Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב לרכישה, הגעתי למוכר שהרכב שלו יחסית סביר

אך גיליתי שהבעלים הקודמים (לפני כשנה וחצי) היה מעשן וכשבעל הרכב רכש אותו הוא הריח כמו מאפרה

הוא טען שהוא עשה לו ניקיון יסודי + עץ ריח וכעבור 3 ימים כבר לא היה ריח.

בתור לא מעשנים, האם הייתם פוסלים ?

 

נוכחית לרכב אין ריח של סיגריות אלא ריח של משהו אחר שנשאר ברכב - בעקבות כך שאלתי את המוכר ואז קיבלתי את התשובה על הסיפור על הסיגריות כהסבר לכך שעץ ריח ומספר ימים והריח נעלם.

 

 

פורסם

לא הייתי פוסל רכב על כזה דבר, יש היום גם מוצרים לטפל בבעיה הזאת:

רימון ריח

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם הריח כבד וזה רכב נפוץ אני הייתי ממשיך הלאה,
בכל מקרה ברכב שקניתי לפני 8 חודשים היה ריח לא נעים (סוג של עישון ישן), קניתי באוטודיפו איזה פחית שאתה פותח אותה שהרכב מונע עם איוורור על הפן החזק (וסירקולציה) כך זה צריך להיות 20 ד' (הרכב מונע),
והאמת זה עבד יופי - פשוט ניקה את הריח לחלוטין!

פורסם

עם טיפול, הריח נעלם לאחר מספר חודשים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם הרגישות שלך לריחות היא גבוהה - אל תתקרב.

אם זה סתם לא נעים לך, אז צריך לודא ניקוי יסודי - כולל של התקרה והשטיחים. 

כמובן החלפת פילטר מיזוג+/רימון.

לעיתים זה לוקח זמן...אפילו חודשים ארוכים של שמירה על סביבה נקיה.

פורסם

אם עבר שנה-שנתיים לא עישנו ברכב.

לא הייתי פוסל.

הריח כבר מתמוסס

בעלות של 500-800 לוקחים לניקוי מקצועי שמנקה היטב ואז כבר כמעט לא נשאר ריח.

 

לקנות רכב ממעשן שמעשן ברכב זה כבר לא.

הריח יעשה לי בחילה

.

פורסם

הריח של רכב שעישנו בו ספוג בתקרת הרכב ובכיסאות. אם אתה רגיש - תברח. זה לא ייצא בחיים. גם לא עם רימון ועצי ריח ליד כל חלון.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

 

קניתי את הקיה אופטימה שהייתה לי מבעלים שהיה מעשן ברכב, לקחתי אותה לטיפול אצל דיטיילר שיוציא את הריח, החלפתי פילטר מזגן, ובאמת המצב היה סביר מבחינתי.

אחרי שנה וחצי כשרציתי למכור, מישהו בא לראות את הרכב ומיד שאל אם עישנו בו, כי הוא מריח והוא רגיש לעניין. הוא לא קנה בגלל זה, בסוף קנה מישהו שמעשן ולא הזיז לו מן הסתם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא הייתי מתקרב. אבל אני רגיש במיוחד לריחות עישון ועשן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדיף שתתחיל לעשן, הכי קל...(;-

 

כשרכשתי את הרכב הקודם / קודם שלי, שמתי מין קצף עם צינורית שמגיע עד למעמקי תעלות המיזוג, בשילוב של רימון ריח והחלפת פילטר מזגן, תוך שעה הכל עבר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...