Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לא צריך את כול השאר. אני בטוח שאם יהיו צריכים לשלם מחדש על מערך ייבוא, שירות, שירות אחרי קניה וכו וכו.... פתאום הסינים האלה (שגם ככה לטעמי לא כזה אטרקטיבים) יהיו יקרים יותר ועוד פחות שווים את הכסף. אז מה הויכוח?

אפשר כמובן לדרוש להוריד את כול הרגולציה שקשורה לזה. אבל מי ילך לקנות רכב חדש מייבואן "אוטו-שלומי" שלא מספק שום שירות לפני או אחרי קניה?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 3 דקות, David32 כתב:

אז מה הויכוח?

 

זה בדיוק הויכוח. פות"ש והשותפים לדעתו טוענים שלו לכל מותג היה יבואן נפרד, היו הם מתחרים על השוק ומורידים מחירים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, RK כתב:

עדיין סגורה. זאת לא הנקודה אבל, כי עדיין אין תשובות לשאלות שהעליתי - מי ישלם את עלויות ההקמה, מי מבטיח שהיצרן יתן מחירים אטרקטיביים ליבואן חדש שהוא לא מכיר ולא סומך עליו, ומי בכלל ירצה להיכנס כשחקן לשוק לא מוכר עבורו.

מותגים חדשים, יבואנים זהים_ המדינה מפספסת הזדמנות לתחרות בענף הרכב - רכב ותחבורה.pdf

 

״מתנה״ ממני 😊 
מעניין למה קישור שדה מרקר מכנים קישור מתנה למי שאינם מנויים , אינו עובד. 
אבדוק ואם אצליח לשחזר , אפתח קריאה במחלקת מנויים . (אומר להם שהעו״ד שלי לא מצליח לקרוא דרך הקישור וזה בגדר הטעיה 🤣)

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לא הייתי קורא אותה...

 

כל מה שעוסק ביבואנים נע בין חזרה על ססמאות (רווחיות עודפת ביחס לענף המסחר וחברות ליסינג - למה ענף המסחר? למה חברות ליסינג? הפעילות הרי שונה) ל-wishful thinking.

 

יש גם הכרה בכך שמותגים מעדיפים להתקשר עם יבואנים מבוססים, ויש איזו תקווה (שוב, wishful thinking) שעדיף היה לחייב לקחת יבואנים חדשים (שוב, אין שום התייחסות לעלויות הקמת מערך ייבוא ועל מי הן יועמסו. רמז - אף אחד לא יספוג את זה למען המולדת).

 

יש, בתחתית, באופן מוסווה, הכרה בכך שנטל המס הוא גבוה והוא זה שגורם למחיר, אבל הכותבת והפסקאות הראשונות עדיין אותן מנטרות שחוקות.

 

יש, בתחתית, באופן מוסווה, הכרה בכך שיבואנים מקבילים לא מצליחים, ושזה לא באמת תשובה לתחרות. 

 

ועדיין אין שום תשובה לשאלות שעלו כאן בשרשור. וגם לא תהיה. לא שם, ולא כאן.

 

חבל.

  • אהבתי 3

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם רווחים עודפים ושוק שרק גדל — מה מחפשים יבואני הרכב בתחומים אחרים?
נדל"ן, קמעונות ואבטחה — טייקוני הרכב לא מסתפקים ברווחיות האדירה שלהם בענף ופונים לאפיקים חדשים

 

עם רווחים עודפים ושוק שרק גדל — מה מחפשים יבואני הרכב בתחומים אחרים_ - רכב ותחבורה.pdf

 

שיטות ההשקעה של יבואני הרכב שונות. בחלקן, הבעלים משקיע ישירות בחברות (המשפחות חרל"פ ומנור, למשל), באחרות היבואנית עצמה משקיעה (דלק מוטורס וקבוצת קרסו, לדוגמה), ויש גם קרנות הון סיכון שנמצאות בניהול היבואנים.

מאיר, יבואנית וולוו, היא שותפה בקרן נקסט גיר, לקבוצת יוניון יש קרן בשם יוניון טק וונצ'רס, אותה מנהלת רוקסן חורש, סמלת מושקעים במוביליטק, וטלקאר, יחד עם משפחת לבנת, משקיעים בקרן Q-Fund. במקרים של נקסט גיר ו-Q Fund, הקרנות קשורות גם לחממות ולמאיצים בתחום האוטוטק.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם משכורות שעולות בהרבה על הממוצע במשק, ההייטקיסטים לא מסתפקים בשולחנות הפינג פונג במשרדיהם הממוזגים, אלא מתנפלים על תיקי מניות שמנים ומניבים וקרנות נושאות רווחים. 

 

פתאום נשמע רע, נכון?

 

בסה"כ עוד כתבת Kill the rich שהפכה משום מה לבון טון בתקשורת ה"כלכלית" בארץ.

  • אהבתי 3

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצים לרכוש רכב חדש? יכול מאוד להיות שכדאי לכם לחכות עוד קצת - גלובס (globes.co.il)

ניתוח לא רע של המצב , ככל הנראה היבואנים יעדיפו את מסלולי היד 2 מאשר לתת הנחות ללקוח הפרטי .

נתון מענין, עליה של 20% במחירי הרכב החדש מ 2019 למרות שכל התשומות בתחום הרכב חזרו לנורמאל כולל מחירי ההובלה הימית.

בארץ זה לא משנה ככל הנראה, אנחנו יודעים גם מתחומים אחרים מה שעולה לעולם לא יורד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בארצות אחרות השכר לא עמד במקום... ראוי לבחון את המגמה גם בשווקים אחרים. אם אכן בארץ יש התייקרות גדולה או לא.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Night Driver כתב:

מה היה השכר הממוצע (או מינימום או חציוני. תבחר מה שבא לך) לפני 5 שנים וכמה הוא היום?

ומה היה שער הדולר לפני חמש שנים ?

ומה בדיוק הקשר  ?

ואם השכר הממוצע היה יורד היית רואה ירידה במחירי הרכב ?

מצויון בכתבה בפירוש שעליות חו"ג אשר משמשים לתעשית הרכב חזרו לתקופה שלפני הקורונה , רק בישראל המגמה תמיד למעלה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוטו זה רק חומר גלם?

 

אני אגלה לך סוד. חומר הגלם באוטו זה פחות מ 2000 דולר. תבדוק מה קרה לארנונה, לשכר העבודה ולשאר ההוצאות.

 

אתה מוזמן לייצר לבד ולחסוך המון.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנירו פלוס החשמלית נחתכה במבצע ל-160 אלף שקלים.

זה כבר פחות מההיברידית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, itsik170 כתב:

הנירו פלוס החשמלית נחתכה במבצע ל-160 אלף שקלים.

זה כבר פחות מההיברידית.

והיא עדיין פחות טובה מאוקטביה שעולה פחות ממנה.

רכב של 140 בלחץ.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, itsik170 כתב:

הנירו פלוס החשמלית נחתכה במבצע ל-160 אלף שקלים.

זה כבר פחות מההיברידית.

דווקא הגיוני שחשמלית מלאה תהיה זולה יותר מהיברידית.

מצד אחד סוללה יותר גדולה אבל מצד שני בלי כל המערכות המכאניות וניהול כוח יותר פשוט.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...