Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי יונדאי גטס אוטומטית שנת 2004. לפני שבוע מת לה הגיר, והחלטתי לא לתקן. כל שאר חלקי הרכב עובדים פחות או יותר בסדר.

ביטלתי את הרשיון, ואני רוצה לפנות לאחד מהחבר'ה שמגיעים עם גרר ולוקחים את הרכב לפירוק תמורת כמה גרושים.

כמה זוזים אני יכול לבקש, לדעתכם?

תודה.

פורסם
לפני שעה, davemustaine87 כתב:

קרוב לוודאי ההצעה שתקבל תהיה גרר בחינם תמורת הרכב. 

זה ודאי יהיה ההצעה שהוא יקבל

השאלה מה הוא יכול לדרוש 😁

בכל אופן - לשם ההבהרה - גם אני התכוונתי לגג 1500 - אם תקבל או לא אני לא יודע

פורסם
לפני 12 שעות, יוסי124 כתב:

שלום לכולם,

ברשותי יונדאי גטס אוטומטית שנת 2004. לפני שבוע מת לה הגיר, והחלטתי לא לתקן. כל שאר חלקי הרכב עובדים פחות או יותר בסדר.

ביטלתי את הרשיון, ואני רוצה לפנות לאחד מהחבר'ה שמגיעים עם גרר ולוקחים את הרכב לפירוק תמורת כמה גרושים.

כמה זוזים אני יכול לבקש, לדעתכם?

תודה.

תגיד תודה למי שייקח לך את האוטו.
בוא, זה אוטו בן 20. אין יותר מדי מכונויות כאלה שמחכות לחלפים.

פורסם

המממ... אז ממה שאני מבין, אין יותר מדי מה לחפש ולהתמקח על המחיר. יותר מכמה מאות שקלים אני לא אראה.

זה בהנחה שהמגיבים הראשונים היו אופטימיים יתר על המידה.

תודה על התגובות.

פורסם

להתמקח תמיד כדאי. מקסימום יגידו לך לא

(רק שבראש אל תקח את זה אישית שלא הצלחת במיקוח, אלא שככה זה המצב הנתון)

.

פורסם

מה שכתבת ביטול רשיון, הכוונה להורדה מהכביש נכון? תשמור את אותו מסמך למקרה שהלוקח יחליט לתקן אותו.

פורסם

בשנים האחרונות מכרתי כמה רכבים "יד אחרונה"...

על ניסאן אלמרה בת 21 במצב נסיעה קיבלתי 1500 שקל.

על סוזוקי וואגוןR מודל 90 ומשהו שעמד כמה שנים - 300 שקל.

על GMC ואנדורה מודל 93 שעמד כמה שנים - 700 שקל.

 

על הגטס שלך אני מעריך שאפשר לקבל משהו בין 500 לאלף שקל

  • אהבתי 1
פורסם

תודה על התגובות.

אז בסוף הגיע מישהו, אסף את הרכב, והביא לי אלפייה. עד כאן, הכל בסדר.

עכשיו הוא שולח לי הודעה ורוצה שאשלח לו צילום של טופס ההורדה של הרכב מהכביש. וזה בשביל למכור את המנוע.

האם זה נשמע הגיוני? איזה פרטים מזהים צריך כדי למכור את המנוע? מספר רכב?

תודה לעונים.

 

פורסם

נשמע לי הגיוני לגמרי.

אם מחר באים למחסן שלו משטרה או מס הכנסה,

'טופס ההורדה' שזה בעצם רשיון רכב מבוטל, יחד עם זכרון דברים או הטופס שהוא מילא בגרר,

משמשים לו הוכחה שהמנוע 'כשר' ולא גנוב.

 

פורסם

אני חושב שמקסימום שתוכל לקבל זה 1000 ש"ח מבחור נדיב, לא הייתי מצפה ליותר מזה.

ד"א כמה קילומטר הגטס? מעניין אותי בתור בעלים לגטס לשעבר..

×
×
  • תוכן חדש...