Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, David32 כתב:

מה הכשל שהיבואנים מנצלים?

שזה שיש להם כסף להשקיע אומר שהם יכולים ''לייצר'' יותר כסף ממי שאין לו? זה לא ייחודי לתחום. מיעוט ייבואנים? גם זה לא ייחודים לא לתחום ולא לארץ.

זה שמוצרים לא מופיעים לי בידיים וצריך יבואנים ומפיצים, גם זה לא ייחודי.

הוא זה שמנצל כשל, ואולי אפילו כשל כפול, כי איך יכול להיות שנותנים למישהו מימון למשהו שהוא גבולי/לא יכול לממן?

 

בדיוק נמרץ. ה"כשל" שיבואנים מנצלים הוא לא באמת כשל, הוא מאפיין שוק שמי שלא מנצל אותו, לא ראוי לעשות עסקים.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

@CX25GTI  סליחה על ההתבטאות - אבל יש משהו ילדותי בטיעונים שלך.

 

כלי רכב הם מצרך חיוני. כיום 200000 כלי רכב חדשים בשנה נדרשים רק כדי לשמר את רמת המינוע הקיימת במשק.

בשנה שעברה לדוגמא אמנם עלו על הכביש 278000 כלי רכב, אבל התוספת נטו למצבה היתה רק 130000 כלים.

את רוב האנשים הרוכשים רכב חדש בכלל לא מעניין כמה עולה הרכב החדש אלא מעניין אותם ההפרש או  התשלום החודשי.

 

ככל שמחירי המשומשות ממשיכים לטפס ולעקוב אחרי מחירי המכוניות החדשות ההפרשי לא גדלים באופן משמעותי, ולכן עליית לא ממש מפריעה לרוב הרוכשים.

 

שלא לדבר על צרכני הליסינג שבגדול מוכנים לשלם כמעט כל מחיר בשביל הנוחות והפינוק שב"בעלות" על רכב ליסינג.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובחזרה ליבואנים - אם ישנם קונים, למרות עליות המחיר התכופות, למה שהיבואנים יהפכו למוסד צדקה? מבחינתם זה כסף על הרצפה.

תקופות ״יובש״ קצרות תמיד היו ותהיינה משלל סיבות. ותמיד נמצא הפתרון בדמות ליסינג ו 0 קילומטר. 

רכב לעולם לא יהיה ״מלאי מת״ זה רק עיניין של זמן להשגת מקסימום רווח על פני זמן. וכאן הגיול מוריד מהרווח אבל עדיין רחוק מהפסד.

 

הייתה כתבה בזמנו על זה שדגמי אורה לא נמכרו בקצב מספיק מהיר והמלאי בנמל היה גדול, אבל לא אלמן ישראל, והמכוניות הגיעו לשוק ה 0 קילומטר. ואין כל צורך לקונן על היבואן. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האורה הגיעו תחת שם חדש.

אין יותא פאנקי קאט, השם משתנה לאורה 03.

למרבה ההפתעה מחיר הגרסה הבכירה ירד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, sperial כתב:

@ברווז סדרי העדיפות של המדינה זו צרה נפרדת, בוא נמזג את השרשור הנוכחי עם הפוליטי. אבל הנחת היסוד היא שהמדינה זקוקה להכנסות, ושכל מקור הכנסה שאובד מצריך או מקור חלופי או פגיעה בשירות לאזרח.

 

ואגב, סיגריות נראה לי שלא היה צריך להעלות את מחיר החפיסה ב-2 ש"ח אלא בכמה עשרות. הציבור ה"שבוי" מבחינתך שבוי מרצונו. כך היה סיכוי שתגיע אלי 20 שנה יותר מאוחר (לא אתה אישית, אבל מעשנים שכמותך).

אמנם אני נגד סגריות בכל מצב,
אבל אם תעלה את מחיר החפיסה בכמה עשרות יתפתח כאן שוק שחור של הברחות וגם את זה המדינה רוצה (במובן מסויים) למנוע.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, SlowRide כתב:

אבל אין מה להאשים בזה את היבואנים והמוכרים.

 

היבואנים מנצלים כשל שוק בחסות המדינה של חוסר בתחרות , אוספים מותגים נוספים למגוון שכבר קיים אצלם ומתמחרים את הרכבים שלהם בהתאם , פרק את כשל השוק הזה , מנע מיבואנים קיימים לקבל מותגים חדשים ותייצר תחרות בשוק .

לפני 17 שעות, SlowRide כתב:

אם אנשים ממשיכים לקנות כרגיל איזו סיבה יש להוריד מחירים? 

 

הצרכן בארץ שבוי בידי יבואני הרכב, מה יעשה אם הרכב עבר טוטאל לוסט  ?

יש לו אלטרנטיבה לקניית רכב חדש ?

יש תחרות על הלקוח הפרטי בארץ ?

המצב ישתנה אם יחל תהליך של פירוק יבואני רכב ממותגים נוספים שהם אוספים לעצמם ומונעים על ידי כך תחרות אמיתית בשוק הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אתה ממשיך לחזור על זה למרות שהסבירו כמה פעמים למה זה לא ככה.

ברור שמי שכבר יש לו מערך יבוא ושירות, יהיה לו יותר קל לייבא עוד ועוד מותגים. אם תאסור עליו, יותר סביר שמה שיקרה זה שימכרו פה משמעותית פחות סוגים של רכבים.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, CX25GTI כתב:

המצב ישתנה אם יחל תהליך של פירוק יבואני רכב ממותגים נוספים שהם אוספים לעצמם ומונעים על ידי כך תחרות אמיתית בשוק הרכב.

 

לצערי אתה טועה - התקורה הכרוכה בהקמת תשתית המאפשרת מתן שירות נורמלי ללקוחות היא עצומה. כשמייבאים מותגים רבים התקורה פר רכב נמוכה בהרבה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

אתה ממשיך לחזור על זה למרות שהסבירו כמה פעמים למה זה לא ככה.

ברור שמי שכבר יש לו מערך יבוא ושירות, יהיה לו יותר קל לייבא עוד ועוד מותגים. אם תאסור עליו, יותר סביר שמה שיקרה זה שימכרו פה משמעותית פחות סוגים של רכבים.

 

זו דעתך , בחו"ל היצרנים הסינים פותחים סוכניות משלהם ודואגים לבדל את המותגים שלהם, בארץ זה אינו המצב.

לדעתי סביר להניח שאם יהיה פה יותר יבואנים ימכרו פה סוגי רכב רבים יותר , בדיוק כמו שיקרה אם יותר יבוא חופשי של מוצרי קוסמטיקה ומזון ללא ההגבלות הדרקוניות שמוטלות על ידי המדינה .

לפני 5 דקות, PriceDevil כתב:

 

לצערי אתה טועה - התקורה הכרוכה בהקמת תשתית המאפשרת מתן שירות נורמלי ללקוחות היא עצומה. כשמייבאים מותגים רבים התקורה פר רכב נמוכה בהרבה. 

ועל פי אותו ההגיון מחירי הרכב שמוכר אותו יבואן היה צריך לרדת כיוון שהעלות לרכב יורדת, מוזר אבל הכיוון בארץ הוא רק כלפי מעלה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

היבואנים מנצלים כשל שוק בחסות המדינה של חוסר בתחרות , אוספים מותגים נוספים למגוון שכבר קיים אצלם ומתמחרים את הרכבים שלהם בהתאם , פרק את כשל השוק הזה , מנע מיבואנים קיימים לקבל מותגים חדשים ותייצר תחרות בשוק

כמה יבואני רכב יש בארץ?

 

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, sperial כתב:

@ברווז סדרי העדיפות של המדינה זו צרה נפרדת, בוא נמזג את השרשור הנוכחי עם הפוליטי. אבל הנחת היסוד היא שהמדינה זקוקה להכנסות, ושכל מקור הכנסה שאובד מצריך או מקור חלופי או פגיעה בשירות לאזרח.

לא, זו ממש לא צרה נפרדת. זה "הכל כלול". כל הנושא של המיסוי קשור ישירות חזק ועמוק לסדרי העדיפויות של המדינה כמו שקראת לזה. 

לפני 17 שעות, sperial כתב:

ואגב, סיגריות נראה לי שלא היה צריך להעלות את מחיר החפיסה ב-2 ש"ח אלא בכמה עשרות. הציבור ה"שבוי" מבחינתך שבוי מרצונו. כך היה סיכוי שתגיע אלי 20 שנה יותר מאוחר (לא אתה אישית, אבל מעשנים שכמותך).

ספריאל, יש לי שאלה אליך. 

מי שעושה טעות, לא מגיעה לו הזדמנות שנייה?

מי שעושה טעות, חייב לשלם עליה בריבית דריבית לאורך כל החיים שלו, וכל כמה זמן להתחיל לשלם עוד יותר? 

אוסטרליה (או נ"ז? לא זוכר) מצאו פתרון יפה יותר. איסור מכירה לפי גיל, והגיל עולה כל שנה. כך לא יוכלו להיווצר מעשנים חדשים (בתיאוריה). 

זה כבר אכן מבוסס על בריאות הציבור, ולא על חליבת הכנסות מציבור שבוי. זה כבר בעיניי הרבה יותר "נקי", תקין ונכון לעשות. 

לפני 16 שעות, zaf כתב:

זוהי מהות הכנסות המדינה.

מהות ההכנסות יכולה להיות גם מאוזנת, בריאה, ולא מושחתת מהיסוד ומכוונת להקלות על ההון-שלטון בלבד. 

אנשים שחייבים 20K ש"ח, פותחים להם הוצל"פ- אבל אם אנשים חייבים 20M ש"ח, עושים להם תספורת. 

לפני שעה, llaavvii כתב:

אמנם אני נגד סגריות בכל מצב,
אבל אם תעלה את מחיר החפיסה בכמה עשרות יתפתח כאן שוק שחור של הברחות וגם את זה המדינה רוצה (במובן מסויים) למנוע.

גם זה נכון. 

כל עוד יש איזה שהוא איזון במערכת, המצב נשאר סביר. כשהמחיר של משהו עולה בצורה הזוייה, שוק שחור מתחיל. 

אותו הדבר גם לגבי האלקטרוניות. מתחיל שוק שחור, ואז אנשים צורכים כל מיני דברים הזויים שלא עברו שום בדיקה\ביקורת ורק השד יודע מה יש בפנים. 

ואגב אלקטרוניות. 

בבריטניה מעודדים את המעשנים לעבור אליהן. זה תחליף הרבה פחות גרוע גם למעשן וגם לסביבה. אבל מאחר וזה פוגע בהכנסות ממיסוי... אז פה שמו מס הזוי לחלוטין ונטול כל קשר למציאות גם על זה. גם כן, בתוך שעות בודדות. כשהמדינה רוצה לקדם משהו אין לה בעייה עם זה.

 

למען הסר ספק- אני מדבר בכלל על העישון לא רק כ"דוגמא מייצגת" להתנהלות ממשלתית טיפוסית, אלא כי אני מעורה בפרטים בצורה טובה כמעשן (אלקטרונית) בעצמי. אני לא מעורה ברמה כזו בנקודות אחרות, אחרת הייתי מדבר עליהן גם כן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

היבואנים מנצלים כשל שוק בחסות המדינה של חוסר בתחרות , אוספים מותגים נוספים למגוון שכבר קיים אצלם ומתמחרים את הרכבים שלהם בהתאם , פרק את כשל השוק הזה , מנע מיבואנים קיימים לקבל מותגים חדשים ותייצר תחרות בשוק .

איך אתה כול פעם מגיע לזה כשאתה גם מסרב לפתוח ייבואן רכב כי זה קשה ויקר.

מי יקים יבואן ל זיקר/חוייקר/בילד יור דרימס/ צ'רי ושאר החארטות אם זה הדבר היחיד שהוא מוכר. ירים מערך מכירות, שירות וכו'. בשביל זה?

  • אהבתי 3
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה לעשות שלייבא מכוניות זה לא כמו לייבא מסכות קורונה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, CX25GTI כתב:

זו דעתך , בחו"ל היצרנים הסינים פותחים סוכניות משלהם ודואגים לבדל את המותגים שלהם, בארץ זה אינו המצב.

 

תביא דוגמא לזה בבקשה. ואם כבר, תביא דוגמא למוצרים מתחרים שמתומחרים באופן שונה מהותית בחו"ל. כי כמו שאמרו לך, ולא רק אני, אתה חוזר על המנטרה הזאת כאילו היא דברי השכינה מינימום, בלי שטרחת לבסס אותה על כלום.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...