Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח מאוסטרליה על חלודה ב BYD ATTO3.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפחות אפשר להעלות את הפוסט מהפייסבוק

spacer.png

  • מבאס 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 52 דקות, avngas כתב:

אין לי פייסבוק, מה לעשות.

זה בסדר, התכוונתי שאפשר להעלות את הפוסט כי יש זכויות יוצרים על הכתבה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

זה לא מפתיע.

חברות ללא ניסיון יצור בסטנדרטים מערבים... למה ציפינו?

אני מנחש שלא הרבה ישאר על הכבישים בארץ ברגע שיתחילו לצוץ בעיות איכות אצל יצרני הצ׳ונג צ׳ונג.

 

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

פוסט בודד בפייסבוק עם מישהו שמביע את דעתו הנחרצת על שלל דברים זאת לא סטטיסטיקה, אפילו לא אנקדוטה.

החלודה שטחית או לא?

מישהו באמת מבין "איך מותחנים אמורים להתנהג"?

קשה לגשת לקופסת הנתיכים כי יש שם ברגי פלסטיק עדינים?? הלו? צרפתיות מכיר?!

 

אי אפשר להסיק מזה כלום ושום דבר בפיתה.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 14 שעות, סולל הדרך כתב:

זה לא מפתיע.

חברות ללא ניסיון יצור בסטנדרטים מערבים... למה ציפינו?

אני מנחש שלא הרבה ישאר על הכבישים בארץ ברגע שיתחילו לצוץ בעיות איכות אצל יצרני הצ׳ונג צ׳ונג.

 

וואלה , אני רואה אוטובוסים חשמלים של BYD שנוסעים בחיפה  \ קריות כבר נספר שנים , אם הניסיון היה כל כך רע אני מניח שלא היו מזמינים רכבים נוספים.

מדובר על פוסט בפייס , הסקת מסקנות מרחיקות לכת ממנו נראה מעט מוגזם.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כן, רואים שהיצרן לא הקפיד לצבוע את החלקים לפני החיבור כך שתהיה הגנה. מדאיג? לא, זו סתם נקודת עיגון לכנף וסביר להניח כי החלודה היא מהשייבה שיושבת בנקודה הזו. 

פורסם

אני מספיק מבוגר לזכור את נהירת הציבור לרחוב המסגר לרכוש דלתא 88
נכון שאין מה להשוות בין איכות יצור מזרח אירופאית לאיכות יצור סינית
עם זאת, העדר נסיון משמעותי בתחום הרכב
תהליכי יצור, בחירת ספקי משנה, איכות החומרים, רמת האינטגרציה, בקרת איכות וכד... הם לא בהכרח הצד החזק של הסינים
רכב זה לא סוללה, מנוע חשמלי ואייפד באמצע.
אני באמת מאמין שאצל היצרנים הפחות מנוסים יתחילו לצוץ בעיות איכות, אח"כ זמינות חלקים וסופם של הרכבים מתוצרת צ'ונג ובניו להעלם באותה המהירות שהם הגיעו... בדיוק כמו הדלתא
אולי היצרנים שצברו יותר נסיון ובעלי נפח מכירות גבוה בעולם כמו BYD ישרדו יותר.
ואגב, ההשוואה לאוטובוסים לא נכונה, אלו 2 חטיבות יצור שונות, עם סטנדרטים שונים ודרישות שוק שונות.
הצלחה של אוטובוסים לא בהכרח תעיד על מפעל הרכבים.

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ואם התמונה לא היתה מספיק ברורה אז בבקשה 

 

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=s1opteyx3&mibextid=Zxz2cZ#lfj9fwebounhmnxgt6i

 

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

גם אני לא תופס ממנו בתחום הרכב
עם זאת... אי אפשר להתעלם מהעובדות שהיצרנים העלומים והלא מנוסים יעלמו
איכות היצור מוטלת בספק
תשאל את עצמך האם היית קונה רכב מאלי אקספרס?

עוד חמש שנים אנשים יתקעו עם מכוניות בלי אבא, בלי שרות, בלי חלקים, עם איכות יצור נמוכה שמתגלה רק לאחר זמן מה.
סיפורי הדלתא 88 ובגדי המלך החדשים

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

החלודה לא מגיעה מ"שייבה" אלא מהפח עצמו שלא עבר גילוון באיזור החיבורים.

האם זה מקרה בודד ולא מייצג או מקרה שכן מייצג? - לא נדע עד שלא יפרקו בארץ רכבים כאלה.

 

אצלי קיים חשש מרכבים סיניים כי נראה לי שאנחנו כר ניסויים ובדיקות לפני שיווק במדינות נוספות בעולם, רוב הדגמים שהגיעו לארץ, של byd ושל חלק מהחברות האחרות הם דגמים חדשים לגמרי, שלא נדבר על חברות חדשות שצצות כמו פטריות.. צריך כמה שנים על הכביש כדי שנדע אם הם טובים או לא.

דעתי ואולי אני טועה...

 

לפני 14 שעות, סולל הדרך כתב:

גם אני לא תופס ממנו בתחום הרכב
עם זאת... אי אפשר להתעלם מהעובדות שהיצרנים העלומים והלא מנוסים יעלמו
איכות היצור מוטלת בספק
תשאל את עצמך האם היית קונה רכב מאלי אקספרס?

עוד חמש שנים אנשים יתקעו עם מכוניות בלי אבא, בלי שרות, בלי חלקים, עם איכות יצור נמוכה שמתגלה רק לאחר זמן מה.
סיפורי הדלתא 88 ובגדי המלך החדשים

למה 5 שנים.. תראה מה קרה ל  GAC שהגיעו לארץ והשיווק הופסק אחרי כמה מאות יחידות כי לא הצליחו לקבל תקן..

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...