Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים

אתמול בתחילת נסיעה הרכב התחיל ממש לרעוד ונדלקו כל מיני אזהרות, הכנסתי את הרכב למוסך (אין לי זמן ויכולת לטפל כרגע לבד) וקיבלתי הצעת מחיר הזויה.
מעניין אותי לשמוע את דעתכם האם זה הגיוני.
מסרק הגה- 2300
נוזל בלמים-160
מסנן אויר-60
פלגים-500 מקורי
סליל הצתה-270 קוריאני 
מוטות מייצבים -350
משולשים-1500
תפוחי הגה-300
מכסה שסתומים-440
מחירים כוללים מע''מ ועבודה
טויוטה אוונסיס 2009, 160 קמ. שווה להשקיע את זה או לוותר על הרכב?

פורסם (נערך)

לא נשמע אמין כל הרשימה הנ"ל. מסרק הגה\משולשים\תפוחים\מכסה שסתומים/סליל הצתה כאילו מה הקשר בכלל בוא נחליף את כל הרכב וזהו נו בחייאת....יש לי גם אוונסיס 2009 עם 180 אלף שאני מטפל בה רק במורשה המון שנים,  בטיפול האחרון החליפו לי גומיות מוט מייצב לקחו 300 במורשה וגם זה אחרי שאני ביקשתי אחרת לא היו נוגעים,ביקשתי גם מוטות מייצבים והם פשוט סירבו (טויוטה נשר מוסך פגז) מעבר לזה עד היום לא נגעו בכלום מעבר לטיפולים שוטפים.

תראה מה תעשה: תכניס את הרכב למוסך מורשה לטיפול רגיל, תאמר שיבדקו כי נדלק מנורה, תבקש שיבדקו אם יש לעשות דברים מעבר לטיפול, יאמרו לך בדיוק מה כן צריך לעשות ואז תחליט. או שתקפוץ לחושי הוא תותח לא יחליף לך סיכה מעבר למה שבאמת דורש החלפה או תיקון פשוט לא! אגב שכחו לכתוב שם כיוון פרונט כי הם מחליפים לך את כל ה פרונט עוד 400 שקל חחחחחחח

עריכה אחרונה על ידי m&t
פורסם (נערך)

בטח אמרת במוסך " תמצאו מה לא תקין",

והם מצאו...

 

רק פלגים וסליל הצתה אפשר לקשור לתקלת הרעידות. הם בכלל חיברו את הרכב לסורק תקלות?

איזה מוסך זה? מורשה טויוטה?

פלגים מחליפים כל 90 אלף קילומטרים. מתי הוחלפו בפעם האחרונה?

 

מה הכוונה "לוותר על הרכב"? זה רכב שאתה שוקל לקנות? או הכוונה לזרוק לפירוק?

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 דקות, m&t כתב:

לא נשמע אמין כל הרשימה הנ"ל. מסרק הגה\משולשים\תפוחים\מכסה שסתומים/סליל הצתה כאילו מה הקשר בכלל בוא נחליף את כל הרכב וזהו נו בחייאת....יש לי גם אוונסיס 2009 עם 180 אלף שאני מטפל בה רק במורשה המון שנים,  בטיפול האחרון החליפו לי גומיות מוט מייצב לקחו 300 במורשה וגם זה אחרי שאני ביקשתי אחרת לא היו נוגעים,ביקשתי גם מוטות מייצבים והם פשוט סירבו (טויוטה נשר מוסך פגז) מעבר לזה עד היום לא נגעו בכלום מעבר לטיפולים שוטפים.

תראה מה תעשה: תכניס את הרכב למוסך מורשה לטיפול רגיל, תאמר שיבדקו כי נדלק מנורה, תבקש שיבדקו אם יש לעשות דברים מעבר לטיפול, יאמרו לך בדיוק מה כן צריך לעשות ואז תחליט. או שתקפוץ לחושי הוא תותח לא יחליף לך סיכה מעבר למה שבאמת דורש החלפה או תיקון פשוט לא! אגב שכחו לכתוב שם כיוון פרונט כי הם מחליפים לך את כל ה פרונט עוד 400 שקל חחחחחחח

יש דברים שהוא אמר לי כלול בחינם כמו כיוון פרונט.

בעיקרון זה מוסך מאוד אמין (ישי יהוד), הוא אמר לי על דברים מסויימים שאין לו מושג איך עברתי טסט ככה

לפני 10 דקות, vladclar כתב:

בטח אמרת במוסך " תמצאו מה לא תקין",

והם מצאו...

 

רק פלגים וסליל הצתה אפשר לקשור לתקלת הרעידות. הם בכלל חיברו את הרכב לסורק תקלות?

איזה מוסך זה? מורשה טויוטה?

פלגים מחליפים כל 90 אלף קילומטרים. מתי הוחלפו בפעם האחרונה?

 

מה הכוונה "לוותר על הרכב"? זה רכב שאתה שוקל לקנות? או הכוונה לזרוק לפירוק?

היה ברור לי שיש עוד דברים שלא קשורים לרעידות, לא עבר טיפול בעשרים האחרונים.

מוסך ישי יהוד, די אמין בסה"כ

פורסם

אם אתה סומך על המוסך, כנראה,יש לך שם בלאגן גדול במערכת ההיגו ומתלה קדמי. זה עניין בטיחותי.

כל מה שהוזנח מתפוצץ לך עכשיו בו זמנית.

יש לך אפשרות לאפס את הכל ולהתחיל לטפל ברכב,כמו שצריך. טיפול כל 10 אלפים או פעם בשנה, לא להתעלם מרעשים חשודים, זה בכל זאת רכב בן 13.

אבל זה בתנאי שאתה מעוניין להמשיך להחזיק בו.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 20 דקות, vladclar כתב:

אם אתה סומך על המוסך, כנראה,יש לך שם בלאגן גדול במערכת ההיגו ומתלה קדמי. זה עניין בטיחותי.

כל מה שהוזנח מתפוצץ לך עכשיו בו זמנית.

יש לך אפשרות לאפס את הכל ולהתחיל לטפל ברכב,כמו שצריך. טיפול כל 10 אלפים או פעם בשנה, לא להתעלם מרעשים חשודים, זה בכל זאת רכב בן 13.

אבל זה בתנאי שאתה מעוניין להמשיך להחזיק בו.

 

זה כנראה מה שהיה באמת, קצת התעלמות מרגישים פלוס מוסך שלא בדק בטיפול שנתי מה שצריך פלוס מכון טסטים שלא בדק מה שצריך(לפני חודשיים).

הכל נפל בבום אחד.

תודה

פורסם

המחירים סבירים, השאלה אם אכן יש צורך במלוא הטיפול. תיגש למוסך נוסף לבדיקה ולקבלת הצעה. זה רכב אמין ולרוב לא אמורות להתעורר כל הבעיות שציינת בנסועה הזו. 

במידה ואכן כל הליקויים קיימים, תשקול אם שווה לך להתעסק במכירה וקניה, מה גם שבמכירה כנראה ידרשו הפחתה בגין הליקויים וברכישה תידרש להוצאה עבור יישור קו כך שבכלל לא בטוח שכדאי להיכנס להרפתקאה הזו ובמיוחד בתנאי השוק הנוכחיים. 

פורסם (נערך)

ניידות משטרה עם 500 אלף לא מחליפים את כל הרשימה הזאת, זה מעניין לקבל אינדיקציה למה שאני הולך לתקן בעתיד ... אגב למה הכוונה מכסה שסתומים? הוא מחליף לך את המכסה ?

איזה מנורות דלקו לך כשהרכב רעד לו, האם עדיין רועד?  תצלם את המנורות בבקשה וגם את חיבורי המצבר.

אני לא מבין משהו, הרכב רעד לך לרגע, דלקו כמה נורות אזהרה, לקחת למוסך, וזה הסיבה לרעידות בעצם/זה מה שיתקן לך את התקלה כל הרשימה הזאת?

עריכה אחרונה על ידי m&t
פורסם (נערך)

חלק לא מבוטל מהמגילה הזו לא קשור ל"רכב אמין" או לא אמין אלא לבלאי. יכול להיות שהרכב הוזנח בעבר, או עבר חיים קשים.

פות"ש, ממליץ לבדוק בשבע עיניים את היסטוריית הבעלות על הרכב ואם הקילומטרז' אמיתי.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

האם ניקית פעם את החיישן על בית הפילטר?

סליל הצתה איזה בדיוק מהם יש 4 ... 

מה לגבי שמן ופילטר שמן למה לא כתב ?

פורסם

אני קורא כאן את כל התגובות ואני פשוט לא מאמין. אני לא מבין למה בכלל כל ההתלבטות והחוסר אונים הזה?
פותח השירשור, השירות הזה בול תפור עלייך.

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני 36 דקות, קורן בן אשר כתב:

חלק לא מבוטל מהמגילה הזו לא קשור ל"רכב אמין" או לא אמין אלא לבלאי. יכול להיות שהרכב הוזנח בעבר, או עבר חיים קשים.

פות"ש, ממליץ לבדוק בשבע עיניים את היסטוריית הבעלות על הרכב ואם הקילומטרז' אמיתי.

רכב שלי בשלוש שנים האחרונות

 

לפני 33 דקות, m&t כתב:

האם ניקית פעם את החיישן על בית הפילטר?

סליל הצתה איזה בדיוק מהם יש 4 ... 

מה לגבי שמן ופילטר שמן למה לא כתב ?

לא זוכר איזה סליל,לדעתו קשור לנזילה של השמן שפגעה בסליל.

החליף שמן ופילטר כבר בטיפול ( לא פירטתי)

 

לפני 39 דקות, m&t כתב:

ניידות משטרה עם 500 אלף לא מחליפים את כל הרשימה הזאת, זה מעניין לקבל אינדיקציה למה שאני הולך לתקן בעתיד ... אגב למה הכוונה מכסה שסתומים? הוא מחליף לך את המכסה ?

איזה מנורות דלקו לך כשהרכב רעד לו, האם עדיין רועד?  תצלם את המנורות בבקשה וגם את חיבורי המצבר.

אני לא מבין משהו, הרכב רעד לך לרגע, דלקו כמה נורות אזהרה, לקחת למוסך, וזה הסיבה לרעידות בעצם/זה מה שיתקן לך את התקלה כל הרשימה הזאת?

הרכב רועד כבר תקופה, לאחרונה קצת החמיר ואתמול ממש התחיל לשקשק במהירות נמוכה.

איטום מכסה שסתום.

check vsc system ' check parking brake

הכרב טופל אבל כנראה לא מספיק בזמן, היה לו מוזר שהעבירו אותי טסט עם מסרק משוחרר ומשולשים גמורים

לפני 2 דקות, Cerebral Cortex כתב:

אני קורא כאן את כל התגובות ואני פשוט לא מאמין. אני לא מבין למה בכלל כל ההתלבטות והחוסר אונים הזה?
פותח השירשור, השירות הזה בול תפור עלייך.

 

מעבר למערכון החמוד של חן מזרחי, אם אתה חושב שהמוסך אמין קורה באמת שהולכים כמה חלקים ביחד.

הביקורות על המוסך הזה מדהימות בכל מקום.

פורסם

אני יכול לתרום מעט בעניין לא טופל בזמן, ברכבים האלה 5 אלף יותר או פחות בק"מ זה חסר משמעות אל תתלה בזה סיבה ל ....

בכל אופן שיהיה בהצלחה.

ואישית, אם היה משהו בהגה או במשולשים או בתפוחים אין מצב שהיה עובר טסט ע"י בנאדם פרטי אלמוני כלומר אתה. 

×
×
  • תוכן חדש...