Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, הוצע לי בפנצ'רייה זוג צמיגים חדשים ILINK ב-700 ש"ח - כולל עבודה.

בבקשה לא לפסול על הסף כי הם סיניים, אלה צמיגים טובים עם 4 שנות אחריות, בדרגת מחיר בינונית. האירופיים יקרים יותר.

מה דעתכם על הסוג והמחיר? מעדיפה להחליף בהרצליה, ולא לחפש מקומות נידחים כדי לחסוך כמה ש"ח.

תודה

פורסם

אין יתרון לאחריות. צמיגים נמדדים ביעילות עצירה ביבש ורטוב, אורך חיים ורעש.

הומלץ כאן רבות על פאלקן ZE310. שווה להוסיף עבורם מעט וליהנות מצמיג איכותי יותר. 

תעשי חיפוש במספר מנועי חיפוש בגוגל ותוכלי למצוא את המחיר הנוח ביותר לפי קרבה למיקום ההתקנה הנוח עבורך. 

אפשר לחסוך בכל מיני דברים בחיים, בצמיגים עדיף שלא. 

פורסם
בתאריך 15.7.2022 בשעה 15:48, מיקימאוס כתב:

אלה צמיגים טובים עם 4 שנות אחריות.

איזה כלים יש לך כדי לכתוב דבר כזה? מה קשור אורך האחריות לטיב המוצר?
את מצטטת את בעל הפנצ'ריה באמירה הזאת? יש איזה מבחן השוואתי שבו הם נבחנו ואפשר לראות את התוצאה? 

 

אני מניח שהתשובות לשאלות הנ"ל לפי הסדר הן: "אין כלים, לא קשור, כן, לא"
ובגלל זה, אמליץ לך לא לחסוך על הבטיחות שלך. בטח לא כשההפרש לרבעייה הוא כמה מאות שקלים, שזה אולי המקביל של שקל ליום לאורך חיי הצמיגים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

העניין הוא, שמוכרים לך זוג צמיגים סיניים,  שלא ברור מה טיבם באמת,

במחיר של צמיגים ברמה הכי גבוהה :

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=4833&cs=1&diameter=6&aspectRatio=13&width=18

 

פשוט צריך ללכת לצמיגיה הנכונה, גם אם זה אומר מחוץ לגבולות הרצליה

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...