Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

יש לי מוגבלות שמקשה עליי להשאיר את הרגל בלי לנוע, לכן אני צריך רכב עם מרחב תנועה לנהג.

 

כמה פרטים יבשים על הצרכים:

1. עד 100 אלף ש"ח, מעדיף פחות בעקרון

2. נוחות ומקום לרגליים שלי זה הדבר הכי חשוב! אני לא יודע להסביר כמה קשה לי עכשיו בפיג'ו 208 הנוכחית.

3. מעדיף שנתון גבוה וקילומטרז נמוך כמה שאפשר.

4. בטיחות ללא פשרות, עד כמה שניתן

5. לא לשתות דלק, אבל יש עוד פיג'ו 208 בבית לחסכון בדלק

6. אשמח שתראה טוב.

 

הרכב ישמש לנסיעה לעבודה, מרחק של 25 - 30 קילומטר בסהכ ביום אחד.

כרגע אין ילדים אבל הרכב אמור להכיל בנוחות לפחות זוג פלוס תינוק בנוחות, עם עגלה וכד'

 

הייתי על סף קניית סטוניק אבל הבנתי שזה ממש קטן ביחס למה שאני באמת צריך. מצד שני נהגתי על יונדאי טוסון חדשה והיה לי מדהים!! 

עוד רכבים שחשבתי הם יונדאי קונה, ספורטאז' אבל נשמע שזה שותה דלק בכמויות, סקודה קאמיק שמאוד מעניינת אבל להבנתי בישיבה נמוכה מה שעלול ליהיות לי פחות נוח.

ממש ממש צריך עזרה, כל תגובה תעזור!

עריכה אחרונה על ידי Evyatar Shtern
פורסם

נראה לי שטנדרון יתאים לך.

תנוחת הישיבה הגבוהה יוצרת מקום רב לרגליים.

הטנדרונים החדשים די מאובזרים, לא ברמה של רכב פרטי, אבל הם כבר לא ספרטניים.

אני לא בקיא במחירים, אך נראה לי שכדאי לך להתמקד באופל קומבו עם מנוע 1.2 טורבו וגיר 8 הילוכים.

פורסם (נערך)

דווקא אני לא מעוניין ברכב כזה. למזלי אין לי כיסא גלגלים ואני יכול להסתדר עם רכבים אחרים, טנדר נראה לי מוגזם. 

אשמח לשמוע על עוד הצעות. איך מיצובישי asx? איך סרודה קאמיק?

דעות רבותיי, תנו לי דעות!

עריכה אחרונה על ידי Evyatar Shtern
פורסם

לגבי ה ASX יש שרשור מתגלגל...

 

לגבי הסקודה אני פחות יודע, אבל כמעט בוודאות היא תהיה פחות אמינה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 10 שעות, Evyatar Shtern כתב:

נהגתי על יונדאי טוסון חדשה והיה לי מדהים!!

אז למה שלא תלך לכיוון הזה בשנתון לפי התקציב?

 

נראה לי שיש לך דרישה מאוד אישית לגבי הרכב, אז עצות ממי שאין לו את המגבלה שלך לא ממש יעזרו, לא?

באולמות התצוגה אפשר לשבת ברכב ולהתרשם.

 

מהיכרות שלי עם סובארו - אאוטבק מרווח מאוד, גם B4 אבל קצת יותר נמוך. גם פורסטר מרווח. XV קצת פחות.

פורסם
לפני 19 דקות, BoazB11 כתב:

אז למה שלא תלך לכיוון הזה בשנתון לפי התקציב?

 

נראה לי שיש לך דרישה מאוד אישית לגבי הרכב, אז עצות ממי שאין לו את המגבלה שלך לא ממש יעזרו, לא?

באולמות התצוגה אפשר לשבת ברכב ולהתרשם.

 

מהיכרות שלי עם סובארו - אאוטבק מרווח מאוד, גם B4 אבל קצת יותר נמוך. גם פורסטר מרווח. XV קצת פחות.

כי הצריכת דלק ממש גרועה לפי מה שאני מבין, לא? בגלל זה אני מחפש לפתוח את הראש עם הצעות מאנשים, אולי אני אופתע ויש רכב שעונה על כל זה....

פורסם

בק”מ שלך צריכת הדלק הינה שיקול משני, לגמרי.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...