Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, zvit כתב:

 

אני לא מבין את קו המחשבה שלך.

 

מעלים מחירים - אתה מקטר (בצדק)

 

נותנים הנחות - אתה מקטר.

 

מה נסגר איתך?

 

מורידים מחירים לאחר שהרכבים חוטפים מכות מהטבע במשך כמה עונות.. נו באמת. איזה הנחות ואיזה נעליים..

רכבים מתומחרים בחזירות והפראיירים קונים. וזה רק מגדיל את התיאבון לעוד עליית מחירים.

השוק הזה (ולא רק) איבד פרופורציה מזמן.

 

אז בהצלחה לפראיירים אשר דואגים להעלות לכביש רכבים נוכל לקנות בעוד כמה שנים ברבע מחיר.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה שמעלה את השאלה, מדוע ה"חזירים" גרועים יותר מה"פראיירים"?

את האינטרס של היבואנים אני מבין, כל מי שמכר משהו בחיים שלו, מבית ועד כוס לימונדה יכול להבין אותם. 

לו אני הייתי יושב בדירקטוריון של יבואנית רכב שלא עושה את מה שעושות היבואניות עם המחירים, הייתי דורש לזרוק את המנכ"ל לכל הרוחות. 

אבל את מי שרצים לאולמות התצוגה אחוזי אמוק, ומתעקשים לקנות כאן, עכשיו, חדש! טוב, אותם קשה לי להבין. 

אגב, הם אף פעם לא יתלוננו על המחיר. בכל זאת, שילמנו ועכשיו נודה שיצאנו פראיירים?

 

כמאמר מנחם בגין ז"ל: "איחלתי לשני הצדדים בהצלחה"

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, CX25GTI כתב:

בא לכם לניק & קו בהנחה עצבנית מהיבואן יד 00

Lynk & Co - Volvo Selekt

קרוב ל 30K הנחה לרכב אשר תומחר בחזירות ונשאר לצבור אבק באחסנות בנמל.

 

עוד באתר פולסטאר מודל 23 חדשה לחלוטין ב 280K....

שיהיה להם בהצלחה שם במאיר , הקשר למציאות בשטח די רופף.

ימצאו כמה פריאיירים שיקנו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, קרמבו כתב:

מה שמעלה את השאלה, מדוע ה"חזירים" גרועים יותר מה"פראיירים"?

את האינטרס של היבואנים אני מבין, כל מי שמכר משהו בחיים שלו, מבית ועד כוס לימונדה יכול להבין אותם. 

לו אני הייתי יושב בדירקטוריון של יבואנית רכב שלא עושה את מה שעושות היבואניות עם המחירים, הייתי דורש לזרוק את המנכ"ל לכל הרוחות. 

אבל את מי שרצים לאולמות התצוגה אחוזי אמוק, ומתעקשים לקנות כאן, עכשיו, חדש! טוב, אותם קשה לי להבין. 

אגב, הם אף פעם לא יתלוננו על המחיר. בכל זאת, שילמנו ועכשיו נודה שיצאנו פראיירים?

 

כמאמר מנחם בגין ז"ל: "איחלתי לשני הצדדים בהצלחה"

אי אפשר להפיל את האחריות בעיקר על הציבור. מי שהיה רגיל להחליף רכב כל שנתיים שלוש (בין אם יש צורך או לא) והמתין חמש או שש שנים מצבו לא בהכרח יותר טוב היום עם עלית מחירי המכוניות החדשות.גם עם ערך רכבו המשומש עלה כתוצאה מזה.

 

אני לא בטוח שדירקטור שתומך באסטרטגיה של מחיר גבוהה מאוד עושה שירות טוב יותר לחברה מאשר דירקטור שיתמוך במחיר יותר הוגן ויתן מכירות גבוהות יותר וגם תדמית טובה יותר ליבואן ולמותג.ממצב שמכוניות שמגיעות לשוק בכל מיני מבצעים הזויים.בין עם זה כמה עשרות Lynk&co או כמה אלפי אורה פאנקי. ברור לי שבסוף,הכל ימכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, blackpolo כתב:

אי אפשר להפיל את האחריות בעיקר על הציבור.

 

לא תטיל אחריות על הציבור, תגדל דור של מתרצי תירוצים, שרק מחכים שיחשבו בשבילם. ובדרך כלל מי שחושב בשביל מישהו אחר, לא חושב לטובתו.

 

מהשרשור הזה נראה, אגב, שהדור הזה כבר גדל, ופותח שרשורים כאלה.

  • אהבתי 5

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, blackpolo כתב:

אי אפשר להפיל את האחריות בעיקר על הציבור. מי שהיה רגיל להחליף רכב כל שנתיים שלוש (בין אם יש צורך או לא) והמתין חמש או שש שנים מצבו לא בהכרח יותר טוב היום עם עלית מחירי המכוניות החדשות.גם עם ערך רכבו המשומש עלה כתוצאה מזה.

 

אני לא בטוח שדירקטור שתומך באסטרטגיה של מחיר גבוהה מאוד עושה שירות טוב יותר לחברה מאשר דירקטור שיתמוך במחיר יותר הוגן ויתן מכירות גבוהות יותר וגם תדמית טובה יותר ליבואן ולמותג.ממצב שמכוניות שמגיעות לשוק בכל מיני מבצעים הזויים.בין עם זה כמה עשרות Lynk&co או כמה אלפי אורה פאנקי. ברור לי שבסוף,הכל ימכר.

הרגליםקשה לשנות. ואתה מדבר על הרגל חסר כל הגיון כלכלי , להחליף כל שנתיים/שלוש. אין שום סיבה הגיונית שגוף מסחרי לא ירוויח מזה.

 

באשר לדירקטוריונים. מטרתם לשמור על החברה ריווחית. את הדירקטוריון לא מעניין ולא יעניין תדמית או מכירות גבוהות אם אין בצידן הגדלת הרווח. 

רווחים זוהי המטרה הראשונה במעלה בכל חברה, אלא אם אתה מלכ״ר. וזה לא המקרה של אף יבואן או סוחר רכב. 

 

כמאמר השיר ״הציבור מטומטם והציבור ישלם״ 

וזה נמשך מיום שקמה המדינה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, zaf כתב:

הרגליםקשה לשנות. ואתה מדבר על הרגל חסר כל הגיון כלכלי , להחליף כל שנתיים/שלוש. אין שום סיבה הגיונית שגוף מסחרי לא ירוויח מזה.

 

באשר לדירקטוריונים. מטרתם לשמור על החברה ריווחית. את הדירקטוריון לא מעניין ולא יעניין תדמית או מכירות גבוהות אם אין בצידן הגדלת הרווח. 

רווחים זוהי המטרה הראשונה במעלה בכל חברה, אלא אם אתה מלכ״ר. וזה לא המקרה של אף יבואן או סוחר רכב. 

 

כמאמר השיר ״הציבור מטומטם והציבור ישלם״ 

וזה נמשך מיום שקמה המדינה. 

אחסנה לאורך זמן גם עולה לא מעט ואפשר היה להמנע ממנה. תדמית ירודה גם תפגום ברווחים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זניח לעומת הרווח. 
מרבית התגובות בשרשור הן אמוצנליות ולכן מגיבים כאן בנסיון להגן על אותן אמוציות. אבל לצערי אין בהן כל הגיון כלכלי של מי שמוכר את הרכבים.

התחושה שלי שמרבית המגיבים הם שכירים שאינם עוסקים בסחר. וגם לא בעלי חברות גדולות.

גם בעלי חברות קטנות מחפשים למקסם את הרווח. ואם יש לקוחות שמוכנים לשלם אין כל סיבה להוריד מחי מעבר ל ״תיקון קוסמטי״ ״שיפור הרגשה״ של הלקוח. 

 

אחד השיעורים שמלמדים במכירות הוא שאין שום דבר בחינם . חינם= כלול המחיר המוצר . הובלה חינם = ההובלה כלולה במחיר. 

 

אם אני מוריד מחיר בגלל שהמלאי מונע ממני להרוויח כמו שתיכננתי, אז אצא ״במבצע״ שאותו כבר תמחרתי במחיר המחירון המקורי של המלאי. 

אם יש לי מרווחים שמאפשרים מכירה בהנחה לליסינג, אותו המירווח ישמש אותי ״במבצע״ ללקוחות פרטיים. 

אם אני מוכר יד 2 בהנחה, זה כי רכשתי בטרייד אין במחיר ממש נמוך ומכרתי חדש במחיר מחירון ויש לי טווח מצוין לתמחר ״מבצע״ ועדיין להרוויח.

 

יש גם מאות דוגמאות למחירי מבצע שבהם הרווח לפעמים גדול מאשר מכירה ללא מבצע. 

ושוב מוניטין ותדמית לא מגדיל רווח.  לרכבים צרפתיים אין תדמית טובה ובכל זאת היבואן מרוויח יפה. גם ביד השניה בטרייד-אין.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, blackpolo כתב:

אחסנה לאורך זמן גם עולה לא מעט ואפשר היה להמנע ממנה

 

זה תקף בעיקר לדגמים חדשים ובמיוחד למותגים חדשים שעדיין לא יודעים איך השוק יגיב, לאחר המשלוח הראשון זה כבר יהיה סיפור אחר. 

 

פעם צעירים היו רוכשים איזו פיאסטה מתפרקת וחיים עם הרכב מספר שנים, כיום כל צעיר לוקח איזו הלוואת בלון, גם בידיעה שאין לו את הכסף לתשלום בסוף תקופה, מתוך המחשבה של למכור לאחר שנה שנתיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה זמן שהייתי קצת מנותק מתחום הרכב. היום קפצה לי מודעה - מאדה 2 החל מ119,900 אלף שח.

אמרתי לעצמי בטח עף למאזדה השכל אז נכנסתי גם לראות גם את מחירי המתחרות:
208 החל מ128,900

פאביה החל מ 122,300

יאירס החל מ 133,900

 

WTF???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.3.2024 בשעה 16:16, zvit כתב:

 

אני לא מבין את קו המחשבה שלך.

 

מעלים מחירים - אתה מקטר (בצדק)

 

נותנים הנחות - אתה מקטר.

 

מה נסגר איתך?

 

הוא שכח לקחת כדורים כבר מספר ימים :happy:

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.3.2024 בשעה 15:56, Night Driver כתב:

רכב יש שנייה מחברה. רצית שיימכר באותו המחיר?

במודעה המקורית נרשם במודעה יד 00 , מישהו מיהר לתקן.

בתאריך 21.3.2024 בשעה 16:16, zvit כתב:

 

אני לא מבין את קו המחשבה שלך.

 

מעלים מחירים - אתה מקטר (בצדק)

 

נותנים הנחות - אתה מקטר.

 

מה נסגר איתך?

אכן אתה באמת לא מבין .

הרכב תומחר בחזירות במקור , ההנחה כיוון שהרכב תקוע מעל 15 חודש באחסנה והיבואן אשר תמחר בחזירות צריך לתת הנחת עומק להיפטר מהמלאי.

היה מתמחר מלכתחילה בהוגנות היה מצליח להוציא את הרכב מהנמל , אבל לחזירות אין קץ כאשר אין תחרות אמיתית בשוק הרכב בארץ.

בתאריך 21.3.2024 בשעה 18:26, itsik170 כתב:

 

וזה עוד אחרי שהעלו את המס על הפלאג אין.

בטח בנה על הטרפת לפני עליית המס ובסוף נתרע עם מלאי לא מכור.

מדגים היטב את התמחור החזירי של הרכב מראש, ויש כאלה פה שחושבים ששוק הרכב והמחירים בו הגיונים והוגנים.

בתאריך 22.3.2024 בשעה 09:59, RK כתב:

 

לא תטיל אחריות על הציבור, תגדל דור של מתרצי תירוצים, שרק מחכים שיחשבו בשבילם. ובדרך כלל מי שחושב בשביל מישהו אחר, לא חושב לטובתו.

 

מהשרשור הזה נראה, אגב, שהדור הזה כבר גדל, ופותח שרשורים כאלה.

מצד שני אם יש אנשים שימשיכו לתת להצדיק את יבואני הרכב המסכנים וימנעו פתיחת השוק לתחרות נמשיך לשלם ובגדול על רכבים בארץ.

מהתגובות פה נראה שיש מגיבים שכבר מזמן הפכו למסמרים שנותנים להם בראש, בכל הענפים, מזון, קוסמטיקה וכן גם ברכבים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, CX25GTI כתב:

ויש כאלה פה שחושבים ששוק הרכב והמחירים בו הגיונים והוגנים

 

יש כאלה שרואים מעבר לזעם צדקני, ורואים את הסיבות האמיתיות למחירי הרכב. מעבר לכך, התרופה למחירי רכב גבוהים מדי היא לא לקנות, וזה אגב בדיוק מה שאני עושה בשלב הזה, שכן אין לדעתי רכב שמשתלם לי לקנות בעת זו.

 

לפני 15 דקות, CX25GTI כתב:

מצד שני אם יש אנשים שימשיכו לתת להצדיק את יבואני הרכב המסכנים וימנעו פתיחת השוק לתחרות נמשיך לשלם ובגדול על רכבים בארץ.

מהתגובות פה נראה שיש מגיבים שכבר מזמן הפכו למסמרים שנותנים להם בראש, בכל הענפים, מזון, קוסמטיקה וכן גם ברכבים.

 

אין פה צד שני. אין לי מושג מה אתה עושה בחיים, אבל באופן ברור אתה לא מבין שלהכניס שחקנים חדשים רבים שיצטרכו להקים מאפס מערכי שיווק (ואולי גם שירות) לא יגרום לירידת מחירים, אלא ההיפך, מכיוון שהפיקס קוסטס שכרגע מכווצות ביחס יצטרכו להתנפח בין מספר רב של שחקנים חדשים, וזה רק אספקט אחד.

  • מעניין 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה מענינת אשר גם מדגימה את רמת הרווחיות החריגה של קרסו \ פריסבי לאחר הנחות עומק על מותג צרי.

שכל אחד יסיק מהכתבה הזו את מה שהוא רוצה על תמחיר הרכבים בארץ.

כך הפך מותג בנזין סיני אלמוני למכרה הזהב של קבוצת קרסו - גלובס (globes.co.il)

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...