Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

ומה למדנו מזה? 

מאז שב.מ.וו עברה לדלק, ייבואן עם הון וניסיון במכירת 2 מותגים מצליחים... גם ב.מ.וו מצליחה למכור מעולה.

איזה קטע, אולי יש פה משהו.

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 7.4.2024 בשעה 11:30, blackpolo כתב:

יודע מראש שלא תסכים איתי 🙂

 

אם לא הייתי מסכים... לא הייתי מסכים. אני שאלתי שאלה.

בתאריך 7.4.2024 בשעה 11:30, blackpolo כתב:

זה מעיד או שהרכב תומחר גרוע מראש,

 

זה נכון גם למבצעי סופעונה של בגדים/נעלים או שככה שוק עובד?

 

אני חושב שהיכולת למכור ׳אפס ק״מ׳ מאפשר ליבואנים מרווח של טעות בהזמנת כמויות ומקטין את ההתעסקות (עלות) עם מכירות של מלאי מת, וזה מוריד מחיר בסופו של דבר דבר (כי ההיצע עולה).

 

הדרך לבדוק את זה היא: האם הייתה ירידה ריאלית בעלות הקנייה של רכב חדש אחרי כניסת האפס ק״מ?

 

בתאריך 7.4.2024 בשעה 11:30, blackpolo כתב:

יודע גם שלא תסכים איתי שמישהוא כמו רמי לוי (כן כן) כמו שהוא מוכר חבילות תקשורת או כמו שיש לו חברת תעופה יכול לגייס את האנשים הנכונים להקים ולקנות את מה שצריך על כל המשתמע,לקבל זכיון של מותג חדש או של מותג אחר ותיק ולספק לפחות את אותה "החוויה" מבחינת מקצועיות ושירות כמו קרסו למשל.

 

חבילת תקשורת זה מוצר אלקטרוני. אי אפשר לגזור גזירה שווה למוצר מורכב כמו מכונית.

 

אם אתה רוצה להשוות, תשווה לאיים אחרים ומצב שוק הרכב שם. למשל, בריטניה.

 

בתאריך 7.4.2024 בשעה 11:30, blackpolo כתב:

ושואל שוב האם מישהוא מכיר מקום נוסף בעולם שבוא קיימת תופעת היד שניה 0 קילומטר?

 

הבעיה של השוק שלנו היא המיסוי הגבוה, שגורר הנחות יצרן גבוהות, שגורר קושי ליצירת תחרות מצד יבוא מקביל.

 

הבעיה השנייה היא הצרכן. אנשים לא קונים מכוניות בסיסיות. בזמנו קקטוס עלתה שליש פחות ממשפחתומטית יפנית. אבל אנשים רוצים מסך עם קישוריות וגיר אוטומטי ושאר ירקות, ומשלמים. אם הצרכן הישראלי מוכן לשלם, אז המחיר הוא נכון.

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, falou כתב:

 

אם לא הייתי מסכים... לא הייתי מסכים. אני שאלתי שאלה.

 

וקיבלת תשובה

 

לפני שעה, falou כתב:

זה נכון גם למבצעי סופעונה של בגדים/נעלים או שככה שוק עובד?

נכון בהחלט בהנעלה וביגוד.שם היבואן סופג את ההוזלה בסוף העונה של הנעליים והבגדים.

בשוק הרכב עם כל קומבינת האפס קילומטר ושמירת מחירוני הליסינג עם ישראל סופג את "ההנחה/הוזלה"

או בהקבלה לדוגמת הנעליים והביגוד,תן לי את הרכב בהנחת סוף עונה בתור יד ראשונה ולא אפס קילומטר.

 

לפני שעה, falou כתב:

שואל שוב האם מישהוא מכיר מקום נוסף בעולם שבוא קיימת תופעת היד שניה 0 קילומטר?

עדיין מקווה לתשובה האם יש מקום נוסף בעולם שהתופעה הזו קיימת.

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, falou כתב:

הבעיה השנייה היא הצרכן. אנשים לא קונים מכוניות בסיסיות

 

או מחזיקים ברכב לתקופה ארוכה, עשור לדוגמה. זה כנראה תוצאה של העבודה שמספר משמעותי של צרכנים רוכשים באמצעות הלוואות כאשר אין להם את הכסף לתשלום בסוף התקופה - רואים את בשנים האחרונות אצל המון צעירים - אז הם משלמים 4000 שקל בחודש כדי לנוהג ברכב חדש ויקר ומוכרים לאחר שנה או שנתיים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, falou כתב:

 

 

 

הבעיה השנייה היא הצרכן. אנשים לא קונים מכוניות בסיסיות. בזמנו קקטוס עלתה שליש פחות ממשפחתומטית יפנית. אבל אנשים רוצים מסך עם קישוריות וגיר אוטומטי ושאר ירקות, ומשלמים. אם הצרכן הישראלי מוכן לשלם, אז המחיר הוא נכון.

האלטו נמכרה בהמונים במחיר הנכון למרות היותו רכב נחו .הייתי שמח אם היו יותר הצעות בישראל בסגנון הקקטוס אבל הקקטוס היתה ידנית, היתה קשה לעיכול מבחינה עיצובית מבפנים ומבחוץ ללקוח השמרן, והביאה איתה טראומות עבר של רכב צרפתי והיבואן המקומי שלא התאימה לרבים.
בגדול אם אכן הוא היה נמכר בהמונים זו היתה קטססטרופה עם כל עניין המנוע והרצועה שהתגלה בהמשך ודרך הטיפול של היצרן והיבואן. (בהנחה וזו הגרסה הבעייתית של מנוע ה1.2 לא סגור על זה לגמריי)

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני עשור היה תור הזהב של הידניות הזולות.

ואז באה איביזה אוטומטית ב-80 אלף, חיסלה את כל הסגמנט של הידניות ואז העלתה מחירים אט אט.

  • אהבתי 4
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, davemustaine87 כתב:

אוי תפסיק. 

אתה מספק פנינים, שמדהים שאתה לא רואה את זה. יבואן לא אמור להפסיד? מה זה ההנחה הזאת? כדור הארץ עגול? המשמש תזרח מחר? 

מאיפה ההנחה האוטומטית הזאת? 

 

מעבר לעובדה שאתה אוהב להתלהם, או לכנות בשמות אנשים שמגלגלים בשנה מה שאתה לא מגלגל בעשור, איך לדעתך אמור לתפקד עסק שלא מרוויח? מה הצידוק שלו לקיום? איך עסק שאמור להפסיד (טענה שלך בציטוט) אמור לשרוד?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי עסק אמור להפסיד? עסק כל שהוא שלא מרוויח סופו להסגר ובמקרה קיצון לפשוט רגל.

אף עוסק בענף הרכב לא מוכן להפסיד.  סחר (יבוא/מכירה/שרות) בכלי רכב איננו מלכ״ר. 

בנקודה הזו אמור היה להסתיים הדיון. באמת שאיני מבין את חלק מהטענות כאן שבאות תמיד מצד הלקוחות, שאין ידם משגת את מיטב מאוויהם ומלינים על היבואנים שלא מספידים לכבודם.

זכותו של כל עסק לבקש מחיר ככל שירצה. לא מתאים לקונה? שלא יקנה.

 

  • אהבתי 3

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכשל הוא במשפט האחרון שלך - "שלא יקנה". בשוק תחרותי נורמלי ככה זה היה עובד.

היבואן היה מתמחר בצורה לא הגיונית והלקוחות היו הולכים למישהו תחרותי יותר. בישראל כמו בישראל - שוק חופשי זה מיתוס.

כולם מתאמים מחירים בצורה כזו או אחרת כלפי מעלה כך שהאלטרנטיבה בד"כ היא לקנות במחיר כזה או לא לקנות בכלל.

זה אגב לא רק בשוק הרכב אלא בכל שוק אפשרי. מספיק לראות את המחירים שטסים למעלה בכל תחום בערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם המיליון ואחת - צריך להשוות בין סגמנטים. וכאומר - יש 2 כוחות, המוכר והקונה.

המוכר תמיד ישאף למכור במקסימום רווח, הקונה אמור לשאוף לקנות במחיר הנמוך ביותר.

בשוק חופשי (שבו כביכול אנחנו חיים) - מה שאמור לאפשר לקונה לקנות בזול הוא תחרות. זה לא קורה בישראל. 

 

אשאל אחרת - די ברור שגם אם הלחם יעלה ל20 ש"ח רוב האנשים עדיין ימשיכו לקנות. האם זה מוצדק? לא. האם צריך למצוא דרך להחזיר אותו למחיר שפוי? בהחלט כן.

 

אלו התשובות שצרכן אמור לענות לשאלות האלו. אם הוא לא עונה אותן זו כבר בעיה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי taranta
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, RK כתב:

מעבר לעובדה שאתה אוהב להתלהם, או לכנות בשמות אנשים שמגלגלים בשנה מה שאתה לא מגלגל בעשור,

 

ברכות על ה-אד הומינם, אני מאוד מורשם ונעלב. 

 

ולשאר ההודעה שלך, לא אתה ולא הוא הבנתם למה אני מתכוון, אבל בסדר, לא אכפת לי. 

הסיכוי לשכנע מישהו באינטרנט בעמדתך שווה ערך לסיכוי שחייזרים ינחתו מחר בתל אביב. 

לכן כמו שאמרתי מקודם, מצטער שנגררתי לזה, וביי. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, taranta כתב:

בפעם המיליון ואחת - צריך להשוות בין סגמנטים. וכאומר - יש 2 כוחות, המוכר והקונה.

המוכר תמיד ישאף למכור במקסימום רווח, הקונה אמור לשאוף לקנות במחיר הנמוך ביותר.

בשוק חופשי (שבו כביכול אנחנו חיים) - מה שאמור לאפשר לקונה לקנות בזול הוא תחרות. זה לא קורה בישראל. 

 

אשאל אחרת - די ברור שגם אם הלחם יעלה ל20 ש"ח רוב האנשים עדיין ימשיכו לקנות. האם זה מוצדק? לא. האם צריך למצוא דרך להחזיר אותו למחיר שפוי? בהחלט כן.

 

אלו התשובות שצרכן אמור לענות לשאלות האלו. אם הוא לא עונה אותן זו כבר בעיה אחרת.

 

גם באירופה, ובכל מקום בעולם למעשה, רכבים מאותו סגמנט נמכרים במחירים דומים מאוד ובהפרשים קטנים. אז אין שם שוק חופשי או תחרות? 

 

אם מחיר לחם אחיד יעלה ל-20 שקל נשאל קודם כל מדוע המחיר עלה, הרי למדינה יש את היכולת לעקוב אחר כל השרשרת, החל מעלות חומרי הגלם ועד למחיר המוצר על המדף, הכל פתוח בפני מס הכנסה וכל הנתונים ידועים להם ואז מטפלים בנושא. כבר כתבתי שהיה פחות מפריע לי אם מחירי הרכבים יישארו גבוהים, בתנאי שמחירי הדלק והחלפים יהיו זולים,  מוצרים שהמחיר שלהם הוא קודם כל 100% על המדינה, בטח בכל הקשור בדלק. 

 

המדינה היא הראשונה שיכולה להקל על הצרכן והיא לא רק האחרונה שעושה את זה היא גם דואגת להפנות את האש ושוב ושוב אל השוק העסקי שהוא אולי לא חף מאשמה, אבל המדינה היא זו שצריכה ויכולה לשנות את המצב אך היא בוחרת שלא כי היא המרוויחה הגדולה מכל המצב הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לי אליך: האם , תמורת הפחתת המיסוי על רכב, תסכים להעלאת המע״מ ל-25%? או מס ההכנסה?

 

מה שרבים בפורום הזה מסרבים להבין הוא שכל הפחתה במיסוי על רכב צריכה להיות מאוזנת על ידי העלאת מיסים אחרים. הסיבות למיסוי הכבד על רכב היא היסטורית, אבל כל ניסיון להפחית אותו ילווה בזעזוע רציני. 

 

אגב, מחירי הדלק בארץ (בחישוב לפי שער חליפין) דומים למחירים באירופה, אפילו זולים מכמה מדינות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

ברכות על ה-אד הומינם

 

בטח התכוונת לזה:

  

בתאריך 11.4.2024 בשעה 14:42, davemustaine87 כתב:

אתה באמת אחד האטומים הא?

 

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

לא אתה ולא הוא הבנתם למה אני מתכוון

 

אז תסביר.

 

ועל הדרך תסביר איךל בדיוק עסק אמור להפסיד, ולהמשיך לעבוד. נשמח להשכיל.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...