Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לרכישה העונתית הקרובה.

 

בד"כ אני רוכש שתילים במשתלה מקומית, עם מחיריה המקומיים המתאימים לסביבה. 

 

מחפש על המלצות על המשתלות טובות, עם מגוון צמחים, עם שירות וייעוץ נעים ומקצועי ומחירים טובים.

 

מכיוון שזה מאוד משתנה בין איזור לאיזור,

 

אם אתם ממליצים ציינו את האיזור, על מנת שיוכל לסייע לגולשים מכל קצוות הארץ. אין צורך להמליץ על משתלות בחו"ל. 

 

למען הסר ספק, אני לא מתכוון להשתלות שיער בטורקיה אלא למשתלות צמחים, כאלה ששותלים באדמה / באדנית, והם פורחים וממלאים את נפשכם בשמחה. 

 

בין הפותרים נכונה יוגרל עציץ. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הרבה שנים הייתי קונה ביגור - משתלה גדולה ונעימה.

 

בשנים האחרונות ביקור חצי שנתי במשתלה בעוספיה (כשמגיעים מחיפה או 721 נמצאת בצד שמאל, ליד הסופרמרקט).

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקר טוב

אם אתה מזדמן לסביבת רחובות, יש משתלה מצויינת בכניסה למושב סתריה.

אם אתה מחליט להגיע, רשום לי הודעה ותקבל קפה+10% הנחה במשתלה.

בדוק כאן ותתרשם.https://www.sloner.co.il/

סגור בשבת.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

סלע

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

הרבה שנים הייתי קונה ביגור - משתלה גדולה ונעימה.

 

בשנים האחרונות ביקור חצי שנתי במשתלה בעוספיה (כשמגיעים מחיפה או 721 נמצאת בצד שמאל, ליד הסופרמרקט).

רק תיקון קטן - בין המשתלה לסופר יש מגרש של סוחר רכב. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכפר סבא:

המשתלת של קרן - דיי חדשה, קטנה ובעיר, מגוון מעניין, מחירים טובים ושירות טוב

משתלת ספיר - משתלה עירונית סטנדרטית, לא משהו מיוחד כל כך

 

ליד צומת בני דרור, חדווה בגן, משתלה גדולה, מגוון גדול ומחירים מעולים (רק צריך לסוע קצת בדרך עפר)

 

 

חיפה, ואדי ניסנס, משתלת המושבה, קטנה, מגוון מעניין מחירים טובים ושירות טוב

 

שצריך צמח ספציפי אני נוסע או לקרן או לחדווה (ואדי ניסנס קצת רחוק לי)

 

אם צריך עציצים לא קונה במשתלה, קונה במקס סטוק בכפר סבא בגרושים

רק בחדווה בגן ובמשתלת המושבה יש עציצי חרס במחירים סבירים (ממה שראיתי)

 

 

טיפ בונוס: לייחר צמחים בעצמך מחברים שמגדלים\צמחים שאתה נתקל בהם ביום יום (ויש לך רשות לייחר)

אני גם מעדיף לשתול זרעים ולא לקנות שתיל מוכן

 

פורסם

אם באזור חדרה,ישליד גן שמואל,משק 50.

אני קונה שם ברגיל, יש מבחר, וגם מאוד מקצועיים. ויש המון אביזרים נלווים.

כל יום שישי יש שם גם המון דוכנים מהסביבה, של אוכל ואומנות. אין בעיה של חניה.

 

בלי קשר מתחיל לגדל מזרעים לבד, או משרירש.

גם ירקות.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

באזור חיפה אוכל להמליץ על משתלת יגור. מבחר גדול, הצמחים בד"כ בריאים ולא נתקלתי ב"יבוא" של מחלות או טפילים מהמשתלה. המחירים סבירים. יש צוות שירותי, חלקו גם מבין בענייני צמחיה.

 

היה לי ניסיון מצוין גם עם משתלת הוכמן בכניסה למושב בית שערים.

  • רעיון טוב! 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
בתאריך 4.3.2023 בשעה 13:58, Sparrow420 כתב:

 

ליד צומת בני דרור, חדווה בגן, משתלה גדולה, מגוון גדול ומחירים מעולים (רק צריך לסוע קצת בדרך עפר)

 

 

בתאריך 4.3.2023 בשעה 18:06, לירון .ה. כתב:

אם באזור חדרה,ישליד גן שמואל,משק 50.

אני קונה שם ברגיל, יש מבחר, וגם מאוד מקצועיים. ויש המון אביזרים נלווים.

כל יום שישי יש שם גם המון דוכנים מהסביבה, של אוכל ואומנות. אין בעיה של חניה.

 

 

לפני 1 דקה, spidrman כתב:

באזור חיפה אוכל להמליץ על משתלת יגור. מבחר גדול, הצמחים בד"כ בריאים ולא נתקלתי ב"יבוא" של מחלות או טפילים מהמשתלה. המחירים סבירים. יש צוות שירותי, חלקו גם מבין בענייני צמחיה.

 

היה לי ניסיון מצוין גם עם משתלת הוכמן בכניסה למושב בית שערים.

 

המשתלות האלו מתאימות כדי "להלביש" מרפסת מאפס, כולל ייעוץ לגבי "עיצוב", מיקום הצמחים, שמש וצל וכדומה?

 

צריך לקנות הכל - כדים (+צמחים), אדניות תלייה, צמחים וכדומה, למרפסת גדולה.

 

פורסם
לפני 3 שעות, gadik6 כתב:

 

 

 

המשתלות האלו מתאימות כדי "להלביש" מרפסת מאפס, כולל ייעוץ לגבי "עיצוב", מיקום הצמחים, שמש וצל וכדומה?

 

צריך לקנות הכל - כדים (+צמחים), אדניות תלייה, צמחים וכדומה, למרפסת גדולה.

 

 

אצל חדווה בגן יש מספיק מלאי בשביל למלא הכל מ0 לדעתי, תלוי איזה צמחים אתה רוצה, יש אצלהם מגוון דיי גדול

 

מבחינת כלי שתילה יש אצלהם כלי חרס במחירים טובים (לכלי חרס במשתלה)

המלצה שלי זה לעבור במקס סטוק ולקנות שם את העציצים בזול ובמשתלה לקנות רק את הצמחים ואדמה

 

 

לדעתי לא כדאי למלא את כל החלל גידול שלך במכה אלא אם אתה כבר מנוסה ויודע בדיוק מה אתה רוצה איפה

  • אהבתי 1
פורסם

במשק 50, יש את כל המבחר, ועוד כל העציצים, ומה לא, והמחירים, טובים.

יש שם מספיק עזרה מקצועית, וגם הסבר ברור על כל צמח למה מתאים.

אם אתה מתכוון לאגרונם, עדיף לטלפן מראש ולשאול עם קיים.

אני הסתדרתי טוב מאוד עם העובדים שם והמבחר.

 

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 7 שעות, gadik6 כתב:

 

 

 

המשתלות האלו מתאימות כדי "להלביש" מרפסת מאפס, כולל ייעוץ לגבי "עיצוב", מיקום הצמחים, שמש וצל וכדומה?

 

צריך לקנות הכל - כדים (+צמחים), אדניות תלייה, צמחים וכדומה, למרפסת גדולה.

 

 

לגבי משתלת יגור התשובה חיובית. יש גם שירות ייעוץ (או לפחות היה כזה) מעבר לחברה שמסתובבים במשתלה.

לגבי משתלת הוכמן, רוב הסיכויים שגם כאן התשובה חיובית, הם מקצועיים אלא שאני בשעתו הרחקתי עד לשם בשביל דקלים ננסיים, יש להם אתר וכמובן ניתן להתקשר ולשאול.

  • אהבתי 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...