Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

בתאריך 12.4.2024 בשעה 07:54, falou כתב:

בזמנו קקטוס עלתה שליש פחות ממשפחתומטית יפנית. אבל אנשים רוצים מסך עם קישוריות וגיר אוטומטי ושאר ירקות, ומשלמים. אם הצרכן הישראלי מוכן לשלם, אז המחיר הוא נכון.

 

ב2016 הקקטוס הידני הבסיסית עלתה 90K (ולא מכרה)

אתה רוצה לומר לי שקורולה או מזדה 3 עלו 270,000 ש"ח באותה שנה?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 שעות, farkash7 כתב:




אנשים מעדיפים לשלם 30-40-50K יותר על רכב משפחתי במקום לבחור באופציה זולה וטובה. לעיתים כדי לקנות ג'יפון קטן מפונפן ומטופש.
לסקאלה שילוב מנוע-גיר סופר מוצלח וחסכוני. מראה לא רע בכלל. אחלה מרחב ושימושיות ואחלה אבזור.
עדיין תמליץ לחבר שבא לקנות משפחתית על הסקאלה והוא הסתכל עליך כאילו אתה עב"מ ויגש ליבואן התורן כדי לקנות ג'יפון ב-200K.

לך תסביר את זה לשכן שלי שקנה לפני 3/4 שנה קורולה חדשה, היא החליפה וורסו שעשתה 350K ק"מ ללא בעיות מיוחדות מבחינתו סקודה עם סיכוי לבעיות בגיר ב 130K (נגיד) וצפונה, לא באה בחשבון.
שכן נוסף עם קורולה (2015) שנמצאת בערך ב160K ק"מ למעט טיפול פעם בשנה הרכב לא נכנס למוסך, גם כאן הרכב הבא שלו (למעט הרכב השני שלהם - סוזוקי קרוס שבעצם היא אותו סגנון) יהיה כנראה....קורולה (-:

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, avargel כתב:

 

ב2016 הקקטוס הידני הבסיסית עלתה 90K (ולא מכרה)

אתה רוצה לומר לי שקורולה או מזדה 3 עלו 270,000 ש"ח באותה שנה?

 

אני חושב שאתה צריך לתרגל פסיכומטרי.

בפועל הקקטוס נמכרה בפחות, בגירסת הטורבו, ועדיין 90 זה הרבה פחות מ-120+. 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידוע לי על הוזלות בגירסת הטורבו

 

אישית קניתי קקטוס ידני אטמוספרי 0 ק"מ ב65,000 ש"ח

אבל

א. זה לא היה המחיר הרגיל

ב. זה עדיין לא שליש מקורולה *באותה שנה*

ג. כשבודקים כמשומשות את פער המחיר בין קורולה 16 לבין קקטוס 16 מבינים שהפער האמיתי בין הרכישה שלהן כחדשות קטן בהרבה

ד. לא נכנס לזה שזה בכלל לא אותו סגמנט ותפוחים וכו' (שמישהו ימצא כבר תחליף למשל השחוק הזה)

ה. מחזיק בקקטוס עד היום ונהנה מאוד,ומרחם קצת על בעלי קורולות

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, falou כתב:

אני חושב שאתה צריך לתרגל פסיכומטרי

 

לעניין זה

עם כל הילדים על המוח פה עכשיי משום מה קראתי "קקטוס עלתה שליש", והתפספס לי ה"פחות"

קורה

  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהחזיק קקטוס(ולר) יותר מ-3 שנים, זה יופי של אוטו אבל לא מתחרה בקורולה בשום צורה...

והגרסה האוטומטית אכלה אותה בגלל המנוע הדפוק ולא הייתי רוכש כזו.

 

סקאלה יותר בכיוון אבל אחרי 6 שנים ירידת הערך הכללית של קורולה פרטית בשקלים תהיה כנראה פחות מההפרש בינה לבין הסקאלה כחדשות. 

 

בנוסף לציי רכב וגם לפרטיים מכירה של קורולה היא דבר דיי מהיר.

 

אבל אם כבר תחרות, למה ללכת עד הסקאלה והקקטוס? 

אוקטביה שעדיפה על קורולה בכל דבר עולה פחות ממנה. מה רע?

אילנטרה היברידית שפחות טובה מהאוקטביה נמכרת ביותר משתיהן אם אני לא טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, taranta כתב:

כלומר, עד כמה שאני מבין מהתגובות כאן, מחירי המכוניות הינם "גזירת גורל"?

 

כל עוד נטל המס לא פוחת, אלה יהיו המחירים. זאת לא גזירת גורל, זאת נגזרת של מחיר שיותר מחצי ממנו מורכב ממס.

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, פריג'י כתב:

בתור אחד שהחזיק קקטוס(ולר) יותר מ-3 שנים, זה יופי של אוטו אבל לא מתחרה בקורולה בשום צורה...

 

 

מתחרה, אם אתה חושב במונחים של שימוש לא של פיצ׳רים. יש משהו בקורולה שאתה צריך ולא מקבל בקקטוס?

 

שאלו מה הפתרון לחרם צרכני, והתשובה לדעתי היא: קנה רק את מה שאתה צריך.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, RK כתב:

 

כל עוד נטל המס לא פוחת, אלה יהיו המחירים. זאת לא גזירת גורל, זאת נגזרת של מחיר שיותר מחצי ממנו מורכב ממס.

 

ושוב, מה גורם לך לענות בכזה בטחון שהפחתת המס תועיל ולא תבלע על ידי היבואנים, בדיוק כמו בכל הפחתת מס וירידת שער עד היום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי מעולם לא הייתה הפחתת מס מהותית, כזו שתגרום להורדה מהותית במחיר. מאידך גיסא, שיעורי מס חריגים לטובה (כמו בחשמליות) התבטאו במחירים חריגים לטובה, גם ביחס לשאר העולם.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם יופחת נטל המס הרווח כולו ילך ליבואנים, דוגמא הוא הורדת המס מקוריאה בשיעור של 7% , הצרכן הישראלי לא ראה שקל הנחה כתוצאה מהמהלך.

שער דולר \ אירו מול השקל , גם כאשר השקל היה בשיא החוזקה שלו מול האירו  \ דולר לא ראית שקל הנחה.

 

אין תחרות = מחירים גבוהים כמו בכל תחום בישראל.

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, falou כתב:

 

מתחרה, אם אתה חושב במונחים של שימוש לא של פיצ׳רים. יש משהו בקורולה שאתה צריך ולא מקבל בקקטוס?

 

שאלו מה הפתרון לחרם צרכני, והתשובה לדעתי היא: קנה רק את מה שאתה צריך.

אני חושב שכמו שכתבו פה יש שני דברים עיקריים שאנשים צריכים (או לפחות חושבים שהם צריכים) ויש בקורולה ולא בקקטוס - אמינות ושמירת ערך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, llaavvii כתב:

לך תסביר את זה לשכן שלי שקנה לפני 3/4 שנה קורולה חדשה, היא החליפה וורסו שעשתה 350K ק"מ ללא בעיות מיוחדות מבחינתו סקודה עם סיכוי לבעיות בגיר ב 130K (נגיד) וצפונה, לא באה בחשבון.
שכן נוסף עם קורולה (2015) שנמצאת בערך ב160K ק"מ למעט טיפול פעם בשנה הרכב לא נכנס למוסך, גם כאן הרכב הבא שלו (למעט הרכב השני שלהם - סוזוקי קרוס שבעצם היא אותו סגנון) יהיה כנראה....קורולה (-:

הרוכש הממוצע הוא בנאדם שקונה רכב, נוסע איתו 350K ק"מ על פני 10 שנים נניח ואז קונה רכב חדש אחר כדי לנסוע איתו עוד 350K ב-10 שנים?
כי אם כן אני לא מבין איך יש כאן כל כך הרבה רכבים חדשים שנמכרים בכל שנה, ואני לא מבין איך יש כל כך הרבה רכבים בני פחות משלוש למכירה בלוח.
איפה כל הרכבים האלה שאנשים מחזיקים 8 שנים עם 300K מסתתרים? ולא, לוח מכירה של לנדקרוזר זה לא המקום שהם מסתתרים בו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, falou כתב:

מתחרה, אם אתה חושב במונחים של שימוש לא של פיצ׳רים. יש משהו בקורולה שאתה צריך ולא מקבל בקקטוס?

 

מנוע שלא מתפגר אחרי 60 אלף קילומטר לפי הנחיות יצרן (בגרסה המשודכת לגיר האוטומטי).

מזגן עם פתחים מאחורה.

עיצוב סולידי שאתה כקונה (לא אתה כפאלו, אלא אתה כישראלי סולידי שרוצה 323 בגוון שמפנייה) מסוגל לעכל.

גודל (בסוף הקקטוס נקרא c4 אבל יושב על בסיס גלגלים של c3).

 

שוב - רכב מעולה, הברקה. אבל לא מתחרה לקורולה.

 

אם כבר תשאל למה הקקטוס בדור שאחרי מתיחת הפנים לא הצליח? והתשובה גם שהמחיר קפץ למחוזות ההזיה וגם שאף לקוח מהסוג שקנה קקטוס דור 1 היה רוצה קקטוס דור 2 (קצת כמו מולטיפלה לפני ואחרי מתיחת הפנים).

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...