Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, פריג'י כתב:

שוב - רכב מעולה, הברקה. אבל לא מתחרה לקורולה

במנוע ה-1.2 בגרסה האטמוספרית המצב טוב יותר ממה שאני יודע.

אתה לא שופט את הרכב בצורה נכונה.
האם קקטוס יכול לשנע משפחה שנכנסת בקורולה? כן.
זו השאלה החשובה, וזו בלבד. כל השאר הם מה שנקרה "מותרות".
האם לגיטימי להוסיף 60K שקלים ויותר ובמקום לקנות קקטוס ב-80K לקנות קורולה בשביל אותם מותרות? לגיטימי לגמרי, אבל אם כך לאנשים כנראה לא חסר כסף ומחיר הקורולה כנראה בסדר.
אם אנשים היו "לא מתפנקים", קונים קקטוס ידני כדי לשנע את המשפחה ומשאירים 60K בכיס+ (כמעט מחיר הקקטוס) היינו במקום אחר, גם בגיזרת מחירי הקורולה.

תערוך את אותה השוואה של קורולה מול סקאלה, רכב שמבטל חלק גדול מחסרונות הקקטוס, עולה 40K שקלים פחות מקורולה ועדיין נמכר במספרים זעומים ללקוחות ביחס לקורולה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 7 דקות, farkash7 כתב:

במנוע ה-1.2 בגרסה האטמוספרית המצב טוב יותר ממה שאני יודע.

אתה לא שופט את הרכב בצורה נכונה.
האם קקטוס יכול לשנע משפחה שנכנסת בקורולה? כן.
זו השאלה החשובה, וזו בלבד. כל השאר הם מה שנקרה "מותרות".
האם לגיטימי להוסיף 60K שקלים ויותר ובמקום לקנות קקטוס ב-80K לקנות קורולה בשביל אותם מותרות? לגיטימי לגמרי, אבל אם כך לאנשים כנראה לא חסר כסף ומחיר הקורולה כנראה בסדר.
אם אנשים היו "לא מתפנקים", קונים קקטוס ידני כדי לשנע את המשפחה ומשאירים 60K בכיס+ (כמעט מחיר הקקטוס) היינו במקום אחר, גם בגיזרת מחירי הקורולה.

תערוך את אותה השוואה של קורולה מול סקאלה, רכב שמבטל חלק גדול מחסרונות הקקטוס, עולה 40K שקלים פחות מקורולה ועדיין נמכר במספרים זעומים ללקוחות ביחס לקורולה.

אולי פספסת שהחזקתי קקטוס 3 שנים.

אם עם ישראל היה מוכן להתנייד ברכב ידני ברור שזה היה נראה אחרת מבחינת הפלוסים לקקטוס.

לגבי הסקאלה מסכים בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, motior כתב:

אני חושב שכמו שכתבו פה יש שני דברים עיקריים שאנשים צריכים (או לפחות חושבים שהם צריכים) ויש בקורולה ולא בקקטוס - אמינות ושמירת ערך.

 

שומדבר מזה לא מצדיק 60 אלף ש"ח פער, וגם לא 40 מהסקאלה.

 

לפני 16 דקות, farkash7 כתב:

האם לגיטימי להוסיף 60K שקלים ויותר ובמקום לקנות קקטוס ב-80K לקנות קורולה בשביל אותם מותרות? לגיטימי לגמרי

 

איבדת את ההקשר. השאלה היא מה צריך הציבור לעשות כדי להוריד את מחירי המכוניות, לא מה לגיטימי 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, falou כתב:

איבדת את ההקשר. השאלה היא מה צריך הציבור לעשות כדי להוריד את מחירי המכוניות, לא מה לגיטימי 

הוא נתן רשימה של פלוסים שיש בקורולה ואין בקקטוס.
אז אמרתי לגיטימי שפלוני יחליט שהוא רוצה להוסיף 60K+ שקלים כדי לקבל את אותן מותרות, אבל אז זה אומר שאין שום בעיה במחיר אותן מותרות, ושאף אחד לא יספר לנו "שאין אלטרנטיבות" כי לא שמעתי שפתח מיזוג נוסף הוא מה שגורם לקקטוס להיות רכב שלא יכול לנייד משפחה שנוסעת בקורולה, כנ"ל עיצוב שונה, כנ"ל גיר ידני או כל דבר אחר שקיים בקורולה ולא בקקטוס.
בנוסף הוספתי בהתייחסות ישירה למשפט הזה את מה שאמרת "אם אנשים היו לא מתפנקים, קונים קקטוס ידני כדי לשנע את המשפחה ומשאירים 60K בכיס+ (כמעט מחיר הקקטוס) היינו במקום אחר, גם בגיזרת מחירי הקורולה."

אני גם מאוד נהנה להתלונן על התמחור של היבואנים, אבל כפי שרשמתי קודם הגורמים לבעיית התמחור הם קודם כל המדינה, אחר כך הצרכנים ורק אחר כך היבואנים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

הרוכש הממוצע הוא בנאדם שקונה רכב, נוסע איתו 350K ק"מ על פני 10 שנים נניח ואז קונה רכב חדש אחר כדי לנסוע איתו עוד 350K ב-10 שנים?
כי אם כן אני לא מבין איך יש כאן כל כך הרבה רכבים חדשים שנמכרים בכל שנה, ואני לא מבין איך יש כל כך הרבה רכבים בני פחות משלוש למכירה בלוח.
איפה כל הרכבים האלה שאנשים מחזיקים 8 שנים עם 300K מסתתרים? ולא, לוח מכירה של לנדקרוזר זה לא המקום שהם מסתתרים בו.

 

נתונים חיים יש רק משנת 2017 ואילך.

 

מתוך 286455 כלי רכב שעלו על הכביש בשנת 2017, 58735 עדיין נמצאות אצל הבעלים הראשון (קצת יותר מ-20%)

40% מכלי הרכב נמכרים לציי רכב שמחזיקים את כלי הרכב כ-3-4 שנים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

הרוכש הממוצע הוא בנאדם שקונה רכב, נוסע איתו 350K ק"מ על פני 10 שנים נניח ואז קונה רכב חדש אחר כדי לנסוע איתו עוד 350K ב-10 שנים?
כי אם כן אני לא מבין איך יש כאן כל כך הרבה רכבים חדשים שנמכרים בכל שנה, ואני לא מבין איך יש כל כך הרבה רכבים בני פחות משלוש למכירה בלוח.
איפה כל הרכבים האלה שאנשים מחזיקים 8 שנים עם 300K מסתתרים? ולא, לוח מכירה של לנדקרוזר זה לא המקום שהם מסתתרים בו.

המטפורה (שכאן היא התקיימה בפועל) שלטויוטה (ביחוד קורולה, הילקס ויאריס) יצא שם של מכוניות אמינות שכלום לא מתקלקל בהם ואנשים מוכנים לשלם על הפרמיה הזו יותר כסף,

 

בניגוד לשם שיצא לסיטרואן (שוב לא משנה אם הצדק או לא בצדק) ולכן שם לרוב אנשים יחפשו "מציאות" או VFM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרכנים כבר לא מתנפלים, ויבואני הרכב נאלצים למכור לליסינג | כלכליסט (calcalist.co.il)

 

הנחות עומק לחברות הליסינג , חלילה לצרכן הפרטי כי הרי חשוב לתמוך את שוק הליסינג ואת מחירי המשומשות עם מחירון חדשות מנופח ופיקטיבי לחלוטין.

הלוואי ימשך המצב עוד חודשים רבים.

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

הנחות עומק לחברות הליסינג , חלילה לצרכן הפרטי

כשתקנה 30 מכוניות תקבל את אותו המחיר.

אתה צועק פה כבר 140 דפים על מחירי הרכבים וכמה אתה מסבסד חברות ליסינג. אני חושש לבריאותך אז לא אספר לך איזה הבדלים יש בברז הכדרי שאתה קונה בטמבוריה או בגליל הטפלון מול קבלן או סוחר.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנחות כמות וסיטונאיות תמיד היו ויהיו.
קבלן מקבל 35% על המחירים לצרכן ברשת גדולה שאני מכיר. אני ואתה כקונים, לא נראה הנחה משמעותית בשום מצב, גם לא במבצע שבו הקבלן יקבל הנחה גם ממנו.

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, zaf כתב:

קבלן מקבל 35%

יש פריטים שסוחר קונה ב 80% הנחה ממחיר המחירון, קבלן ב 60% והלקוח המזדמן במחירון.

מיותר לציין שגם ב 80% הנחה יש עדיין רווח ליבואן/יצרן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על רשת ארצית, לא חניות מתמחות.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Night Driver כתב:

כשתקנה 30 מכוניות תקבל את אותו המחיר.

אתה צועק פה כבר 140 דפים על מחירי הרכבים וכמה אתה מסבסד חברות ליסינג. אני חושש לבריאותך אז לא אספר לך איזה הבדלים יש בברז הכדרי שאתה קונה בטמבוריה או בגליל הטפלון מול קבלן או סוחר.

ברז בטמבוריה = רכב מיבואן בלעדי 

אחלה, היגיון בריא.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סטיה מהנושא אבבל אפרופו טמבוריות\חנויות לחומרי בניין.
יש לי חבר מהתחום שסיפר לי שKSP עושים להם בעיה רצינית במוצרים מסוימים.
לקוחות וגם קבלנים מראים להם שבKSP במוצרי השקיה\גינון\הדברה\צבעים  ודברים נוספים זולים יותר ממה שהם מוכרים בפער ושהם לא יכולים להשתוות גם בהנחת כמות בדרך כלל,מדובר באותם המוצרים בדיוק.

ומדובר בחנות ענקית לא בטמבוריה.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.4.2024 בשעה 07:39, taranta כתב:

כלומר, עד כמה שאני מבין מהתגובות כאן, מחירי המכוניות הינם "גזירת גורל"?

 

תוצאה של שוק שמנוהל תחת רגולציה כבדה שמכתיבה תנאים מסחריים פלוס מיסוי כבד, שנותן יתרון תמחור ברור ליבואן בלעדי.

וקשה להתלונן על מחירי המכוניות כשהמכירות שוברות שיאים. 

לפני 6 שעות, CX25GTI כתב:

הנחות עומק לחברות הליסינג , חלילה לצרכן הפרטי כי הרי חשוב לתמוך את שוק הליסינג

 

לא... לשוק הליסינג אפשר למכור בכמות ולשחרר מהבונדד (מגבלת זמן קשיחה למכירת המלאי). העלות של לשחרר את אותה כמות לקוח לקוח, אחרת לגמרי.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, CX25GTI כתב:

ברז בטמבוריה = רכב מיבואן בלעדי 

אחלה, היגיון בריא.

 

ברז בטמבוריה אין לך ברירה. רכב חדש זו בחירה.

 

ואני לא מדבר רק על ברז בטמבוריה אלא גם על מוצרים של הרבה מאוד אלפים.

 

ואם אני מבין אותך נכון, לא אכפת לך שינקנקו אותך בכל התחומים אבל העיקר שתקנה רכב חדש בזול.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...