Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח מאוסטרליה על חלודה ב BYD ATTO3.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 22.3.2023 בשעה 22:43, wonderd כתב:

תראה מה קרה ל  GAC שהגיעו לארץ והשיווק הופסק אחרי כמה מאות יחידות כי לא הצליחו לקבל תקן..

הם מראש הוגבלו ע"י משרד התחבורה ליבוא של כמה מאות יחידות מאחר ואין תקן

בתאריך 20.3.2023 בשעה 09:01, CX25GTI כתב:

וואלה , אני רואה אוטובוסים חשמלים של BYD שנוסעים בחיפה  \ קריות כבר נספר שנים , אם הניסיון היה כל כך רע אני מניח שלא היו מזמינים רכבים נוספים.

הזכרת לי שלפני 2-3 ימים היה אייטם בחדשות ש-BYD השתמשה בחומר מסרטן בתהליך ייצור האוטובוסים שלה שיועדו לשיווק ביפן.

דן - הודיעו שלא ישתמשו באוטובוסים מתוצרתה עד לקבלת הבהרות.

אגד - ממשיכים להשתמש בהם.

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

מי שקונה רכב סיני ומתכוון למכור אותו אחרי 3-4 שנים אין לו בכלל מה לדאוגב מבחינת אמינות. נדיר שרכב מראה בעיות אמינות בשנים הראשונות , ובלי קשר יש גם אחריות. 

 

ענייני אמינות, אם יהיו יתחילו להתגלות כשהרכב יתחיל להזדקן. 

פורסם
לפני 21 שעות, guya72 כתב:

הם מראש הוגבלו ע"י משרד התחבורה ליבוא של כמה מאות יחידות מאחר ואין תקן

הזכרת לי שלפני 2-3 ימים היה אייטם בחדשות ש-BYD השתמשה בחומר מסרטן בתהליך ייצור האוטובוסים שלה שיועדו לשיווק ביפן.

דן - הודיעו שלא ישתמשו באוטובוסים מתוצרתה עד לקבלת הבהרות.

אגד - ממשיכים להשתמש בהם.

 

מצד שני דן מציפים את השוק בהיגר מתוצרת סין וגם שם לך תדע מה מרכיבים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

Byd atto3 עובר תהליך גילוון

יתכן והתהליך מתבצע עם חלקים מורכבים ואולי שמפרקים את החלק הוא נחשף לאוויר.

רק עוד כמה שנים תיתברר העמידות לחלודה.

×
×
  • תוכן חדש...