Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, blackpolo כתב:

הייתי שמח אם היו יותר הצעות בישראל בסגנון הקקטוס אבל הקקטוס היתה ידנית, היתה קשה לעיכול מבחינה עיצובית מבפנים ומבחוץ ללקוח השמרן, והביאה איתה טראומות עבר של רכב צרפתי והיבואן המקומי שלא התאימה לרבים.

 

לפני 3 שעות, taranta כתב:

הכשל הוא במשפט האחרון שלך - "שלא יקנה". בשוק תחרותי נורמלי ככה זה היה עובד.

היבואן היה מתמחר בצורה לא הגיונית והלקוחות היו הולכים למישהו תחרותי יותר. בישראל כמו בישראל - שוק חופשי זה מיתוס.

כולם מתאמים מחירים בצורה כזו או אחרת כלפי מעלה כך שהאלטרנטיבה בד"כ היא לקנות במחיר כזה או לא לקנות בכלל.

זה אגב לא רק בשוק הרכב אלא בכל שוק אפשרי. מספיק לראות את המחירים שטסים למעלה בכל תחום בערך.


סקודה סקאלה "החל מ-136990".
טויוטה קורולה "החל מ-166990".
*בסקאלה ממה שאני רואה יש רמת גימור אחת, כנראה שההבדלים במחיר הם בגלל צבע.
למה אני לא רואה המוני סקודה סקאלה ואני כן רואה המוני קורולה?

יש אלטרנטיבות. פשוט אנשים לא באמת שקולים אותן זו האמת. כמה אנשים שבאים לקנות משפחתית שוקלים את הסקאלה?

מי שאשם במחירים היא קודם כל המדינה.
אחר כך האזרחים.
אחר כך היבואנים.

הדבר היחיד שאין בארץ והוא הפשע האמיתי זו האלטרנטיבה האמיתית, תחב"צ, ושוב גם בזה המדינה אשמה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 4

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 שעות, taranta כתב:

בפעם המיליון ואחת - צריך להשוות בין סגמנטים. וכאומר - יש 2 כוחות, המוכר והקונה.

המוכר תמיד ישאף למכור במקסימום רווח, הקונה אמור לשאוף לקנות במחיר הנמוך ביותר.

בשוק חופשי (שבו כביכול אנחנו חיים) - מה שאמור לאפשר לקונה לקנות בזול הוא תחרות. זה לא קורה בישראל. 

 

אשאל אחרת - די ברור שגם אם הלחם יעלה ל20 ש"ח רוב האנשים עדיין ימשיכו לקנות. האם זה מוצדק? לא. האם צריך למצוא דרך להחזיר אותו למחיר שפוי? בהחלט כן.

 

אלו התשובות שצרכן אמור לענות לשאלות האלו. אם הוא לא עונה אותן זו כבר בעיה אחרת.

אבל יש הבדלים. חפש פה באחת התגובות שלי את הפערים בין משפחתית ממוצעת.

 

אתה יכול לקנות דאסטר ב 120 ו יכול לקנות קאמיק ב 150 (אל תתפוס אותי על השקל אבל אלה סדרי הגודל של ההפרשים). שתיהן משפחתיות אוטומטיות חדשות שישרתו משפחה ממוצעת היטב אבל עובדתית יותר אנשים שמשלמים בעצמם בוחרים בקאמיק היקר.

 

תבדוק מה היחס בין הגרסאות הבסיסיות למאובזרות. זה שוב אנשים שבוחרים לשלם יותר.

 

יש הבדלים במחירים ועדיין אנשים לא נוהרים לזול יותר. זה אומר שהמחיר הוא סביר 

 

עריכה: נתת דוגמא לחם אחיד. אתה יודע איזה אחוז (מספרית. לא כספית) מהלחם שנצכר בארץ הוא לחם אחיד?

 

לי אין מושג אבל זה יכול לתת איזה שהוא מושג לגבי השיקולים של האזרחים.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.4.2024 בשעה 09:36, blackpolo כתב:

נכון בהחלט בהנעלה וביגוד.שם היבואן סופג את ההוזלה בסוף העונה של הנעליים והבגדים.

בשוק הרכב עם כל קומבינת האפס קילומטר ושמירת מחירוני הליסינג עם ישראל סופג את "ההנחה/הוזלה"

או בהקבלה לדוגמת הנעליים והביגוד,תן לי את הרכב בהנחת סוף עונה בתור יד ראשונה ולא אפס קילומטר.

 

לא הבנתי.

למה בנעליים זה בסדר ובמכוניות לא?

אתה יודע למה בכלל שיטת האפס ק״מ קיימת ולא עושים פשוט הנחות על רכב שיושב הרבה זמן במלאי?

 

בתאריך 12.4.2024 בשעה 09:36, blackpolo כתב:

עדיין מקווה לתשובה האם יש מקום נוסף בעולם שהתופעה הזו קיימת.

 

אם אתה יודע את התשובה לשאלה שכתובה למעלה אתה יודע גם את התשובה לשאלה הזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

למה בכלל שיטת האפס ק״מ קיימת ולא עושים פשוט הנחות על רכב שיושב הרבה זמן במלאי?

משום מה לא נראה בתגובות שאנשים מבינים את מהות נושא סחר הרכב והתמחור .

רכב בשונה ממוצרי אופנה מחייב רישום בעלות ולכן רכב מ״העונה שעברה״ נרשם כיד 2 ומשם מנגזר מחיר נמוך יותר. זה כבר לא רכב בהנחה.

נכון שיש עסקאות 0 קילומטר ללא רישום יד נוספת אבל זה רק במקום שהרכב נמצא בשלב זה על ״תו סוחר״ של חברת ה0 קילומטר ולכן לא נרשמת לו יד.

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.4.2024 בשעה 19:44, farkash7 כתב:

 


סקודה סקאלה "החל מ-136990".
טויוטה קורולה "החל מ-166990".
*בסקאלה ממה שאני רואה יש רמת גימור אחת, כנראה שההבדלים במחיר הם בגלל צבע.
למה אני לא רואה המוני סקודה סקאלה ואני כן רואה המוני קורולה?
 

הקורולה היא היברידית,קצת יותר גדולה ואתה רואה המוני קורולות בעיקר בגלל שהן מצויות בהמונים בציי רכב.

לי אישית הסקאלה בהחלט נשמעת כמו עסקה טובה יחסית ב30K מתחת לקורולה. מעניין באמת למה לחברות וציי רכב שמחזיקים מאות מכוניות עדיין שווה להוציא מיליוני שקלים יותר על קורולות ולא להצטייד בסקודות סקאלה כמו שהצעת..
 

לפני 3 שעות, zaf כתב:

משום מה לא נראה בתגובות שאנשים מבינים את מהות נושא סחר הרכב והתמחור .

רכב בשונה ממוצרי אופנה מחייב רישום בעלות ולכן רכב מ״העונה שעברה״ נרשם כיד 2 ומשם מנגזר מחיר נמוך יותר. זה כבר לא רכב בהנחה.

נכון שיש עסקאות 0 קילומטר ללא רישום יד נוספת אבל זה רק במקום שהרכב נמצא בשלב זה על ״תו סוחר״ של חברת ה0 קילומטר ולכן לא נרשמת לו יד.

 

יד שתיים אפס קילומטר אולי התחיל בתור מכירה של מכוניות "מהעונה שעברה" אבל כבר מזמן מוכרים בערוץ הזה מכוניות חדשות לגמרי כמעט.
 בהנחה שהתכוונת אלי אני מכיר דיי טוב את נושא רישום הבעלות, ובעבר כאשר בדקתי לגבי עסקאות ספציפיות שהיו רלוונטיות לי לאחר ההפחתת האפס קילומטר ביצחק לוי ותוספת היד לי העסקאות האילו לא השתלמו אבל שכל אחד יעשה את החישובים שלו.

מדי פעם בהחלט מופיעות עסקאות יותר אטרקטיביות לגבי מכוניות מסוימות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, taranta כתב:

הלכתי לאיבוד מכל המגיבים.. 

יש לי שאלה פשוטה לכל מי שהגיב - בהנחה שאתם צרכנים, איך אתם רואים דרך להוזיל את מחירי המכוניות בארץ?


איך בתור צרכנים אפשר להוזיל את מחירי הרכבים? לא חושב שאפשר, זה הרבה יותר גדול מאיתנו.
רק המדינה יכולה להוזיל את מחירי הרכב כי היא הגורם הכי משמעותי למחירים הגבוהים. שהמדינה תוריד את המס. שוב הגורם הכי משמעותי למחירים היקרים הוא המדינה. מי מרוויח הכי הרבה ובפער מכל רכב שנמכר? המדינה.

בתור צרכנים אנחנו רק יכולים להיות יותר חכמים, ואולי זה ישפיע, אבל כנראה שלא ישפיע כמו המדינה:
אפשר לקנות רכבים יותר זולים.
אפשר להחזיק את הרכב 6 שנים במקום 3.
אפשר לשקול תחב"צ למי שזה אפשרי ולא לקנות רכב בכלל.

כל אחד מהצעדים האלה יחסוך לנו כצרכנים כסף, האם זה יוביל להורדת מחירים? אולי, אבל לא בטוח בכלל.
 

 

לפני שעה, blackpolo כתב:

הקורולה היא היברידית,קצת יותר גדולה ואתה רואה המוני קורולות בעיקר בגלל שהן מצויות בהמונים בציי רכב.

זה לא מעניין ולא רלוונטי כי הקורולה נמכרת גם בשוק הפרטי ובמספרים גבוהים.
יותר מזה, בשוק הליסינג כנראה ששווי השימוש של הסקאלה יהיה נמוך יותר (צריך לבדוק כי היברידי משלם פחות), אין שום משמעות לכן היברידי לא היברידי בהרבה מקרים בליסינג כי מקבלים גם דלקן.
למה אנשים עדיין קונים קורולה בכאלה מספרים ואפילו לא שוקלים את הסקאלה? הקורולה היא כמעט ברירת מחדל כשאנשים קונים משפחתית שהיא לא ג'יפון.
אני לא מדבר בכלל על הזיות כמו הCHR וכו'...

אנשים מעדיפים לשלם 30-40-50K יותר על רכב משפחתי במקום לבחור באופציה זולה וטובה. לעיתים כדי לקנות ג'יפון קטן מפונפן ומטופש.
לסקאלה שילוב מנוע-גיר סופר מוצלח וחסכוני. מראה לא רע בכלל. אחלה מרחב ושימושיות ואחלה אבזור.
עדיין תמליץ לחבר שבא לקנות משפחתית על הסקאלה והוא הסתכל עליך כאילו אתה עב"מ ויגש ליבואן התורן כדי לקנות ג'יפון ב-200K.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרכנים מבחינתי כולל גם את המדינה (או את נציגי הציבור) רק שאני חולק עליך - ראינו כבר כמה וכמה ירידות מס. תמיד איכשהו בדרך הן לא תורגמו לירידות מחירים בשלל תירוצים שונים ומשונים.

וכך היבואנים הרוויחו יותר ואנחנו היינו צריכים להשלים מכיסנו במיסים אחרים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירידות המס תורגמו למחירים זולים (ביחס לעולם, למשל) של רכבים חשמליים והיברידיים למיניהם. כשמרכיב המס יותר ממחצית ממחיר הרכב הסופי, הוא המרכיב הדומיננטי. אלא שלצאת נגד זה לא יעיל, כי אף אחד לא מספיק חזק לצאת מול המדינה, אז מעדיפים לנבוח על מי שעושה מזה כסף, כי זה נשמע מאד מורד ואמיץ.

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, taranta כתב:

האם עליית מחירי הרכבים עלתה במקביל לשאר העולם?

 

בגדול, כן. גם מחירי יד שניה. תריץ חיפוש. משום-מה נוטים לחשוב שתהליכים גלובליים פוסחים עלינו, ורק פה המציאו פטנטים.

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שעלתה, אינפלציה וכו'. השאלה אם באותה רמה\אחוז והאם העלאת המחיר המקבילה היתה פרופורציונאלית?

 

אני הכי אוהב את "שער הX עלה ולכן העלנו מחירים". אי פעם שמעת "שער הX ירד אז הורדנו?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשקיע קצת ותצייר שני גרפים: מחיר של דגם מסויים ב*איפה שאתה רוצה* מול המחיר באקש לאורך השנים.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, taranta כתב:

הלכתי לאיבוד מכל המגיבים.. 

יש לי שאלה פשוטה לכל מי שהגיב - בהנחה שאתם צרכנים, איך אתם רואים דרך להוזיל את מחירי המכוניות בארץ?

 

יש יותר סיכוי בללכת על הורדת עלות התחזוקה. שם אתה לקוח שבוי.

זה קל לביצוע (יחסית).

 

לפצל מותגים בין יבואנים, למשל, זה בלתי מעשי.

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...