Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה P0125


יונתן הקטן
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה יש לי תקלה באוטו של צריכת דלק מרובה (טיוטה יאריס ידנית) ויש נורה צהובה צ'אק אנ'גן חיברתי לה סורק ונמצא תקלה אחת היה רשום שם ככה "P0125: INSUFFICIENT COOLANT TEMPERATURE FOR CLOSED LOOP FUEL CONTROL" לא יודע מה זה אומר אשמח אם תוכלו לשתף אותי מה זה יכול להיות וכן האם זה הגיוני שזה קשור לצריכת דלק מרובה תודה רבה

פורסם

מבירור קליל בגוגל ניתן לראות שהקוד מדבר על כך שייתכן שמדובר בתרמוסטט שלא נפתח כשורה ודורש החלפה.

ככל הנראה גורם לכך שהמנוע לא מתחמם כמו שצריך או מגיע לטמפרטורות אידיאליות מה שיכול גם להצביע על צריכת הדלק המרובה.

יכול להיות גם חישן טמפרטורה לא תקין.

 

איזה רכב מדובר?

ממליץ לגשת למוסך לבדיקה פיזית בין היתר.

  • רעיון טוב! 1

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני 16 דקות, liav12 כתב:

לכך שהמנוע לא מתחמם כמו שצריך או מגיע לטמפרטורות אידיאליות

ולא אמור להיות נורה כמו בהנעת הרכב שהאוטו קר?

 

לפני 17 דקות, liav12 כתב:

איזה רכב מדובר?

 

טיוטה יאריס 2002

 

לפני 17 דקות, liav12 כתב:

מה שיכול גם להצביע על צריכת הדלק המרובה.

מעניין למה זה קשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 38 דקות, יונתן הקטן כתב:

ולא אמור להיות נורה כמו בהנעת הרכב שהאוטו קר?

לא.

 

לפני 38 דקות, יונתן הקטן כתב:

מעניין למה זה קשור

המנוע מתוכנן לעבוד בתחום טמפרטורות מסוים.  מחוץ לתחום הוא לא יעבוד בצורה אופטמלית.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אוקיי

כשאני חושב על זה אם זה קשור למים והקירור וכו אז ראיתי שהתאים ברדיאטור סתומים חלקם או מלוכלכים ולא נראים מצב הכי טוב השאלה אם זה יכול להיות קשור לנושא?

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, dani666 כתב:

לא.

 

המנוע מתוכנן לעבוד בתחום טמפרטורות מסוים.  מחוץ לתחום הוא לא יעבוד בצורה אופטמלית.

תראה איך הרדיאטור נראה יכול להיות שזה הבעיה?

IMG_20220802_180906_842.thumb.jpg.3ec0b4156d2454bcc53814d8cd5ec091.jpgIMG_20220802_180904_384.thumb.jpg.2bd4ba525046209f7af094683f5cbf06.jpgIMG_20220802_180903_543.thumb.jpg.17e721373fbe1f3981a99bf86aa35c2c.jpgIMG_20220802_180855_102.thumb.jpg.6484a8a51067e276ba4f67b2b4fa2fd5.jpgIMG_20220802_180852_745.thumb.jpg.c80bfd9367df8aa3dc084d1c2870ef33.jpgIMG_20220802_180848_842.thumb.jpg.a1bf0d0c1bd7e52ecb6bddbb634269bc.jpgIMG_20220802_180915_974.thumb.jpg.e2c5a73c894e57f07463f97fa1b94086.jpgIMG_20220802_180911_910.thumb.jpg.2d455dff625dc56f4ff39baa602a43a8.jpgIMG_20220802_180909_369.thumb.jpg.0b050b5e3fc0135ad357b049f2a0b9d1.jpg

עריכה אחרונה על ידי יונתן הקטן
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רדיאטור דפוק יגרום להתחממות יתר.  לא לקירור יתר.

 

כמו שליאב כתב על ההתחלה - לך לבדוק את הטרמוסטט.  תקלה בו (פתוח תמיד) תגרום לקירור יתר.

פורסם

מה שצילמת זה המעבה של המזגן, הראדיאטור יושב מאחוריו.

בלי קשר המעבדה שלך מלוכלך ודי חבול

אני את שלי שוטף עם צינור פעם בשבוע.

זה המעבה, בכל מקרה

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 57 דקות, לירון .ה. כתב:

מה שצילמת זה המעבה של המזגן, הראדיאטור יושב מאחוריו.

בלי קשר המעבדה שלך מלוכלך ודי חבול

אני את שלי שוטף עם צינור פעם בשבוע.

זה המעבה, בכל מקרה

מעניין אז תוכל להעלות תמונה של רדיאטור? חשבתי שזה המקרן הזה

איך אתה שותף אותו?

תודה על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...