Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 25 דקות, CX25GTI כתב:

אני מניח שאתה משתמש בכל נושא הבכי כיוון שהוא קרוב ללבך, אני מנהל את החיים שלי בצורה אחרת.

 

לפני 25 דקות, CX25GTI כתב:

בהחלט להתקדם בשנתון , אבל בשום פנים ואופן לא לרכב חדש.

נו, אתה מנהל את החיים בצורה אחרת, ולא קונה רכב חדש. אז על מה מדברים פה כבר 118 עמודים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעה, יובל .מ. כתב:

 

 

לא מצפה להוגנות מאף אחד, מבחינתי כולם נוכלים שרוצים לעקוץ.

"חייב לקנות" זה רק אם הרכב שלך עבר טוטאל לוס, שאר הדברים זה לא "חייב לקנות" אלא "רוצה לקנות". 

תשלם עוד 3000 שקל על רכב במצב טוב 2016 (במקום להילחם עם המוכר על כל שקל כדי לא לצאת פראייר) ולא תצטרך לשלם 170 אלף לסוכנות.


 

 

לפני שעה, SlowRide כתב:

איך אתה מגדיר "הוגנות"?

זמינות תמיד יש במשומשות. אולי אין בדיוק את הדגם והשנתון המועדף עליך אבל זה כמו להיכנס לסופרמרקט ולהגיד שיש רעב במדינה כי חסר היוגורט שאתה אוהב.

 

 

 

לא תמיד, שוב כמו כל דבר בחיים (לדעתי) זה יותר מורכב משחור לבן,

נניח הרכב של אישתי, היא נוסעת הרבה מאוד (40K+ בשנה) אז אנחנו צריכים רכב חסכוני, יחסית חדש (אין מצב שהיא נתקעת בדרך) ובטיחותי
כרגע ההלוואות לרכב חדש הרבה יותר טובות מלמשומש בין שנתיים (לחילופין נניח ואנחנו רוצים חשמלי עם טווח נורמאלי אז בכלל בחדשות ההיצע וא הרבה יותר טוב ובהפרש לא גדול), והנה מצב שבו כדאי לי לרכוש חדש, ואז אלנטרה היברידית שחבר קנה לפני (שנה + לא זוכר בדיוק) מ0 קלומטר בפחות מ 140K כבר עולה 170K+ וכן אולי אני מאיבי אבל אני עדיין מצפה מהמדינה שתשמור על הוגנות בשור ולא על "תיאומי" מחירים (שוב אין לי שום הוכחה רק סוג של תחושה).

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, CX25GTI כתב:

מחירי הדירות יקרים מאוד , למה הבן שלך צריך לקנות דירה ?

שישכיר .

הוא לא חייב לקנות דירה , שישכיר , לא חייבים לקנות דירה , הוא רוצה לקנות דירה , הוא לא חייב לקנות דירה.

 

 

רגע של עברית... במחילה.
אם הוא ישכיר, זה אומר שיש לו כבר דירה להשכרה למישהו אחר. 

אני מניח שהכוונה שהוא ישכור דירה (הוא השוכר לא המשכיר)

 

אבל כן, לא חייבים לקנות הכל, יש פתרונות שונים. רוצה להיות הבעלים הרשום - תקנה יד 2 . רוצה חדש -קח בליסינג. רוצה להרגיש ״עשיר״ - שכור לך רכב בהתאם, הוא לא חייב לחנות כל ערב ליד הבית בשביל שהשכנים יראו.

אם יש לך כבר הכל ואתה יכול להרשות לעצמך, קנה חדש בסוכנות. 

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, llaavvii כתב:


 

 

 

 

לא תמיד, שוב כמו כל דבר בחיים (לדעתי) זה יותר מורכב משחור לבן,

נניח הרכב של אישתי, היא נוסעת הרבה מאוד (40K+ בשנה) אז אנחנו צריכים רכב חסכוני, יחסית חדש (אין מצב שהיא נתקעת בדרך) ובטיחותי
כרגע ההלוואות לרכב חדש הרבה יותר טובות מלמשומש בין שנתיים (לחילופין נניח ואנחנו רוצים חשמלי עם טווח נורמאלי אז בכלל בחדשות ההיצע וא הרבה יותר טוב ובהפרש לא גדול), והנה מצב שבו כדאי לי לרכוש חדש, ואז אלנטרה היברידית שחבר קנה לפני (שנה + לא זוכר בדיוק) מ0 קלומטר בפחות מ 140K כבר עולה 170K+ וכן אולי אני מאיבי אבל אני עדיין מצפה מהמדינה שתשמור על הוגנות בשור ולא על "תיאומי" מחירים (שוב אין לי שום הוכחה רק סוג של תחושה).

רק שהלוואה לרכב חדש תהיה על סך 170 אלף והלוואה לרכב בן שנתיים תהיה 120 אלף. ומי אמר שצריך בן שנתים? למה לא בן 6? רכבים בני 6 מטופלים לא נתקעים כל רגע.

ואתה רוצה חשמלי? יופי. בהצלחה. או שתשלם את הסכום שדורשים או שתמתין עד שיהיה לך את הכסף.

התיאומי מחירים בארץ קורים באופן טבעי, יש רף לכמה ישראל ישראלי מוכן לשלם על כל רכב. בגלל זה הונדה סיוויק נמכרת במעל 200 אלף שקל ושאר המשפחתיות יחסית קרובות באיזור ה-160 - יבואן הונדה יודע שהקונים שלו מוכנים לשלם יותר.

רק אומר - כאשר המדינה פיקחה בצורה הדוקה על החמאה - היה מחסור. כאשר ביטלה את הפיקוח ואפשרה לייבא, הגיעו כל מיני רמות של חמאה והמלאי בסופר חזר להיות כמו מדינה נורמלית. רוצה פרימיום בייבוא תשלם יותר רוצה בסיסית תשלם פחות על חמאה של תנובה. 
אם יהיה פיקוח כמו שרוצים פה אז היבואנים פשוט לא יביאו רכבים לארץ.

עריכה אחרונה על ידי יובל .מ.
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לאכזב אותך אבל למצוא רכב בן 6 במצב נורמאלי עם קלומטרג' שפוי שטופל כראוי זה קשה ולא רק בדרך כלל יבקשו עליו הרבה מעל המחירון (ראיתי נירו 2018 מליסינג עם 90K ק"מ ביקשו 10K מעל המחירון),
וכן בקלומטרג' שאנחנו עושים התחזוקה יקרה לרכב משומש והסיכוי "להתקע" בדרך עולה...

 

מסכים שבדרך כלל כדאי לקנות במזומן שיש לך (ואז ל95% מהתושבים במדינת ישראל לא הייתה דירה) אבל במקרה של חשמלי החיסכון בדלק יחזיר את יתרת הלוואה++ ונסע ברכב מודרני ובטיחותי יותר מאחד בן 6...

 

וכן השוק חופשי ויבואן קיה יכול להעלות מחיר ולישר קו עם יונדאי ומיד גם סקודה מצטרפת, וראה זה פלא גם כל שאר המשפחתיות פתאום הגיעו ל170K+/-
אבל גם האפשרות לקטר ולהוציא קיטור היא חופשית אז כן אולי באופן מעשי אין כאן מונופול או תיאום מחירים בין יבואנים, אבל לטעמי משהו מריח לא טוב, אולי אפילו מאוד לא טוב.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה לעשות שאף פעם אין בדיוק מה שאתה צריך במחיר שרצית לשלם? זה לא קשור למדינה, ככה זה בחיים. 

אם אנשים מוכנים לשלם את המחירים האלה, אין שום סיבה שהיבואנים יורידו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, llaavvii כתב:

צר לי לאכזב אותך אבל למצוא רכב בן 6 במצב נורמאלי עם קלומטרג' שפוי שטופל כראוי זה קשה ולא רק בדרך כלל יבקשו עליו הרבה מעל המחירון (ראיתי נירו 2018 מליסינג עם 90K ק"מ ביקשו 10K מעל המחירון),
וכן בקלומטרג' שאנחנו עושים התחזוקה יקרה לרכב משומש והסיכוי "להתקע" בדרך עולה...

 

מסכים שבדרך כלל כדאי לקנות במזומן שיש לך (ואז ל95% מהתושבים במדינת ישראל לא הייתה דירה) אבל במקרה של חשמלי החיסכון בדלק יחזיר את יתרת הללוואה++ ונסע ברכב מודרני ובטיחותי יותר מאחד בן 6...

 

וכן השוק חופשי ויבואן קיה יכול להעלות מחיר ולישב עם יונדאי ומיד גם סקודה מצטרפת, וראה זה פלא גם כל שאר המשפחתיות פתאום הגיעו ל170K+/-
אבל גם האפשרות לקטר ולהוציא קיטור היא חופשית אז כן אולי באופן מעשי אין כאן מונופול או תיאום מחירים בין יבואנם, אבל לטעמי משהו מריח לא טוב, אולי אפילו מאוד לא טוב.

נתת דוגמא מצויינת.

שוק היד השנייה מורכב מאלפי מוכרים ואין בו שום תיאום מחירים, קרטל או כל דבר אחר. הוא מורכב מאנשים שלא חיים מסחר ברכבים ורוצים למכור את האוטו שלהם.

גם בשוק הזה אתה רואה מחירים גבוהים כי זה מה שהשוק חושב שהרכב שווה. אחרת לא היו מוכרים.

ולנסועה כזו במקום לקנות חדש הייתי מחפש רכב בן 4-5 עם עד 40,000 קילומטר ומחזיק אותו 3 שנים. ככה כשתבוא למכור הקילומטרז' לא יהיה מאוד חריג.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, SlowRide כתב:

מה לעשות שאף פעם אין בדיוק מה שאתה צריך במחיר שרצית לשלם? זה לא קשור למדינה, ככה זה בחיים. 

אם אנשים מוכנים לשלם את המחירים האלה, אין שום סיבה שהיבואנים יורידו.

ושוב , כאשר יבואן טויוטה הוא גם היבואן של גיילי ...

זו רק דוגמא על מנת להבהיר את הנושא , יבואנים אחרים נוקטים בדיוק באותה צורה , וכאשר אתה מייבא כמה מותגים אתה יכול לשלוט על אסטרטגית התמחיר של כל מותג בהתאם לרצון של בעל הבית.

איך אמר פה מישהו , ככה זה במסחר....

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 7 דקות, CX25GTI כתב:

ושוב , כאשר יבואן טויוטה הוא גם היבואן של גיילי ...

זו רק דוגמא על מנת להבהיר את הנושא , יבואנים אחרים נוקטים בדיוק באותה צורה , וכאשר אתה מייבא כמה מותגים אתה יכול לשלוט על אסטרטגית התמחיר של כל מותג בהתאם לרצון של בעל הבית.

איך אמר פה מישהו , ככה זה במסחר....

ואם לכל מותג היה יבואן שונה המחירים לא היו דומים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, CX25GTI כתב:

ושוב , כאשר יבואן טויוטה הוא גם היבואן של גיילי ...

זו רק דוגמא על מנת להבהיר את הנושא , יבואנים אחרים נוקטים בדיוק באותה צורה , וכאשר אתה מייבא כמה מותגים אתה יכול לשלוט על אסטרטגית התמחיר של כל מותג בהתאם לרצון של בעל הבית.

איך אמר פה מישהו , ככה זה במסחר....

אז תקנה רנו ואספנג, פזו וmg או כל מותג מיבואן אחר.

 

הבעיה שאתה רוצה טויוטה בנחיר שאתה החלטת שחייבים למכור לך.

  • אהבתי 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

ואם לכל מותג היה יבואן שונה המחירים לא היו דומים?

לא , קוראים לזה תחרות.

זה לא קורה בשוק הישראלי כיוון שאין פה תחרות אמיתית כל הלקוחות , כל היבואים באופן מדהים מתכנסים לאותו מחיר ברמת דיוק של 1000 \ 2000 שקל .

 

לפני 21 דקות, Night Driver כתב:

אז תקנה רנו ואספנג, פזו וmg או כל מותג מיבואן אחר.

 

הבעיה שאתה רוצה טויוטה בנחיר שאתה החלטת שחייבים למכור לך.

לא סובל את המותג , מענין מהיכן הבאת את היציאה הזו.

אני בוודאי שחושב שיבואן אחד לא צריך להחזיק מספר מותגים שונים אשר מתחרים על אותו פלח שוק , בתור בעל עסקים אתה בוודאי מבין למה.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, CX25GTI כתב:

כל היבואים באופן מדהים מתכנסים לאותו מחיר ברמת דיוק של 1000 \ 2000 שקל

 

אין שום מקום בעולם שבו זה שונה. מוצרים דומים נמכרים במחירים דומים.

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא "ידפוק את המערכת" אם הוא יקנה רכב משומש במקום רכב חדש, להיפך המערכת תדפוק אותו מאחר והוא רק יתחזק את שרשרת המזון שלה, זאת משום שמחירי רכבים חדשים גבוהים גורמים גם למחירי הרכבים המשומשים להיות גבוהים.

 

אתה רוצה לדפוק את המערכת סע באוטובוס או מי שפחות סגפן שיסתפק ברכב אחד למשפחה כי בכל זאת צריך רכב לסופ"ש (גם אנחנו עושים את זה באופן אישי ומסתדרים יפה מאד בלי שום טענות, ממילא גם הרכב היחיד שלנו שוכב כל שעות העבודה כמו פסל סביבתי אז להוסיף עוד פסל סביבתי חבל...)

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, CX25GTI כתב:

לא סובל את המותג , מענין מהיכן הבאת את היציאה הזו.

אני בוודאי שחושב שיבואן אחד לא צריך להחזיק מספר מותגים שונים אשר מתחרים על אותו פלח שוק , בתור בעל עסקים אתה בוודאי מבין למה.

כל זמן שיש מספיקהיבואנים אחרים לא אכפת לי.

 

סתם דוגמא מהתחום שלי, יבואן אחד מחזיק 4 מותגי מכונות ואני לא עובד אחתו בגלל איכות שירות. זה משאיר אותי עם בסביבות 3 יבואני ציוד לא סיני ולא טאיווני (ומדובר על ציוד הרבה יותר יקר מאוטו) ועדיין יש תחרות עליי כלקוח.

 

ישקר למשל עובדת רק עם 3 מפיצים בארץ וגם פה יש תחרות.

 

אתה לא מבין שמנכל פריזבי למשל צריך להציג שורת רווח מה שיותר גבוהה וכדי להשיג את זה הוא חייב להתחרות. הוא עושה את זה או על ידי דגמים יותר אטרקטיביים או יחס עלות תמורה עדיף על המתחרים (והיחס לא צריך להיות אמיתי. רק הלקוח צריך להשתכנע שהוא כזה) 

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...