Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני חצי שנה מכרתי את הגולף שלי ועברתי לאופניים ונשארנו עם רכב אחד, כעת עולה צורך לרכב שני לסגירת פינות.

בהתחלה חשבתי לקנות רכב בשבילי וישר התחלתי לחפש קליאו rs 203, או איזו פיג׳ו 208 gti ולהשאיר לאשתי את הג׳יפ.

היא ישר קלטה לאן זה הולך ואמרה שעדיף שנקנה לה משהו פשוט.. ולא נכניס שוב את החיידק הביתה, אז ״נסתדר״ עם הג׳יפ.. :)

 

ועכשיו לדרישות שלה, התקציב גג 40k, מעדיף שיהיה פחות:

  • אוטומטי/רובוטי (אשתי משום מה אוהבת גיר רובוטי)
  • בטיחותי
  • אמין אמין אמין
  • שנתון כמה שיותר גבוה
  • קטן - יכול להיות שתיי דלתות/מיני/מיקרו וואטאבר

 

הרכב יעשה גג 8000 ק״מ בשנה, והג׳יפ יישאר בתור הרכב המשפחתי הגדול לנסיעות העיקריות - לא להציע לי למכור אותו ולעלות בתקציב.

 

התחלתי לחקור, ו.... התבאסתי מאוד, אפילו בעולמות הפיקנטו/i10 אני יורד לשנתונים הזויים.

הסתכלתי על אופל אדם או פיאט 500 - המליצו לי להתרחק מהן.

יש איזה רכב שאני מפספס?

 

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אתמול רכשתי לגיסי טויוטה יאריס 2013 בדיוק בסכום שציינת.
האוטו פשוט מעולה. אוטומט רגיל 100 כ"ס מאובזר
הרכב שרכשתי עם 120 אלף ק"מ ונוסע ומרגיש כמו חדש.

פורסם

הייתי בודק בתוספת קטנה ספארק, גיר נעים, זריזה, אבזור טוב החל מרמת אבזור LT+ או LTZ הבכירה.

אם היא אוהבת רובוט, אפשר לשקול פיגו 108 או C1, מושבים נוחים, לדעתי עדיפים מהספארק, אך הרכב חלש משמעותית, בסרק יש רעידות עקב מנוע 3 צילינדרים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 35 דקות, teyal כתב:

אתמול רכשתי לגיסי טויוטה יאריס 2013 בדיוק בסכום שציינת.
האוטו פשוט מעולה. אוטומט רגיל 100 כ"ס מאובזר
הרכב שרכשתי עם 120 אלף ק"מ ונוסע ומרגיש כמו חדש.

 

זה מרגיש לי מחיר הזוי לרכב בן 10, כחדש הוא כנראה עלה באיזור ה100, זה איבוד ערך של 6% בשנה, אבל טויוטה תמיד היו מנותקים.

  • אהבתי 1

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
לפני 15 דקות, dorosen כתב:

 

זה מרגיש לי מחיר הזוי לרכב בן 10, כחדש הוא כנראה עלה באיזור ה100, זה איבוד ערך של 6% בשנה, אבל טויוטה תמיד היו מנותקים.

אני מניח שהזוי זה בעיני המתבונן אבל לדעתי היאריס היא ליגה מעל כולן, כולל הספארק שהוזכרה כאן, יש לי במשפחה ספארק 2017 שאני מטפל בה ואין מה להשוות בכלל. היאריס שרכשתי לגיסי עם 120 אלף ק"מ פשוט נוסעת כמו חדשה. שום רעש מהמנוע שום אנחות/חריקות מהמתלים, שום צקצוקים מהלוח שעונים, הגיר מעביר הילוכים חלק לחלוטין, תענוג של אוטו. 

  • אהבתי 1
פורסם

היאריס היא סופר מיני וגם עלתה יותר כחדשה.

לעומת המתחרות  באותה הקטגוריה,אני חולק עליך שהיא ליגה מעל כולם.

 

עוד אופציה היא מיצובישי ספייס סטאר שעונה על הדרישות. תהיה רועשת וחלשה מהספארק.אך זולה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, teyal כתב:

אתמול רכשתי לגיסי טויוטה יאריס 2013 בדיוק בסכום שציינת.
האוטו פשוט מעולה. אוטומט רגיל 100 כ"ס מאובזר
הרכב שרכשתי עם 120 אלף ק"מ ונוסע ומרגיש כמו חדש.

אין לה גיר רציף? נראה לי מ 2007 היאריס עם גיר רציף.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אכן רציף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אין בעיית חניה, כדי לקבל שנתון גבוה אפשר לחפש פיאט טיפו. מבדיקה מאוד זריזה ביד 2 יש כרגע 35 רכבים בלוח, שנתונים 2016-2017, וכמעט כל אחד מפרסם בפחות מ 40 אלף.

ממליץ להוריד תוסף לכרום שנקרא "Handz" ולראות מתי כל אחד העלה את הפרסום (כולל מה המחיר ההתחלתי), ככה תראה כמה זמן מנסים למכור אותו ותוכל להוריד את המחיר בהתאם.

כמובן שהחסרון הוא שהרכב לא סחיר. אבל מקריאה בפורום, הסיבה למחיר הנמוך הוא בגלל שהרכב משעמם, עצלן, אבל עד כמה שאני זוכר, הוא די מומלץ למי שמחפש רכב מ A ל B בלי יותר מדי התרגשות.

 

*לא חקרתי את הרכב לעומק, אז כדאי לחפש בפורום לקרוא מה דעת הגולשים עליה, אולי יש משהו שלילי שלא שמתי לב.

 

יצא לי לעבוד כשנה וחצי בחברת השכרה והיו לנו כמה טיפו. רכב די בסיסי ונחמד. אבל אני לא יודע להגיד לגבי אמינות.

 

חוץ ממנה אין יותר מדי אופציות. אפשר למנות את הרכבים שנכנסים לתקציב:

מיני: I10 / פיקנטו - אתה מקבל שנתון מאוד ישן ביחס לתקציב. מצד שני די אמינות ועונות לצרכים.

שברולט ספארק - אני לא יודע איזה שנתון נכנס בתקציב אבל גם רכב די חמוד אבל עם גיר רציף.

 

סופר מיני:

מאזדה 2 - אני בספק שתיכנס לתקציב הצורה החדשה. אולי רק יוצאת ליסינג עם ק"מ גבוה. הצורה החדשה הגיעה ב 2015~ והדגמים שיצא לי לראות ביד2 הם או ברמת הגימור הגבוהה (pure white) או שעולים 60-70.

איביזה/פולו/פאביה - DSG ורכבים שלא ממש בנויים לנסיעות עירוניות קצרות לדעתי.

קיה ריו - כנראה שהשנתון יהיה נמוך, לא יצא לי לבדוק.

פג'ו 208, אופל קורסה - לא יצא לי לחקור עליהם יותר מדי.

הונדה ג'אז - לא בתקציב / שנתון נמוך מדי בתקציב.

 

אז האופציות היחידות שעולות לי לראש הן פג'ו 301 מנוע 1.6, אם אני זוכר נכון יש להן גיר יפני 6 הילוכים שיותר טוב מה-4 הילוכים רובוטי. יצא לי לנהוג רק ברובוטי וזה היה זוועה, לא יודע מה לגבי האיכות של זו.

 

אולי תיכנס לתקציב מיצובישי אטראז' שנתון גבוה? אבל שוב, לא יצא לי לחקור יותר מדי.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

חשבתי להציע פונטו מהאחרונות שנמכרו אבל יש ממש מעט כאלה ואני רואה שכרגע כל הרכבים שמפורסמים עם גיר ידני. אם אתם מוכנים לרובוטית ותמצא אחת כזאת היא תהיה מרווחת ונעימה יחסית למכוניות מיני וגם תשאיר לא מעט עודף בתקציב. 

מה עם רנו טווינגו? מודה שאני לא מכיר את תחום האמינות אבל האוטו עצמו דיי מקסים והוא זול ביחס למתחרים. בדרך כלל אין סתם זול בלי סיבה, אבל בגלל שמדובר ברנו אני מניח שיש לזה השפעה דיי משמעותית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעניין מאוד הכיוון של הטווינגו, אני אתחיל לחקור - למרות שרנו עם מנוע טורבו צנום + גיר רובוטי עם מצמד כפול + בלי אחריות => לא בטוח שעונה על דרישות האמינות שלי

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, לירון .ה. כתב:

אין לה גיר רציף? נראה לי מ 2007 היאריס עם גיר רציף.

מ2012 עם גיר רציף.

2007 עד 2012 גיר רובוטי חד מצמדי.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לפני 15 שעות, teyal כתב:

 היאריס שרכשתי לגיסי עם 120 אלף ק"מ פשוט נוסעת כמו חדשה. שום רעש מהמנוע שום אנחות/חריקות מהמתלים, שום צקצוקים מהלוח שעונים, הגיר מעביר הילוכים חלק לחלוטין, תענוג של אוטו. 

גם כחדשה, היאריס היתה רועשת עם גיר רציף ובידוד רעשים לקוי - היא תמיד היתה רועשת.

פורסם
לפני שעתיים, yoav911gt2 כתב:

מ2012 עם גיר רציף.

2007 עד 2012 גיר רובוטי חד מצמדי.

הגיר מרגיש אוטומט לחלוטין, לא כמו הרציף בפלואנס לדוגמה שעולה מייד ל 3000 סל"ד ונשאר שם. יש לה גם משוטים להחלפת הילוכים כמו DSG.
 

×
×
  • תוכן חדש...