעדכן הבשורות טובות בשלהי הקיץ הרותח..

פורסם

זה נשמע כמו שכתב קודמי שמשהו (מנחש שהמיסב) מונע מהמאורר להסתובב בחופשיות וזה ימשיך לשרוף לך נגדים 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בדיקה מהירה, הנה לסובבו בטפיחת אמבע ולהרגיש ולראות אם המפוח מסתובב בקלטת

או כנגד התנגדות.

בדיקה אחרת הנה חיבור לחשמל והפעלתו ומדידת זרם הצריכה שלו.

בברכה  -  רפי לין

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, אביavi כתב:

איך אני בודק את מה ששניכם העלתם? יש לי גישה מלאה למפוח, הוצאתי אותו בעבר כבר מספר פעמים.

 

בדרך כלל אם צריכת הזרם של המפוח עולה בצורה משמעותית הנזקים בדרך כלל נראים על הפלסטיקה של הקונקטורים קרי הפלסטיק נמס ומשנה את צבעו לחום או שחור.
צריכת זרם גבוהה למשך זמן ממושך גורמת גם לשריפת הפיוז או/גם נזק לבית הפיוז.

 

* נגד המהירויות מוגן בפני התחחמות ייתר על ידי פיוז טרמי אשר יוצר נתק פנימי בנגד. במקרה כזה המפוח יעבוד רק במהירות גבוהה.

  • אהבתי 2

איזה כייף לי :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 31.8.2022 בשעה 20:51, אביavi כתב:

חוזר לעידכון ביניים:

מחכה לנגד החדש שהוזמן בעצתו של מרק התותח.

מקווה לעדכן הבשורות טובות בשלהי הקיץ הרותח..

 

זמן האספקה מהאתר cars245 בדרך כלל עוצד על 3-4 שבועות.

אני מקווה שהבעיה באמת רק בנגד המהירויות.

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 1.9.2022 בשעה 08:12, רפי לין כתב:

בדיקה מהירה, הנה לסובבו בטפיחת אמבע ולהרגיש ולראות אם המפוח מסתובב בקלטת

או כנגד התנגדות.

בדיקה אחרת הנה חיבור לחשמל והפעלתו ומדידת זרם הצריכה שלו.

בברכה  -  רפי לין

 

מישהו יכול להסביר איך אני בודק את זרם הצריכה שלו? מה צריך לחבר להיכן. ומה אמורה להיות התוצאה.

פורסם

כן, יש לי רב מודד. ניסיון יש לי פחות אבל תסביר אם אצליח להבין, הרווחתי. אם לא אסתבך לבד. 

אני פשוט רוצה לבדוק מה שאמרתם לפני שאני מתקין את הנגד החדש.

פורסם (נערך)

בקישור המצורף תוכל ללמוד על שיטה אחת לבדיקת צריכת הזרם של המפוח.

ברכב שלך אתה חייב מד זרם שמסוגל למדוד 20A לפחות אחרת במהירות גבוהה של המפוח מד הזרם או הפיוז יישרף.

 

לדעתי הבדיקה הזו מיותרת כי היא לא יכולה להצביע בוודאות על מפוח לא תקין אלא אם יש לך מידע של  הייצרן להשוואה.

 

בדוק את המפוח כפי שכתב רפי לין באחת ההודעות.
 



 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

מבדיקה שעשיתי צריכת הזרם של המפוח לפי נתוני ייצרן היא כ-20 אמפר.

 

השאלה האם צריכת זרם 22A או 24 אמפר פוסלת את המאוורר ?

לדעתי לא. צריכת הזרם הנומינלית של מפוח שנבדק בתנאי מעבדה במתח מסויים היא לא אותה צריכת הזרם שתמדוד כאשר המפוח מותקן ברכב ועבד מספר שנים.

המתח בזמן פעולת המנוע עשוי להיות 14 וולט או כאשר המנוע כבוי כ-12.6 וולט מה שיגרום לצריכת זרם שונה.

 

אל תסמוך על הבדיקה הזאת בצורה עיוורת.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...