Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

קמתי היום בבוקר וזה מה שחיכה לי ליד האוטו, כמובן שלא השאירו פרטים.

מה כדאי לי לעשות עכשיו?כמה יכול לעלות התיקון?האם כדאי להפעיל ביטוח?

 

C31AC14D-26B9-42E8-82F0-4E945176DD6A.jpeg

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

להפעיל ביטוח זה כ 1500 שקל השתתפות עצמית ועוד 500 שקל לשנה למשך 3 שנים כי תבעת את הביטוח

סהכ 3000 שקל

תיבדוק כמה יעלה לך ללא הפעלת הביטוח

פורסם

תכנס למוסך פחחות מקצועי ( לא למוסך מורשה יבואן ) ותיקח הצעת מחיר לתיקון. 

 

 

Levi, 

אי אפשר לנקוב במחירים של תיקון דרך חברת ביטוח , כי לכל אחד גובה השתתפות שונה. אצלי,  למשל, ברגע שהתיקון עולה על גובה השתתפות, אין השתתפות בכלל (כאשר מתקנים במוסך הסדר).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, vladclar כתב:

תכנס למוסך פחחות מקצועי ( לא למוסך מורשה יבואן ) ותיקח הצעת מחיר לתיקון. 

 

 

Levi, 

אי אפשר לנקוב במחירים של תיקון דרך חברת ביטוח , כי לכל אחד גובה השתתפות שונה. אצלי,  למשל, ברגע שהתיקון עולה על גובה השתתפות, אין השתתפות בכלל (כאשר מתקנים במוסך הסדר).

מהצעות מחיר שקיבלתי,ביטוחים עם 'ביטול השתתפות עצמית' יקרים יותר מביטוחים עם.

כלומר ברכישת הביטוח אתה כבר משלם חלק מהשתתפות עצמית מראש.

ולכן אני תמיד עושה את הביטוח הזול ביותר וחוסך עשרות אלפי שקלים לאורך שנים רבות.

חברות הביטוח הכי זולות שתמיד יוצא לי לבטח בהם זה AIG,הכי ישיר והפניקס.

 

אם מדובר ברכב ישן לא הייתי בכלל מתקן.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

מה זה אומר על תנאי הביטוח של פותח השרשור?

כל אחד עושה את השיקולים שלו כאשר מבטח את הרכב (למשל, כאשר יש החזר ביטוחים ממקום העבודה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

מה זה אומר על תנאי הביטוח של פותח השרשור?

כל אחד עושה את השיקולים שלו כאשר מבטח את הרכב (למשל, כאשר יש החזר ביטוחים ממקום העבודה ).

רוב המבטחים אין להם החזר

פורסם

השתתפות עצמית בלי ביטול יכולה להיות 1000₪, 1500₪, 2500₪, 4000₪.

בכל מקרה,  כנראה שלא שווה להפעיל ביטוח ללא ביטול השתתפות כי התיקון צפוי לעלות 750-1000₪ כפול שני מוקדים ( 1500-2000₪ סך הכל) אלא אם פונים לסדנאות PDR לגבי תיקון הדלת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

דיברתי עם המוסך שלי, אמר לי שזה סדר גודל של 2000 ש״ח...לא מתכוון לשלם על זה את הסכום הזה, בגדול יש לי ביטול השתתפות עצמית בביטוח המקיף וביקשתי מהם שיחזרו אליי ביום ראשון, אעדכן..

 

פניתי גם לPDR, אמרו לי שלא מתעסקים בזה שם.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

קח עוד הצעת מחיר או שתיים. ואם העלות גבוהה ואין פגיעה בצבע (סכנת חלודה) שקול האם בכלל תתקן. תלוי בסוג הרכב, מחיר התיקון והיחס האישי שלך לרכב ולנזק.

 

היה לי נזק דומה - קצת יותר עמוק - לדלת, הבלגתי איזה שנתיים ותיקנתי רק אחרי שקיבלתי שפשוף עמוק בקשת הגלגל הסמוכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגדול המחיר שהוא קיבל הגיוני.

יש שני מוקדים של פגיעות.

על כל מוקד לוקחים 250₪ פחחות+ 500₪ צביעה + מע"מ.

לא נראה לי שיש סכנת חלודה, אבל זה מכוער להשאיר ככה בלי תיקון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

לא הייתי מפעיל ביטוח על זה.
לך למוסך הסדר ותקן את זה (אם זה מפריע לך)

 

הייתה לנו פגיעה כזו ניסיתי ללכת לסתם פחח והוא "מחק" את הדוגמא שבדלת. (הפס למטה)

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היום הסתכלתי עם זום מהטלפון ושמתי לב לדבר זה:

מניח שמדובר בחלודה, מה הלאה? יש איזה תכשירים או שאין מנוס וחייבים מוסך עם צביעה על כל הדלת?

 

Mazda1.jpeg

Mazda2.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

×
×
  • תוכן חדש...