Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 32 דקות, CX25GTI כתב:

לא לקנות , לתת ליבואנים להיחנק עם המלאים ואז תראה ירידת מחירים.

 

ואיך נגיע לעבודה? ברכב שירד מהכביש?

Just now, SlowRide כתב:

זה היה קורה גם אם היו פה 8 יבואנים לכל מותג.

 

תן לי דוגמאות מהעולם. לא ל-8 יבואנים אלא לשניים, המקבלים תמיכה מהיצרן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 48 דקות, RK כתב:

מה שירד זה מחיר עסקה ממוצעת בשוק יד 2, לא רלוונטי לדיון שלנו

או שפיספסתי את הנכתב בכתבה ש zaf צירף, או שזה ממקום אחר, אבל גם בה מצויינת ירידה במחירים אם כי... איפה בדיוק הירידה? לא ברור.

גם זה לא ברור לי איפה הירידה בשוק היד2 ואיך היא נמדדת. בכול מקרה הממוצע יכול ''לשקר''.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 17 דקות, sperial כתב:

תן לי דוגמאות מהעולם. לא ל-8 יבואנים אלא לשניים, המקבלים תמיכה מהיצרן

הכוונה שלי היתה שאם הציבור יפסיק לקנות מכוניות חדשות, המחירים ירדו וזה לא משנה אם יהיו 8 יבואנים לכל מותג כמו שהוא רוצה או יבואן אחד.

הוא מתלונן על זה שהמחירים מוגזמים ואנשים קונים. כנראה המחירים לא כאלה מוגזמים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, sperial כתב:

ואיך נגיע לעבודה? ברכב שירד מהכביש?

תן לי דוגמאות מהעולם. לא ל-8 יבואנים אלא לשניים, המקבלים תמיכה מהיצרן.

העפת מבט לאחרונה ביד 2 ? 

לא חסרים רכבים למכירה.

לפני 35 דקות, SlowRide כתב:

ירידת מחירים בגלל מרד צרכנים תהיה גם אם היו פה 8 יבואנים לכל מותג.

הצרכן הישראלי מוכן לשלם, אז מוכרים לו.

באמת לא ברור על מה כל הטרוניה.

הטרוניה היא שאין פה תחרות אמיתית אשר תביא לירידת מחיר לצרכן הפרטי.

הטרוניה היא שהיבואנים מחזיקיםן מחירון רשמי גבוהה כתמיכה בלקוחות הליסינג שלהם כאשר בפועל בערוצי מכירה אלטרנטיבים המחירים נמוכים משמעותית

הבעיה היא שיש מספר יבואנים המרכזים מותגים שונים ומונעים תחרות בשוק הרכב.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, David32 כתב:

או שפיספסתי את הנכתב בכתבה ש zaf צירף, או שזה ממקום אחר, אבל גם בה מצויינת ירידה במחירים אם כי... איפה בדיוק הירידה? לא ברור.

גם זה לא ברור לי איפה הירידה בשוק היד2 ואיך היא נמדדת. בכול מקרה הממוצע יכול ''לשקר''.

 

בכתבה ש-zaf צירף אין את מה שציטטתי, כי אין בה התייחסות למחירי רכב חדש בכלל. יש ממנה קישור לכתבה אחרת, שממנה הבאתי את הציטוט שלי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, CX25GTI כתב:

העפת מבט לאחרונה ביד 2 ? 

לא חסרים רכבים למכירה.

ובמה ינהגו המוכרים? מן הסתם ברכב שיירכש מהיבואן. הרי המכוניות אינן מן מהשמיים.

 

לפני 34 דקות, CX25GTI כתב:

הטרוניה היא שאין פה תחרות אמיתית אשר תביא לירידת מחיר לצרכן הפרטי.

הטרוניה היא שהיבואנים מחזיקיםן מחירון רשמי גבוהה כתמיכה בלקוחות הליסינג שלהם כאשר בפועל בערוצי מכירה אלטרנטיבים המחירים נמוכים משמעותית

הבעיה היא שיש מספר יבואנים המרכזים מותגים שונים ומונעים תחרות בשוק הרכב.

ה״ערוצים האלטרנטיביים״ (אפס ק״מ) מוכרים מוצר שונה - יד שניה, הרבה פעמים ברמת גימור נמוכה, פחות אבזור בטיחות - בקיצור, משווה תפוזים לאשכוליות.

 

העיוות הגדול הוא במחיר רמות הכניסה המכוונות לשוק הליסינג, אבל אלה לא המכוניות הנמכרות בשוק הרכב החדש ליד פרטית ראשונה. המחירים האלה מעוותים דווקא את שוק היד השניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, sperial כתב:

ובמה ינהגו המוכרים? מן הסתם ברכב שיירכש מהיבואן. הרי המכוניות אינן מן מהשמיים.

 

ה״ערוצים האלטרנטיביים״ (אפס ק״מ) מוכרים מוצר שונה - יד שניה, הרבה פעמים ברמת גימור נמוכה, פחות אבזור בטיחות - בקיצור, משווה תפוזים לאשכוליות.

 

העיוות הגדול הוא במחיר רמות הכניסה המכוונות לשוק הליסינג, אבל אלה לא המכוניות הנמכרות בשוק הרכב החדש ליד פרטית ראשונה. המחירים האלה מעוותים דווקא את שוק היד השניה.

חרם צרכנים לשלושה \ ארבעה חודשים יביא לירידת מחירים של הרכבים החדשים, גם חצי שנה ללא קנית רכבים חדשים לא תביא לחוסר מכוניות משמומשות בשוק.

 

הערוצים האלטרנטיבים מוכרים בדיוק את אותו הרכב אשר הצרכן הפרטי קונה ממגרשי הליסינג \ סוחרים , ואם היית מתמצא בשוק הזה היית נוכח שגם רכבים ברמת גימור גבוהה נמכרים במסלול הזה , גיילי \ קיה \ BYD ועוד .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

לא לקנות , לתת ליבואנים להיחנק עם המלאים ואז תראה ירידת מחירים.

 

אתה לא מספיק מציאותי.

השוק מאופין בצמיחה ולכן נוצר לאורך ציר הזמן ביקוש.

מלאי יד 2 מתכלה, נגנב או יוצא מכלל שימוש (תאונות) וגם זה יוצר ביקוש.

הפתרון שלך לא יכול להיות נקודתי, אלא על פני זמן, אבל אז יווצר ואקום בשוק יד2 ויווצרו עיוותים נוסח הקורונה.

 

חברות הליסינג הן שחקן מהותי בשוק שמגלגל מלאי באופן שיטתי. אצל אותם "יבואני ליסינג", יש עיוות שוק שמקדם מחיר גבוה ללקוחות פרטיים. אולי זה המקום שצריך לכוון אליו. לא לקנות מאותם יבואנים. אבל גם לזה יהיו השלכות שכנראה יתגלגלו הלאה. התערבות במקום הזה צריכה אולי לבוא מצד הרגולטור, לא הצרכנים.

 

הבעיה העיקרית במחירי הרכב בישראל היא קודם כל מצד המיסוי. היא גם מסווה מאוד יפה את הרווחיות הגבוהה של הענף. כנראה שזה מטשטש ביקורת אפקטיבית.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

בחודש פברואר מתוך 24K רכבים אשר נמכרו 9K הוזרמו ביום האחרון לחברות הליסינג עקב הגעתם לסיום התקופה שבה הרכב נחשב כחדש וזה לאחר תוספת של חודשים שהעניקה המדינה.

 

אתה בודאי מתכוון לכתבה הזאת של תומר הדר. עוד כתבה שהקשר בינה לבין המציאות בשטח - רופף משהו.

 

נכון להבוקר (וזה עוד ישתנה כי הקלדות היבואנים הם לא מיידיות) נמסרו בפברואר 24914 כלי רכב כמחצית מהכמות נמסרה לציי רכב.

מתוכם נמסרו בשבוע האחרון של החודש (23/2-29/2) 3789 כלי רכב - רחוק מאד מה-9000 המצוטטים בכתבה.

 

אגב - מה שנכון הוא שבשבוע האחרון הוקלדו 9000 כלי רכב שנמסרו מוקדם יותר בפברואר שום קשר לגיול של כלי רכב שהגיע זמנם.

 

גם כשבוחנים את כלי הרכב שהחליפו ידיים בעסקאות 0 ק"מ (כ-500 כלי רכב במהלך פברואר) - לא רואים כמות חריגה אצל אף יבואן/יצרן, אולי למעט אורה שממנה נמכרו בפברואר 104 כלי רכב שרובם החליפו ידיים בעסקאות 0 ק"מ.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, CX25GTI כתב:

חרם צרכנים לשלושה \ ארבעה חודשים יביא לירידת מחירים של הרכבים החדשים, גם חצי שנה ללא קנית רכבים חדשים לא תביא לחוסר מכוניות משמומשות בשוק.

 

כשאני צריך רכב אני קונה רכב וזה לא משנה אם יד שנייה או חדש. בסופו שלדבר החרם שלך יביא לעליית מחירים של היד השנייה ככה שיהיה עדיף לקנות חדש (כמו שאתה בעצמך עשית).

  • אהבתי 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, מיץ פטל כתב:

התערבות במקום הזה צריכה אולי לבוא מצד הרגולטור,

אין לרגולטור שום אינסנטיבה לגרום להורדת מחיר. להיפך, ככל שהמחיר גבוה יותר חלקו גדל .

הכנסות המדינה הן ממיסים.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, Night Driver כתב:

כשאני צריך רכב אני קונה רכב וזה לא משנה אם יד שנייה או חדש. בסופו שלדבר החרם שלך יביא לעליית מחירים של היד השנייה ככה שיהיה עדיף לקנות חדש (כמו שאתה בעצמך עשית).

קניתי משומש.

אתה מתאר את הבעיה בישראל ולא רק בתחום הרכב, במקום לחץ ציבורי נרחב להורדת עלות המחיה בישראל קונים בכל מחיר ואח"כ מתלוננים על יוקר המחיה.

הגיוני סה"כ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה קנה מי שמכר לך?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, CX25GTI כתב:

אתה מתאר את הבעיה בישראל ולא רק בתחום הרכב, במקום לחץ ציבורי נרחב להורדת עלות המחיה בישראל קונים בכל מחיר ואח"כ מתלוננים על יוקר המחיה.

הגיוני סה"כ.

 

אתה מתכוון מתלוננים על מי שמוכר, כן? מוכר למי שרוצה ומחפש לקנות? בכל מחיר כמעט?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

הוא מתלונן על זה שהמחירים מוגזמים ואנשים קונים. כנראה המחירים לא כאלה מוגזמים.

הכל יחסי כמו שאומרים.

סטודנט אהבל אחד שאל פעם את איינשטיין אם הוא יכול להסביר לו יותר טוב את תורת היחסות, בצורה אינטואטיבית יותר.

חשב לו לרגע הפרופסור, וענה.

"דמיין מצב, שבו אתה טוחב את אפך אל תוך ישבני.

במצב הנתון הזה, לשנינו יש אף בישבן; עם זאת, המצב היחסי של האף שלי טוב משמעותית מהמצב היחסי של האף שלך".

לאנשים רגילים, נורמלים, המחיר של רכב חדש הוא אסטרונומי (גם דגמים בסיסיים וזולים יחסית). 

לאוכלוסיות אחרות, חזקות יותר, פחות מפריע תג המחיר הגבוה. אני יודע מה אני הייתי רוכש לו הפרוטה הייתה מצוייה בכיסי (או בחשבון הבנק שלי). 

אבל מאחר ואנשים גם לא רואים אפשרות של הורדות מחירים, אנשים יעשו מאמצים לא מבוטלים כדי להתחדש בסמל סטאטוס של אוטו חדש. 

בדיוק כמו המסכנים שמשעבדים את עצמם לדעת עבור משכנתה, עם הלוואה להון הראשוני מבנק אחד ואת המשכנתה מבנק שני ומהשוק האפור (במקרה הטוב) כדי לזגזג בין השניים. 

המחירים אכן מוגזמים. 

אנשים אכן קונים. 

חלקם לא באמת יכולים לעמוד בזה, כי המחירים באמת מוגזמים. 

לחלקם זה רק נשמע יקר, אבל אין להם בעייה לעמוד בזה.

 

דעתי האישית? המחירים מופלצים לחלוטין. תודה לכל המיסים שחולבים מאיתנו על תחום הרכב. וכמובן שאי אפשר לגעת במחירים בצורה משמעותית, כי זה ישבור (או למטה או למעלה) את כל! שוק המשומשות בנוסף. 

לא ניתן לשנות מחירים, לא ניתן לתקן את העיוות, מקורבים שונים ומשונים רק מרוויחים מהמצב הזה, אז למה שינסו בכלל לתקן משהו?

 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...