Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

בתאריך 5.4.2024 בשעה 15:38, taranta כתב:

 

לא מדויק.

המינוח "הונאה" בעברית הוא מילה נרדפת (פחות או יותר) ל"רמאות", כמו שאפשר לראות בערך הזה. המינוח עם הא' בהתחלה, אליו קישרת, הוא מינוח תלמודי שאמנם דומה במשמעותו, אבל השימוש בו בעברית תקינה לא נפוץ. זה נכון שאם הופכים את המילה לפעולה שעושים למישהו אחר המילה התקנית היא "מאנים", וזה גם המינוח התלמודי למושג הנ"ל (למשל "מאנה" ו"מתאנה") - אבל אף אחד לא באמת מדבר ככה.

  • אהבתי 1

אם לא מוצא חן בעיניך איך שאני נוהג אז רד מהמדרכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, Nemesis כתב:

אם מוצהר שאמאזון פתח בכוונה וזה בכלל לא היה אצל לקוח ברור. 

לא נתקלתי בשום מקום בהצהרה כזו.

יש הצהרה של used או new לפעמים refurbished.

תקרא ביקורות שליליות במוצרים באמזון, גם כאלה שמרבית הביקורות טובות, ותראה שאנשים מספרים שקיבלו מוצר שהוחזר. שהתברר להם רק בדיעבד אחרי שהתלוננו לאמזון.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, el-chanan כתב:

 

לא מדויק.

המינוח "הונאה" בעברית הוא מילה נרדפת (פחות או יותר) ל"רמאות", כמו שאפשר לראות בערך הזה. המינוח עם הא' בהתחלה, אליו קישרת, הוא מינוח תלמודי שאמנם דומה במשמעותו, אבל השימוש בו בעברית תקינה לא נפוץ. זה נכון שאם הופכים את המילה לפעולה שעושים למישהו אחר המילה התקנית היא "מאנים", וזה גם המינוח התלמודי למושג הנ"ל (למשל "מאנה" ו"מתאנה") - אבל אף אחד לא באמת מדבר ככה.

 

שזה בדיוק מה שכתבתי כאן:

 

אגב, בבתי דין משתמשים במינוח הנ"ל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה מלחמה חדשה -

https://www.themarker.com/dynamo/cars/2024-04-01/ty-article/.premium/0000018e-9558-dd2f-a7cf-d7799c9a0000?gift=dd2e7cab5457495e8a1af840d73cf66f

טויוטה נגד טויוטה: היצרנית היפנית תובעת יבואנית מקבילה בישראל
"טויוטה רחובות" היא סוכנות המשווקת רק דגמים של טויוטה ולקסוס, והמוסך שלה הוא מוסך מומחה ■ אלא שבטויוטה טוענים: מדובר בהתחזות ■ התביעה מאיימת לא רק על היבואנית המקבילה, אלא גם על הניסיונות של משרד התחבורה לפתוח את שוק הרכב ליבוא.

 

טויוטה רחובות, חברה השייכת לאמיר רז, נקטה אסטרטגיה שונה מיבואנים מקבילים אחרים — היא מייבאת רק דגמים של טויוטה ולקסוס, והמוסך שלה הוא מוסך מומחה, שרכש מידע וכלי עבודה מטויוטה עצמה. ואולם בחברה היפנית טוענים כי מדובר בהתחזות למפיץ מורשה של החברה, "באופן המטעה צרכנים לסבור שהשירותים הניתנים על ידם הם מטעם טויוטה או בהרשאתה". כך לפי כתב התביעה.

 

 

באתר האינטרנט של טויוטה רחובות מוסבר מהו יבוא מקביל, ואילו באתר של היבואנית הישירה, יוניון מוטורס, מוצגים היתרונות של יבוא רשמי. באשר למוסך, בטויוטה רחובות אומרים כי רבים מעובדי המוסך עבדו במוסכים מורשי יבואן רשמי של טויוטה בעבר, ועברו השתלמויות והכשרות מקצועיות שם.

עוד טוענים שם כי יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מחויבת לתת הדרכות והשתלמויות לעובדי מוסכים אחרים שחפצים בכך, אך המחיר שבו היא נוקבת — 12 אלף שקל ליום הדרכה — אינו סביר. לטענת החברה, המונח "מוסך מורשה" מקובל גם ככזה המציין כי הוא מורשה מטעם משרד התחבורה, ולא רק כי בידיו זיכיון מטעם היבואנית.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, blackpolo כתב:

האם יש עוד מקום בעולם שקיים השיקוץ הזה יד שניה אפס קילומטר? שואל ברצינות.

 

למה זה שיקוץ? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט מסלול בו אתה מקבל מחיר יותר קרוב לאמיתי, לרוב על רכבים שמיועדים אך ורק לליסינג ונמכרים במחיר מחירון פיקטיבי.

לדעתי זה דווקא תיקון עוולה המסלול הזה.

הבעיה פה אחרת - לכולם נוח להמציא מחיר מחירון פיקטיבי. סליחה, חוץ מלאזרח הקטן.

זה כשל שצריך לתקן אותו עי חקיקה ותקנה מתאימה.

נניח - לכל דגם יפורסם מחיר מכירה ממוצע ומחיר חציוני, יעודכן כל חצי שנה עי היבואן. השווי רכב יגזר ממחיר זה גם רטרואקטיבית, במידה והוא נמוך יותר.

רק שמדובר באובדן הכנסות מדינה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Nemesis כתב:

אז אם אני יבואן של מוצר כלשהו ונתקעתי עם סחורה, פתחתי את האריזה ואני מוכר את זה ב 15% הנחה זה מוצר אחר?

 

החידוד פה הוא שזה לא מצב ש"נתקעת עם סחורה", אלא רוב מוחלט של הרכבים נקנו מלכתחילה במטרה להימכר ב-0 קילומטר. 

אין מה להשוות עם דוגמאות אחרות בסגנון של אמזון וכו', כי אין לזה שום אח ורע בשום תחום אחר. 

אם אתה רוצה מצב דומה, זה היה דומה למצב היפוטתי שאמזון היו מקבלים מוצרים חדשים ובכוונה פותחים אותם בשביל למכור אותם ב-15 אחוז הנחה, או במילים אחרות- הזיה מוחלטת. 

 

למה בישראל הדבר המוזר עובד? יכולות להיות רק 2 סיבות: 

1. או שחברות הליסינג הם אהבליות ברמות קשות

2. או שהם קונות במחיר כול כך זול, והם גם ככה תופסות את היבואנים בביצים, שהם יכולות למכור רכב חדש ב-X אחוז הנחה ועדיין להרוויח. 

 

תבחר מה ניראה לך אמין יותר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, KipodYam כתב:

זה כשל שצריך לתקן אותו עי חקיקה ותקנה מתאימה.

למה צריך להפוך מוצר מותרות למוצר בפיקוח?
אין מקום בעולם שבו מחיר מומלץ לצרכן (msrp) הוא מוגבל. כל יצרן מתמחר כרצונו. 

המחיר הסופי ללקוח הוא נגזרת של כוח מיקוח בשילוב ״כוחות השוק״ או תנאי התחרות בנקודת הרכישה. לכל מוצר בעולם יש את מה שנקרא street price  שנמוך מה msrp .

מוצר ללא תחרות ימכר במחיר המכסימלי שהמוכר יכול לקבל עליו. אף אחד לא מחייב לקוח לקנות.

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, falou כתב:

 

למה זה שיקוץ? 

יודע מראש שלא תסכים איתי 🙂
זה שיקוץ כי 40K הנחה על רכב זה נשמע טוב אבל זה רע, זה מעיד או שהרכב תומחר גרוע מראש, או שהוא נועד להיטיב עם "מחירון" מסוים. חלק נכבד מההנחה הזו תעלם מיד ללקוח הפרטי במחירון ובשווי שוק כבר ברגע שהרכב עלה על הכביש. זו אופציה לא רעה למי שיחזיק את הרכב הרבה שנים.
מבחינתי עדיף שיתנו 25 או 30K הנחה ללקוח פרטי בתור יד ראשונה אבל אז זה לא ישרת את מחירון חברות הליסינג והם לא יוכלו למכור לנו את אותה הקיה לאחר שלוש שנים במחיר גבוהה.

יודע שלא תסכים איתי גם שזה בדיוק אותו מוצר במרבית המקרים. או שזה בדיוק מוצר שאמזון פתחו אותו בכוונה כמו שאמרו פה למעלה.
יודע גם שלא תסכים איתי שמישהוא כמו רמי לוי (כן כן) כמו שהוא מוכר חבילות תקשורת או כמו שיש לו חברת תעופה יכול לגייס את האנשים הנכונים להקים ולקנות את מה שצריך על כל המשתמע,לקבל זכיון של מותג חדש או של מותג אחר ותיק ולספק לפחות את אותה "החוויה" מבחינת מקצועיות ושירות כמו קרסו למשל.
ואתה תשאל אותי למה הוא או אני עדיין לא עשינו את זה עדיין, אז לפי הכתבות שחלקן צורפו פה, יש קבוצות שהביעו עניין בעבר ולא ממש הקלו עימן בלשון המעטה. 

 

ושואל שוב האם מישהוא מכיר מקום נוסף בעולם שבוא קיימת תופעת היד שניה 0 קילומטר?

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

בוא נישאר ברכבים.

אתה רוצה לקנות אוטו בן 3 ויש לך 2 מועמדים מאותו הדגם, אותה רמת הגימור, אותו קילומטרז',אותו הצבע ושניהם בלי אף שריטה. אפילו תוצאות הבדיקה זהות. ההבדל היחיד הוא שאחד יד ראשונה והשני יד שניה כשהראשונה חברה. על אחת היד הראשונה המחיר האחרון הוא 100,000 והשנייה 99,900. איזו תיקח?

 

ברור שאקח את הראשון כיוון שהיבואן גרם נזק מלאכותי לשני על ידי מכירה בערוץ אחר. לולא היתה פגיעה בערכו במחירון המונופוליסטי של חברות הביטוח. אחרת הייתי לוקח את השני. 

 

לפני שעתיים, zaf כתב:

לא נתקלתי בשום מקום בהצהרה כזו.

יש הצהרה של used או new לפעמים refurbished.

תקרא ביקורות שליליות במוצרים באמזון, גם כאלה שמרבית הביקורות טובות, ותראה שאנשים מספרים שקיבלו מוצר שהוחזר. שהתברר להם רק בדיעבד אחרי שהתלוננו לאמזון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

אתה רוצה לקנות אוטו בן 3 ויש לך 2 מועמדים מאותו הדגם, אותה רמת הגימור, אותו קילומטרז',אותו הצבע ושניהם בלי אף שריטה. אפילו תוצאות הבדיקה זהות. ההבדל היחיד הוא שאחד יד ראשונה והשני יד שניה כשהראשונה חברה. על אחת היד הראשונה המחיר האחרון הוא 100,000 והשנייה 99,900. איזו תיקח?

כמעט תמיד יד ראשונה פרטי יד שנייה חברה לא יהיו באותה רמת גימור.
במחירון של החברה בחדש ההבדל בין שתי רמות הגימור הוא זעיר אבל בפועל ברור שזה שברמת הגימור הנמוכה שווה משמעותית פחות.

 

לפני 51 דקות, blackpolo כתב:

ה שיקוץ כי 40K הנחה על רכב זה נשמע טוב אבל זה רע, זה מעיד או שהרכב תומחר גרוע מראש, או שהוא נועד להיטיב עם "מחירון" מסוים. חלק נכבד מההנחה הזו תעלם מיד ללקוח הפרטי במחירון ובשווי שוק כבר ברגע שהרכב עלה על הכביש. זו אופציה לא רעה למי שיחזיק את הרכב הרבה שנים.

באמת נותנים הנחות של 40K ביד שניה 0 ק"מ?  מהמעט שראיתי לא מגיעים למספרים קרובים לזה, אבל אולי אני טועה

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zaf כתב:

למה צריך להפוך מוצר מותרות למוצר בפיקוח?
אין מקום בעולם שבו מחיר מומלץ לצרכן (msrp) הוא מוגבל. כל יצרן מתמחר כרצונו. 

המחיר הסופי ללקוח הוא נגזרת של כוח מיקוח בשילוב ״כוחות השוק״ או תנאי התחרות בנקודת הרכישה. לכל מוצר בעולם יש את מה שנקרא street price  שנמוך מה msrp .

מוצר ללא תחרות ימכר במחיר המכסימלי שהמוכר יכול לקבל עליו. אף אחד לא מחייב לקוח לקנות.

 

 

זה נכון הבשוק חופשי ותחרותי , בשוק הישראלי יבואני הרכב מבינים היכן מרוחה החמאה ולכן מתחזקים מחירון רשמי גבוהה, זאת על מנת לתחזק מחירון יד 2 גבוהה ופיקטיבי אשר מגן על חברות הליסינג כאשר הם באות למכור את הרכבים לאחר 3 שנות ליסינג.

 

בחו"ל אתה יכול לעבור מעיר לעיר לסוכנות רכב אשר מוחזקות על ידי זכינים שונים אשר יתחרו על המחירה בטמצעות מחיר \ תנאי רכישה טובים יותר, בארץ היבואן מכתיב מחיר אחיד לכל הסוכניות שלו בכל הארץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, orsh99 כתב:

דוגמא מעניינת וההנחה באמת משמעותית אבל  גם מקרה מעניין - במחירון הרשמי של היבואן קניה נירו ("החדשה") וקיה נירו פלוס חשמליות נמכרות באותו מחיר בדיוק. הנחה של 40000 היא מאוד אטרקטיבית כאן, אבל האם האם מישהו באמת קונה את הפלוס במחיר מחירון?  בכמה היה היבואן מתמחר את הנירו פלוס החשמלית אם הוא באמת היה רוצה למכור אותה ללקוחות פרטיים?

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, orsh99 כתב:

 כאן יש הנחה של בערך 20%. השאלה היא איזו הנחה קיבל רוכש מזדמן על הרכב הזה בפרואר בסוכנות.

לפני שעה, motior כתב:

כמעט תמיד יד ראשונה פרטי יד שנייה חברה לא יהיו באותה רמת גימור.

אני מדבר על רכב זהה לחלוטין פרט ליד.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...