Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
לפני כשעה, CX25GTI כתב:

לא , קוראים לזה תחרות.

זה לא קורה בשוק הישראלי כיוון שאין פה תחרות אמיתית כל הלקוחות , כל היבואים באופן מדהים מתכנסים לאותו מחיר ברמת דיוק של 1000 \ 2000 שקל

המחירים ישארו בדיוק אותו דבר עם הפרשים של אחוזים בודדים בין יבואנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

 

אני בוודאי שחושב שיבואן אחד לא צריך להחזיק מספר מותגים שונים אשר מתחרים על אותו פלח שוק , בתור בעל עסקים אתה בוודאי מבין למה.

 

אין בעיה. מה שיקרה הוא שמספר המותגים יצטמצם למספר היבואנים. אם תמנע מיבואן לייצג יותר מחברה אחת על יבואן יבחר את המותג הרווחי והשאר לא יגיעו ארצה - מה הועילו חכמים בתקנתם.

 

ועוד שאלה:סטלנטיס תוכל להתכנס אצל יבואן אחד, או שתדרוש ארבעה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, CX25GTI כתב:

גם שוק הרכב מעוות וגם זה בחסות המדינה.

 

תראה, העיוות הכי גדול בשוק הרכב הישראלי הוא המיסוי. ככל שהמיסוי בתחום מסוים הוא גבוה יותר כך למשווק של מוצר בתחום יש יותר יכולת לשחק עם המחיר. תקף גם לשוק הדיור בו מי שגרמה לעליית המחירים זה לפני הכל המדינה שסוחרת בקרקעות והיא הגורם העיקרי לעליית מחירי הדיור.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, green כתב:

אתה רוצה לדפוק את המערכת סע באוטובוס או מי שפחות סגפן שיסתפק ברכב אחד למשפחה

בדיוק מה שעשיתי לאחרונה; שני הרכבים הוחלפו ברכב אחד חדש, שבשאיפה ישרת את המשפחה לפחות שבע-שמונה שנים קדימה.

 

ואנוכי עברתי לרב-קו באופן כמעט בלעדי, כשהרכב משמש את אשתי לרוב עבור הגעה לעבודה וחזרה (טוב, אם היא תצטרך לעשות את זה באוטובוס עדיף שהיא תתפטר- אצלי זה בשעות עוקפות פקקים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להזכיר שהמחירים של רכב חדש משפיעים גם על רכב בן 10.

אם רכב חדש לא יעלה 170 אלא 140 רכב בן 3 יעלה 70 ולא 100 ורכב בן 10 יעלה 10 ולא 20.

אם אף אחד לא יקנה רכב חדש לא יהיה לך עוד 5 שנים לקנות רכב יד 2

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sperial כתב:

אין בעיה. מה שיקרה הוא שמספר המותגים יצטמצם למספר היבואנים. אם תמנע מיבואן לייצג יותר מחברה אחת על יבואן יבחר את המותג הרווחי והשאר לא יגיעו ארצה - מה הועילו חכמים בתקנתם.

 

ועוד שאלה:סטלנטיס תוכל להתכנס אצל יבואן אחד, או שתדרוש ארבעה?

 

אוי ואבוי אם סטנלסיס תהיה תחת ייבואן אחד.

סמל"ת קיבלה את קרייזלר וג'יפ ומאז "נעלמו" מותגים כמו קרייזלר ודודג', ג'יפ מככבת יותר אצל סוכני ייבוא מקביל, פיאט מוכרת בבודדות וסובארו מפצה על כל המכירות הנמוכות.

המעבר של אופל ללובינסקי דילל את כל ההיצע של אופל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, CX25GTI כתב:

BYD חותכת מחירים – בפעם השלישית | שטח (automag.co.il)

בשוק הגרמני הלא מפותח שלא כמו בישראל BYD מורידים מחירים כבר שלוש פעמים כמענה להורדת המחירים של טסלה.

אצלנו ???

הצחקתם , גיילי למשל העלתה בפעם השניה את מחירי הרכבים שלה , עליה מצטברת של 8000 שקל מתחילת השנה.

התחילו ב 2021 ב 143 לדגם פרו 460 , היום 174.

בניגוד לגרמניה, פה ה BYD רק עלתה מ 164 בהשקה ל 177 כיום, מענין שאת 3 הורדות המחיר בגרמניה לא ראינו בארץ.

זו התוצאה של שוק מתואם מחירים כמו שיש בארץ.

 

BYD מוכרת בישראל יותר מכל אירופה ביחד, אז למה שיורידו מחירים בארץ?

ג'ילי לא מוכרת בכלל באירופה, יבואן טויוטה הימר והשקיע בעצמו שלרכב תהיה תקינה אירופאית.

 

רוצה חשמלית באירופה? יש שם יונדאי, קיה, פיג'ו, רנו, פיאט, אופל, סקודה, פולקסוואגן.

 

ישראל מאמצת יפה את הרכב חשמלי, אבל היצרנים שמוכרים באירופה "עושים טובה" שהם מקצים רכבים לשוק הישראלי ולואקום הזה נכנסות סיניות שמתקבלות פה בברכה.

 

יונדאי אלנטרה יקרה? סקודה אוקטביה יקרה? כמה הן מוכרות בארץ לעומת מאזדה 3 או ניסאן סנטרה שמתומחרות בזול יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להשוות את הישראלים לאירופאים.
האירופאים מאוד מאוד שמרנים. הם יחשבו 100 פעם לפני שהם שמים הרבה כסף על יצרן סיני עלום.
לא מעניין אותם כמה הוא גדול בסין הם לא יקנו.
הסיכוי היחיד שלהם הוא תמחור אגרסיבי מאוד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, itsik170 כתב:

 

BYD מוכרת בישראל יותר מכל אירופה ביחד, אז למה שיורידו מחירים בארץ?

ג'ילי לא מוכרת בכלל באירופה, יבואן טויוטה הימר והשקיע בעצמו שלרכב תהיה תקינה אירופאית.

 

רוצה חשמלית באירופה? יש שם יונדאי, קיה, פיג'ו, רנו, פיאט, אופל, סקודה, פולקסוואגן.

 

ישראל מאמצת יפה את הרכב חשמלי, אבל היצרנים שמוכרים באירופה "עושים טובה" שהם מקצים רכבים לשוק הישראלי ולואקום הזה נכנסות סיניות שמתקבלות פה בברכה.

 

יונדאי אלנטרה יקרה? סקודה אוקטביה יקרה? כמה הן מוכרות בארץ לעומת מאזדה 3 או ניסאן סנטרה שמתומחרות בזול יותר.

המכירות של האלנטרה והאוקטביה הם בעיקר לשוק הליסינג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האוקטביה הבסיסית עולה 157 

אלנטרה בסיסית עולה 171 

קורולה 167

מאזדה 3 153

מגאן 162

 

אלה לא מחירים מתואמים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.2.2024 בשעה 09:35, CX25GTI כתב:

פה ה BYD רק עלתה מ 164 בהשקה ל 177 כיום, מענין שאת 3 הורדות המחיר בגרמניה לא ראינו בארץ.

 

דרך אגב לגבי byd עליית מחיר של כ- 13 אלף ₪ למרות שתי עליות המסים, מצביעה על כך ש- byd ספגו חלק מעליית המסים שעמדה באטו 3 לפחות על סך של 20 אלף ₪ בשתי עליות המס הללו.

 

הדגם הבסיסי התייקר אפילו רק בסך של 11 אלף ₪, הוא עלה בסוף שנת 2022 סך של 156,500 ₪, עכשיו הוא עולה 167,500 ₪.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, sperial כתב:

אין בעיה. מה שיקרה הוא שמספר המותגים יצטמצם למספר היבואנים. אם תמנע מיבואן לייצג יותר מחברה אחת על יבואן יבחר את המותג הרווחי והשאר לא יגיעו ארצה - מה הועילו חכמים בתקנתם.

 

ועוד שאלה:סטלנטיס תוכל להתכנס אצל יבואן אחד, או שתדרוש ארבעה?

מהיכן אתה מסיק את המסקנה הזו ?

דעתי שונה , יש חברות אשר ניסו להיכנס לתחום ונחסמו על ידי יבואנים קיימים .

סטליניס כמו צמפיון זה סיפור שונה כאשר בעל הבית מחזיק מספר מותגים בילט אין ,אינך יכול להכתיב לבעל הבית מה לעשות כולל קרסו , אבל כל מה שאינו בבעלות קונצרן האם יקבל יבואן שונה.

לפני 3 דקות, green כתב:

 

דרך אגב לגבי byd עליית מחיר של כ- 13 אלף ₪ למרות שתי עליות המסים, מצביעה על כך ש- byd ספגו חלק מעליית המס שעמדה באטו 3 לפחות על סך של 20 אלף ₪ בשתי עליות המס הללו.

 

הדגם הבסיסי התקייר אפילו רק בסך של 11 אלף ₪, הוא עלה בסוף שנת 2022 סך של 156,500 ₪, עכשיו הוא עולה 167,500 ₪.

 

 

 

 

איזה ספגו.. הרכב נמכר במסלולי יד 2 0ק"מ בהנחות שקרובות ל10K ,משמע היבואן מפסיד על הרכבים ?

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יד 2 0 קילומטר זה מוצר אחר ששווה הרבה פחות. זה רכב יד שנייה כשהיד הראשונה ליסינג/חברה.

 

אתה היית קונה את הנירו שלך יד 2 0 קילומטר בהנחה של 1500 שקל?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לפני כן ניתנו הנחות, 

לפני 20 דקות, CX25GTI כתב:

 

איזה ספגו.. הרכב נמכר במסלולי יד 2 0ק"מ בהנחות שקרובות ל10K ,משמע היבואן מפסיד על הרכבים ?

 

 

גם לפני כן ניתנו הנחות ממחיר מחירון נמוך יותר, כעת הן ניתנות ממחיר מחירון גבוה יותר.

 

וייתכן גם ששיעור ההנחות צומצמם.

 

בכל אופן אין ספק שב- byd ספגו חלק מעליות המס דבר שמבטא הנחות בפועל.

 

טסלה למשל העלו את מחיר הרכבים שלהם במלוא שיעור עליית המסים (אבל בפועל גם הם נותנים הנחה על טסלה מודל y ממלאי קרוב כמעט במלוא שיעור עליית המס האחרונה).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

יד 2 0 קילומטר זה מוצר אחר ששווה הרבה פחות. זה רכב יד שנייה כשהיד הראשונה ליסינג/חברה.

 

אתה היית קונה את הנירו שלך יד 2 0 קילומטר בהנחה של 1500 שקל?

1500 ?

הנירו החשמלית נמכרת בהנחה של 20K , ברור שהייתי קונה במסלול הזה , אבל כיוון שהרכב לא זז גם היבואן הרשמי מוכר במחיר דומה...

קיה נירו חשמלי 2023 אפס קילומטר מליסינג במבצע באתר הרכב CarClick

 

גם ה XPENG נמכרת בהנחה , ולא 1500 ש"ח

CarClick - אקספנג P7 2024 אפס קילומטר עכשיו באתר בהנחה מדהימה

 

גם ה סייל נמכרת בהנחה

CarClick - BYD סיל החשמלי 2024 אפס קילומטר בהנחה מטורפת

 

וגם גיילי נמכרת בהנחות ענד של 17K...

ג'ילי גיאומטרי 2024 - Motodeal

 

ולאחר כל ההנחות הללו היבואן כמובן לא מפסיד שקל על הרכבים.

 

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...