Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 13 דקות, CX25GTI כתב:

עובד אצלך ?

 

 

לא, אבל אם אתה מנהל דיון, תנהל דיון. אל תירק מנטרות, שזה מה שאתה עושה.

 

את השאלות לא שאלתי סתם. כי בכל מקום בעולם מכוניות דומות עולות מחירים דומים כדי זהות, ובכל מקום בעולם אין שני יבואנים רשמיים לאותו מותג, ואין יבואנים רשמיים למותגים שונים של קונצרנים זהים (דווקא בארץ יש, יונדאי וקיה, וזאת די אנומליה).

 

לפני 13 דקות, CX25GTI כתב:

חזרתי מארה"ב , החברה בה אני עובד רכשה רכבים חדשים לציי הרכב, יש ירידה ראלית במחירי הרכב בארה"ב הגרנד צרוקי החדש נרכש במחיר זול יותר מזה שנרכש לפני 36 חודש וזו דוגמא אחת בלבד , חשבונית מול חשבונית.

 

תודה. עם זאת, אין שום דבר קרוב במאפייני שוק בין ארה"ב לישראל. שום דבר.

 

לפני 14 דקות, CX25GTI כתב:

אין טעם להתווכח עם מי שחושב ש170K הוא מחיר הגיוני לאלנטרה , ואו ש200K הוא מחיר הגיוני לנירו.

 

אתה שוב חוזר על מנטרות. אני, ואחרים בשרשור הזה, לא טענו שהמחיר הגיוני, אלא שהגורמים לו אובייקטיביים כמו היות השוק מרוחק ומצומצם, עלויות יבוא ותקינה גבוהות, ובראש כל אלה - מיסוי חריג לרעה. אתה זה שנכנס לטנטרומים ומזנה את הדיון לרמת "אתה חושב שזה הגיוני/אתה ביץ' של יבואנים" וכהנה.

 

לפני 17 דקות, CX25GTI כתב:

מכיר היטב את הרגולציה המקומית ולכן החברה בה אני עובד החליטה שאת הגידול שלה היא לא תעשה בארץ והמפעלים שלנו נדדו בחלקם הגדול לצפון קרולינה.

 

תנאי רגולציה ... , עדיף שלא אפתח את הפה על מה שקורה במדינה הזו בתחום , אנשים רצינים בתחומים שונים התקפלו וויתרו על הנושא , יוקר המחיה בארץ נפגע מכך קשות .

 

מ.ש.ל. ועדיין תצעק שהיבואנים חזירים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא יודע לגבי אם יש עוד מדינה, אבל במידה וכן, אני מניח שזאת תהיה מדינה שבה יש לקוח שקונה בכמויות גדולות(חברות ליסינג והשכרה בישראל) ויש שוק משמעותי לרכבים משומשים. 

 

הרבה מהדברים המוזרים שיש בשוק הרכב הישראלי, קורים בגלל זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

רמת תגובה, לך תחפש מי שיXXX .

 

זה כמו זה:

 

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

עובד אצלך ?

 

 

לא רוצה לענות על שאלות, לא רוצה לעשות חישובים ולבדוק עלויות.

 

רק להתבכיין, בסדר. מותר.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 22 דקות, blackpolo כתב:

האם יש עוד מקום בעולם שקיים השיקוץ הזה יד שניה אפס קילומטר? שואל ברצינות.

 

 

השיקוץ הוא אצל הקונים. בסופו של דבר זאת אשליה שהרוכש מוכר לעצמו, של רכב חדש, כשבפועל זה רכב משומש שעבר בעלות, רק השימוש בו היה מזערי, לעתים אפסי.

 

כמו השקר שמספרים לעצמם רוב אלה שמייבאים רכבי יוקרה מחו"ל, כשהם קונים בחיסכון כספי לעומת יבואן רשמי ישראלי, אמנם, אבל הם קונים מכונית משומשת, וההשוואה מן הסתם אינה ישירה.

 

  

לפני 2 דקות, David32 כתב:

לא רוצה לענות על שאלות, לא רוצה לעשות חישובים ולבדוק עלויות.

 

רק להתבכיין, בסדר. מותר.

 

ל(ברבר? ככה יצא מנומס מספיק?) זה לא לסחוב שקים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

עובד אצלך ?

חזרתי מארה"ב , החברה בה אני עובד רכשה רכבים חדשים לציי הרכב, יש ירידה ראלית במחירי הרכב בארה"ב הגרנד צרוקי החדש נרכש במחיר זול יותר מזה שנרכש לפני 36 חודש וזו דוגמא אחת בלבד , חשבונית מול חשבונית.

 

אין טעם להתווכח עם מי שחושב ש170K הוא מחיר הגיוני לאלנטרה , ואו ש200K הוא מחיר הגיוני לנירו.

באופן אישי מאחל לך רק הצלחה, אין לי שום ענין לראות אותך נכשל.

מכיר היטב את הרגולציה המקומית ולכן החברה בה אני עובד החליטה שאת הגידול שלה היא לא תעשה בארץ והמפעלים שלנו נדדו בחלקם הגדול לצפון קרולינה.

 

תנאי רגולציה ... , עדיף שלא אפתח את הפה על מה שקורה במדינה הזו בתחום , אנשים רצינים בתחומים שונים התקפלו וויתרו על הנושא , יוקר המחיה בארץ נפגע מכך קשות .

קודם כל ברור לי שאני זה אני מטאפורי ואין פה שום דבר אישי.

 

כיצרן יש לי את היכולת כשהתנאים לא יאפשרו יותר להעביר את הייצור לחול (ואני האחרון בענף שמתעקש לייצר פה וגם מצליח להיות תחרותי) אבל בשירותים אין את האופציה הזו ומתחרים כשווים בין שווים בשוק המקומי.

 

אותה רגולציה מטורפת קיימת לכל יבואני הרכב והעלויות המגזרות ממנה מגולגלות על ידיהם על הלקוח כי ככה הדברים עובדים. אז נכון, רכבים יקרים פה אבל אתה נובח על העץ הלא נכון.

 

אם למשל מחירי הסולר יקפצו ב 50% אז כל המובילים יעלו מחירים לא בגלל שהם חמדנים אלא כי העלויות השתנו 

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

אין טעם להתווכח עם מי שחושב ש170K הוא מחיר הגיוני לאלנטרה , ואו ש200K הוא מחיר הגיוני לנירו.

 

לא, ולכן אפשר לרכוש או לא לרכוש, אף אחד לא עומד לנו עם אקדח לרקה. במקום אלנטרה היברידית יקרה אפשר לרכוש פאביה, רכב שיכול לשרת כל משפחה ממוצעת ואפשר גם להחזיק ברכב כעשור ומעלה. גם לי בא איזו קאיימן GT4, אם הייתי חי בארה"ב כבר הייתה לי כזו אבל כאן זה פשוט במחיר מופרך עבורי (כחדש) ולכן אני לא נוסע על GT4, מה לעשות, אלו החיים במדינת ישראל עם מיסוי גבוה במיוחד על רכבים. ברגע שהמיסוי ירד גם יכולת המשחק של היבואנים עם המחירים תרד, אבל עד שזה יקרה וכל עוד יש רוכשים אין להם שום סיבה להוריד ולו שקל אחד מהמחיר שמייצר להם את מקסימום ההכנסה. זה התפקיד של המדינה, אם היא רוצה, לאפשר לצרכנים באמצעות מיסוי מופחת לנהוג ברכבים חדשים ובטוחים יותר, מזהמים פחות וכו', זה לא התפקיד של היבואנים. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, RK כתב:

 

השיקוץ הוא אצל הקונים. בסופו של דבר זאת אשליה שהרוכש מוכר לעצמו, של רכב חדש, כשבפועל זה רכב משומש שעבר בעלות, רק השימוש בו היה מזערי, לעתים אפסי.

 

זה לא מדויק, רכב אפס ק"מ הוא רכב חדש לחלוטין בדיוק כמו אצל היבואן. באופן עקרוני חברות הליסינג יכולות לרכוש את הרכבים ללא רישום יד ולמכור בדיוק כמו היבואן, רק שהיבואנים כמובן לא מאפשרים זאת ואם חברת הליסינג הייתה עושה את זה הם, לטענתם, לא היו מוכרים להם יותר רכבים לשימוש כזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, RK כתב:

  

 

 

השיקוץ הוא אצל הקונים. בסופו של דבר זאת אשליה שהרוכש מוכר לעצמו, של רכב חדש, כשבפועל זה רכב משומש שעבר בעלות, רק השימוש בו היה מזערי, לעתים אפסי.

 

כמו השקר שמספרים לעצמם רוב אלה שמייבאים רכבי יוקרה מחו"ל, כשהם קונים בחיסכון כספי לעומת יבואן רשמי ישראלי, אמנם, אבל הם קונים מכונית משומשת, וההשוואה מן הסתם אינה ישירה.

 

  

 

ל(ברבר? ככה יצא מנומס מספיק?) זה לא לסחוב שקים.

 איזו אשליה?, רוב היבואנים מוכרים בדיוק את אותו הרכב ורמת הגימור. (לא שמעתי על רכב עם שימוש מזערי שנמכר באפס קילומטר מעניין) 
האחריות ברובה אותה האחריות,ובמקרים רבים לא קרובים אפילו לגיל שנה.פיקנטו נותנים 7 לפרטים ולא במסלול האפס קילמוטר אשר רמת הגימור בו גם שונה זה נכון.

לא דומה למקרה היבוא של רכב יוקרה מחו"ל.
בדיוק בגלל שזה רכב חדש שעבר בעלות שאלתי האם קים בחו"ל המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, blackpolo כתב:

 איזו אשליה?, רוב היבואנים מוכרים בדיוק את אותו הרכב ורמת הגימור. (לא שמעתי על רכב עם שימוש מזערי שנמכר באפס קילומטר מעניין) 
האחריות ברובה אותה האחריות,ובמקרים רבים לא קרובים אפילו לגיל שנה.פיקנטו נותנים 7 לפרטים ולא במסלול האפס קילמוטר אשר רמת הגימור בו גם שונה זה נכון.

לא דומה למקרה היבוא של רכב יוקרה מחו"ל.
בדיוק בגלל שזה רכב חדש שעבר בעלות שאלתי האם קים בחו"ל המצב.

 

ברגע שהרכב עבר שינוי בעלות הוא כבר לא אותו מוצר, והוא לא חדש. מסכים, לא נסעו בו (בניגוד לרוב הרכבים מחו"ל), אבל זה עדיין לא אותו מוצר. אף אחד לא היה מוכר מוצר אחר בעל ערך זהה במחיר מופחת, השוק לא עובד ככה.

לפני שעתיים, Supertigre כתב:

לא, ולכן אפשר לרכוש או לא לרכוש, אף אחד לא עומד לנו עם אקדח לרקה.

 

בדיוק. וזה עד כדי כך פשוט. אלא שרוב הציבור לא חושב כך, ומכירות הרכב בישראל לא בדיוק מדשדשות. לכן מכאן יש להסיק שהמחיר מספיק אטרקטיבי לרוב הרוכשים. אלא שזה לא מספיק טוב למר CX, כי הוא רוצה שהמכוניות שהוא רוצה לקנות יהיו זולות יותר, עבורו. הרי שום דבר אחר לא טוב. יקר? חזירים. מורידים מחירים כשהשוק אומר את דברו? חזירים. מכוניות עומדות ולא נמכרות (אשכרה השוק אומר את דברו)? חזירים. הוא עצמו טוען שהמדינה מעמיסה עלויות מטורפות במיסוי ובירוקרטיה? נכון, חזירים.

אין שום מטרה ואג'נדה פרט להוצאת קיטור.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט. מוצר באריזה מעיד על כך שהוא חדש. מוצר לא באריזה - מי יודע? 

 

מצאת באמאזון מחשב שהוחזר על ידי הרוכש הראשון. תשלם תמורתו כמו תמורת מחשב בניילונים סגורים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Nemesis כתב:

אז אם אני יבואן של מוצר כלשהו ונתקעתי עם סחורה, פתחתי את האריזה ואני מוכר את זה ב 15% הנחה זה מוצר אחר?

בוא נישאר ברכבים.

אתה רוצה לקנות אוטו בן 3 ויש לך 2 מועמדים מאותו הדגם, אותה רמת הגימור, אותו קילומטרז',אותו הצבע ושניהם בלי אף שריטה. אפילו תוצאות הבדיקה זהות. ההבדל היחיד הוא שאחד יד ראשונה והשני יד שניה כשהראשונה חברה. על אחת היד הראשונה המחיר האחרון הוא 100,000 והשנייה 99,900. איזו תיקח?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...