Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חוות דעת על פג'ו 206 XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(דגם 3 דלתות )

מדובר על דגם ידני 1400 סמ"ק, יש למישהו מושג האם היא חסכונית בדלק? אמינה? יש לה שוק? החלפים שלה יקרים?

תודה.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

1400 זה לא XS

 

חלפים לא יקרים מי יודע מה.

כשלי הייתה XS היא הייתה אמינה - 0 תקלות.

שוק ? יש מלא כאלה. תלוי בביקוש, היצע לא חסר.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

206 ידניות ו 1400 3 דלתות דווקא אין הרבה בנמצא.

 

ביקוש דווקא יש, והרבה.

ה 206 הידניות מאוד מבוקשות מאחר והן הרבה יותר מהירות, ספורטיביות ואמינות מה 206 האופטומטית.

אבל אם באמינות עסקינן - תשכח מזה. חבר שלי (איזה משפט ישראלי) קיבל כזאת מליסינג 2004 0 ק"מ... ב 28,000 ק"מ הלך המנוע (!) היה כבר 4 פעמים במוסך על בעיות בגיר ובמערכת ההזרקה. ולא, לא חבר שלי ולא אמא שלו קרעו לו את הצורה. אולי מדובר באקזמפלר דפוק, אבל אני מכיר תקלות דומות עז זהות גם ב 307.

 

אני לא אקנה פיז'ו. (ראה תמונה מצורפת, פחות אחת בארץ).

 

אתה תעשה את השיקולים שלך.

 

איתמר.

 

(הרכב נפל מגובה 20 מטרים והנהג יצא עם פגיעות קלות בלבד, אגב).

53019749.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הרכב עצמו לא חזק בתאוצה אבל אחלה אוטו נוח קומפקטי לא זולל דלק...

אבל כן הגיר זה מחלה של פיג'ו....

החלקים הם של פיג'ו ולכן זה גרושים...

חיסכונית בדלק...

יחסית בטוחה לאוטו קטן לפחות אחרי שחבר שלי השביט אחת פירק את כולה ולא יצא עם שריטה אפילו

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

כמו שנאמר היצע יש וביקוש זה עניין של תקופות..

 

הרכב לא רע בכלל..

אחלה שילדה וידני אפילו טוב יותר כי הכח הרבה יותר זמין

כבעל 206 1400 אוטומט מליסינג אני אומר לך שאין לרכב כח בשיט!!!

אבל מנסיון ל1400 ידנית יש מספיק בשביל צרכים.

הXS שאמרת.. היא מנוע 1600 ידני וכח לא חסר לה..

לא מטוס עדיין אבל נוסעת

חלקים לא יקרים ויש בנמצא.

אמינות.. זה תלוי... איך התייחסו לרכב לפני שהגיע לידיך..

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

×
×
  • תוכן חדש...