Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ועוד ידני....

משנת 98 נותרו 9, מכל השנים בדור הזה נותרו 43.

בוא נגיד שהרכב שאני הולך להשיק, עוד יותר נדיר ;-) @דובצע

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 שעות, במבליק כתב:

שמתי לב, לפי השחיקה של הגלגל האחורי, שהוא למעשה משתמש רק בחלק קטן מהצמיג.

האם הייתרה מיועדת ליציבות בסיבובים? זה לא ממש נראה כמו כלי לתקיפת סיבובים.

20240724_163222.jpg

לרוחב המוגזם בעליל של הגלגל האחורי הזה יש מטרה אחת ויחידה = רושם ופוזה.

גם המפסע המוגזם של הגלגל הקדמי, הכידון הגבוה מדי, ותנוחת הישיבה הבלתי אפשרית כמעט,

כולם ממוקדי מטרה אחת - ליצור כלי שמרשים את קהל היעד שלו.

קשה לפנות עם הדבר הזה, קשה לשבת עליו יותר מדי זמן, אבל הארלי דייווידסון זה סוג של כת או דת

שחבריה נאמנים לגישה שכמה שיותר מוגזם יותר טוב, ולעזאזל עם התכונות הדינמיות

והארגונומיה של המכונה מול הגוף האנושי. ככה הם מאמינים שצריך להיראות אופנוע, ועם אמונה קשה להתווכח.

 

מבחינתי (ויסלחו או שיסקלו אותי ההארליסטים) - זה כמו לרכב על קריקטורה...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אבל זה לא פוזה על ריק. 

עדיין יש לו מנוע וי עוצמתי. צליל מיוחד. 

לא רכבתי על כזה אבל ניראה אופציה ציבעונית

נב. מסכים שזה ניראה קריקטורה שיצאה משליטה

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, דובצע כתב:

אבל זה לא פוזה על ריק. 

עדיין יש לו מנוע וי עוצמתי. צליל מיוחד. 

לא רכבתי על כזה אבל ניראה אופציה ציבעונית

שלא תטעה. אני מת על הכלים האלה...

הפוזה נהדרת, גם הסאונד והביצועים בקו ישר.

הייתי שם אחד כזה לקישוט בבית הגדול שהיה לי אם הייתי עשיר,

אבל לרכב על כזה דרך קבע? תודה, אבל לא. תודה.

 

אגב, גם את המוגזם אפשר לקחת עוד יותר רחוק...

 

harley-davidson-vrod-apehanger-dgd-custom-03-jpg.webp

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • מצחיק 2
פורסם

ואוו ממש שמורה כחדשה אני מת על הסדאן

רק חסר סמל ג'אנטים ופס צד

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הקווים יפים, יש פוטנציאל. רק צריכה יד אוהבת שתשלים את החסר 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 13 שעות, BoazB11 כתב:

לרוחב המוגזם בעליל של הגלגל האחורי הזה יש מטרה אחת ויחידה = רושם ופוזה.

גם המפסע המוגזם של הגלגל הקדמי, הכידון הגבוה מדי, ותנוחת הישיבה הבלתי אפשרית כמעט,

כולם ממוקדי מטרה אחת - ליצור כלי שמרשים את קהל היעד שלו.

קשה לפנות עם הדבר הזה, קשה לשבת עליו יותר מדי זמן, אבל הארלי דייווידסון זה סוג של כת או דת

שחבריה נאמנים לגישה שכמה שיותר מוגזם יותר טוב, ולעזאזל עם התכונות הדינמיות

והארגונומיה של המכונה מול הגוף האנושי. ככה הם מאמינים שצריך להיראות אופנוע, ועם אמונה קשה להתווכח.

 

מבחינתי (ויסלחו או שיסקלו אותי ההארליסטים) - זה כמו לרכב על קריקטורה...

רק אוסיף טיפה. הארלי מקוריים לא מאוד מוגזמים מבחינת כל הדברים האלו, ההגזמות נוצרות בקסטמיזציה אחר כך.

 

האופנוע המצולם מופיע בנתוני רישוי כגולדן מוטורסיק, ככה באיות הזה.

 

גולדן מוטורס זה יבואן רכבי יוקרה וגם יש כזה יצרן שלפי האינטרנט מייצר אופנועים חשמליים קלים.

 

אתה יודע אולי מה זה "גולדן מוטורסיק"?

 

 

פורסם (נערך)

היה דיבור שזה יצרן ישראלי שעושה קאסטומים לפי הזמנה.. אם אני לא טועה האופנוע הזה הופיע כבר בשרשור.

 

עריכה : @Tom_22 כתב שניה לפניי 😀

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם
לפני 16 שעות, BoazB11 כתב:

שלא תטעה. אני מת על הכלים האלה...

הפוזה נהדרת, גם הסאונד והביצועים בקו ישר.

הייתי שם אחד כזה לקישוט בבית הגדול שהיה לי אם הייתי עשיר,

אבל לרכב על כזה דרך קבע? תודה, אבל לא. תודה.

 

אגב, גם את המוגזם אפשר לקחת עוד יותר רחוק...

 

harley-davidson-vrod-apehanger-dgd-custom-03-jpg.webp

למה להוסיף עוד טורבו על משהו שמלכתחילה בלתי ניתן לשליטה?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 16 שעות, BoazB11 כתב:

שלא תטעה. אני מת על הכלים האלה...

הפוזה נהדרת, גם הסאונד והביצועים בקו ישר.

הייתי שם אחד כזה לקישוט בבית הגדול שהיה לי אם הייתי עשיר,

אבל לרכב על כזה דרך קבע? תודה, אבל לא. תודה.

 

אגב, גם את המוגזם אפשר לקחת עוד יותר רחוק...

 

harley-davidson-vrod-apehanger-dgd-custom-03-jpg.webp

אתה יכול לשים פסל בצורה כזאת בבית. או שאתה מתעקש על הדבר האמיתי?😉

פורסם (נערך)
לפני שעה, _slayer_ כתב:

נראה לי שזה מקלארן 720S (צולם לפני שבועיים בכביש 4 (לפני בר אילן)

Mc-Laren-720-S

כן

אולי זאת ההיא מהחפירות ביד 2

עריכה אחרונה על ידי ברונקו
  • מצחיק 2

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...