Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 45 דקות, taranta כתב:

אני באמת שלא מצליח להבין את הקטע של הונדה. לקחו מותג מצליח מאוד בארץ ופשוט עשו לו "וידוא הריגה".

רוב הדגמים שמיובאים דפוקים (בטח בהשוואה למתחרות) ובמחירים פשוט הזויים.

נראה שהם בונים על בני 50+ שיקנו כי יש להם כסף וזה "הונדה".

מי שהורג את המותג זה היצרן ולא היבואן. 

היבואן יכול לעשות שמיניות באוויר, אבל אם לא יקבל מחירים תחרותיים מהיצרן, הוא לא יוכל לתמחר במחיר תחרותי בשוק המקומי, וזה בדיוק מה שקורה עם הונדה בישראל. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היצרן מוכר במחירים האלו בשאר העולם?

אני יכול להבין שהיצרן נותן רק דגמים דפוקים לשוק מסויים, אבל תמחור כזה הזוי? ועוד במדינה שפעם היתה אחת המצליחות שלו (יחסית לגודלה כמובן)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, taranta כתב:

אני באמת שלא מצליח להבין את הקטע של הונדה. לקחו מותג מצליח מאוד בארץ ופשוט עשו לו "וידוא הריגה".

רוב הדגמים שמיובאים דפוקים (בטח בהשוואה למתחרות) ובמחירים פשוט הזויים.

נראה שהם בונים על בני 50+ שיקנו כי יש להם כסף וזה "הונדה".

הונדה הרסו את אמינות שלהם עם מנועי הבנזין 1500 טורבו כאשר הדלק מחלחל לאגן השמן, יחד עם תימחור גבוה הרסו את המותג, הסינים יחליפו אותם.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, PriceDevil כתב:

 

באירופה הוולוו עולה כמו 2008 חשמלית, סימן שהייבואן חתך במרווחי הרווח שלו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, discoTD5 כתב:

מי שהורג את המותג זה היצרן ולא היבואן. 

היבואן יכול לעשות שמיניות באוויר, אבל אם לא יקבל מחירים תחרותיים מהיצרן, הוא לא יוכל לתמחר במחיר תחרותי בשוק המקומי, וזה בדיוק מה שקורה עם הונדה בישראל. 

יכול מאוד להיות. אבל לפי ההתנהלות שלהם בתמחור הex30 ניראה שכיוונו גבוהה כהרגלם.לא קנו והמחיר עם העלאת המס וכל הטררם ירד בעשירה לפני כמה ימים. האם זה היבואן או היצרן לא יודע. בכל מקרה אני גדלתי בבית שהיו מחליפים הונדה בהונדה וגם לי היתה אחת לפני עשור, אבל אצלנו בעיקר בגלל התמחור כולם עברו כבר ליבואנים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, taranta כתב:

היצרן מוכר במחירים האלו בשאר העולם?

אני יכול להבין שהיצרן נותן רק דגמים דפוקים לשוק מסויים, אבל תמחור כזה הזוי? ועוד במדינה שפעם היתה אחת המצליחות שלו (יחסית לגודלה כמובן)?

 

כן, המחיר הממוצע לסיוויק הייבריד עומד באירופה על 175,000 שקל אז אפשר להבין איך הדגם חוצה בקלות את ה-200,000 שקל בישראל. להונדה יש תמחור גבוה מאוד עבור כל השוק האירופי, מה הסיבה לכך אני לא יודע אבל הפרשי המחירים של דגמי הונדה באירופה לעומת ארה"ב, עם אותה יחידת הנעה, הם אדירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב (וקנדה, ומקסיקו) יש מפעלים של הונדה שמייצרים לשוק המקומי, שם יש להם דגמים רבי מכר כמו הCRV. 

באירופה אין מפעלי רכב יותר אחרי שהמפעל באנגליה נסגר. הם צריך לייבא אותן מטורקיה או מהמזרח הרחוק. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בארה״ב הונדה העלו מחירים במקביל לשדרוג תאי הנוסעים, כחלק ממהלך אסטרטגי למצב את הונדה כיצרנית סמי-פרימיום, בדומה להחלטה דומה של מאזדה. 

עקב כך, הונדה החליטו לצאת בהדרגה משווקים הפסדיים עבורם כמו השוק הארופאי.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.4.2024 בשעה 20:45, Night Driver כתב:

ואוטו זה רק חומר גלם?

 

אני אגלה לך סוד. חומר הגלם באוטו זה פחות מ 2000 דולר. תבדוק מה קרה לארנונה, לשכר העבודה ולשאר ההוצאות.

 

אתה מוזמן לייצר לבד ולחסוך המון.

אתה פשוט משעשע, לא הולך התירוץ המקורי עוברים לאחד אחר.

מחיר חו"ג ברכב הוא הרבה מעל 2000 דולר אלא אם אתה מכוון רק לעלות הברזל ממנו עשוי הרכב , אבל במקרה שלך הבנתי שלא משנה מה המציאות אתה תמצא דרך להצדיק את היבואנים המסכנים ...

רק תסביר לקונה הפרטי של הנירו + החשמלית שהיבואן חתך את המחיר ב 40K שהוא נדפק עד העצם.

היבואנים הישראלים הם חזירים וכיף לראות אותם נדפקים עם מלאי עצום בנמלים והנחות גדולות בערוצי היד 2 0ק"מ, מאחל להם עוד חודשים רבים של אחסנות בנמלים.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, menir1 כתב:

גם בארה״ב הונדה העלו מחירים במקביל לשדרוג תאי הנוסעים, כחלק ממהלך אסטרטגי למצב את הונדה כיצרנית סמי-פרימיום, בדומה להחלטה דומה של מאזדה. 

עקב כך, הונדה החליטו לצאת בהדרגה משווקים הפסדיים עבורם כמו השוק הארופאי.

 

הבעיה ביצרן שהוא גם לא פותח לייבואן את האופציה לייבא דגמים אמריקאים.

 

בנתיים יבואנים מקבילים מביאים אקורד היברידית (אפילו מכרו כאלה למוניות), אודיסיי ופיילוט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

רק תסביר לקונה הפרטי של הנירו + החשמלית שהיבואן חתך את המחיר ב 40K שהוא נדפק עד העצם.

אני רק שאלה ברשותך - האם אתה *יודע* שהיבואן לא מפסיד במחיר הזה? 

בבקשה רק תשובה של כן או לא.

 

 

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

היבואנים הישראלים הם חזירים וכיף לראות אותם נדפקים

אמירה די גועלית. כיף לראות שנדפקים אנשים שהונים (זאת מילה בכלל? עושים הונאות) אנשים אחרים, פושעים ו-assholes. לא עסקים לגיטימיים

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, CX25GTI כתב:

אתה פשוט משעשע, לא הולך התירוץ המקורי עוברים לאחד אחר.

מחיר חו"ג ברכב הוא הרבה מעל 2000 דולר אלא אם אתה מכוון רק לעלות הברזל ממנו עשוי הרכב , אבל במקרה שלך הבנתי שלא משנה מה המציאות אתה תמצא דרך להצדיק את היבואנים המסכנים ...

רק תסביר לקונה הפרטי של הנירו + החשמלית שהיבואן חתך את המחיר ב 40K שהוא נדפק עד העצם.

היבואנים הישראלים הם חזירים וכיף לראות אותם נדפקים עם מלאי עצום בנמלים והנחות גדולות בערוצי היד 2 0ק"מ, מאחל להם עוד חודשים רבים של אחסנות בנמלים.

 

והנה עוד תמחור חדש והזוי.

UMI התחילו למכור מותג בשם פורטינג ב-175 אלף, עם תקינה מוגבלת ל-400 יחידות ובלי מערכות בטיחות.

מנחש שהיא תסיים כמו JAC עם מכירות בודדות והעפה לציי רכב את כל המלאי שלא נמכר.

אני כבר רואה איך עוד חודשיים המחירון של פורטינג נחתך ב-20 אלף לליסינג 0 ק"מ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורת'ינג פריידי כבר נמצאת במגרשי אוויס - נותר רק לשאול לגבי המחיר.

 

השבוע עלו מכוניות ראשונות של הדגם  Neta Pro U עוד דגם סיני ללא מערכות בטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פבל כתב:

אמירה די גועלית. כיף לראות שנדפקים אנשים שהונים (זאת מילה בכלל? עושים הונאות) אנשים אחרים, פושעים ו-assholes. לא עסקים לגיטימיים

 

 

מאנאים (או מאנים). אף אחד לא באמת משתמש בצורה הזו.

 

וכן - לפעמים אין לי בעיה עם זה. כשיבואנים משתמשים בכוחם כדי למקסם את הרווחים שלהם על חשבוני, שלא יבכו כשזה חוזר אליהם בהפוכה (לאו דווקא בתחום הרכב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...