Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגובות מעורבות.

החלטתי לוותר, לא יודע אם אני רגיש או לא (חושב שכן) אבל מעבר לכך -

למה שאשלם הרבה כסף ועוד אאלץ על חשבוני ועל זמני לבצע צעדים אקטיביים (רימון, פילטר, קצף ועוד) כדי לנקות בלאגן שמישהו אחר עשה ?

 

  • אהבתי 1
פורסם

אבל זה לא תמיד עובד,

והדלקה של המזגן תמיד תצרף ריח לא נעים של סיגריות,

אני בכלל לא סובל ריחות רעים זה טריגר למגרינה,

לכן אני תמיד שולל רכבים שעישנו בהם, או הסיעו חיות בעיקר כלבים.

פורסם

אם אין ריח , מה אכפת לי מה עשו באוטו?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

באמת תלויה רמת הרגישות. אצלי זה וטו מוחלט, גם ככה ריחות ברכב הם התעסקות, אז עוד להכניס לזה עישון?

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אני רכשתי רכב כזה שעישנו בו בסביבות חצי שנה- אולי קצת יותר. הריח היה מסריח ודי נוראי, התחלתי ברימון עשן למזגן אחרי החלפת פילטר ששיפר את המצב אבל לא לחלוטין, בימים חמים ומדי פעם עוד היה ריח. התקדמתי לשלב הבא, שאבתי יבש את כל האוטו וכל חלק פרוותי שיכל להידבק בו ריח ושאריות בדלים, מתחת למושבים, בצדדים, בגג, במושבים עצמם. אחר כך  הבאתי שואב רטוב, ריססתי עם מיכל קצף מנקה ריפודים, קרצפתי ושאבתי, זה גם ניקה את המושבים מלכלוך ושאריות זיעה וגם העלים מהם את הריח, אותו דבר בשטיחים ובחלקים הפרוותיים על הדלתות, כל חלק שיכל להיספג בו הריח. אחרי כמה שעות עבודה וניקיון רטוב של משטחים כמו הדשבורד והקונסולה המרכזית, שמתי כל שבועיים פחית של קליפורניה דובדבן מי שמכיר זה ריח חזק מאוד שאפילו נדבק ברכב ומחליף את הריח של הסיגריות. עכשיו לא נשאר זכר לריח, די הרבה עבודה חד פעמית שהצליחה להעלים. אם הרכב מכנית וחיצונית במצב שמור באמת והאדם שאתה קונה ממנו ישר אז לדעתי זה שווה את זה. 

×
×
  • תוכן חדש...