Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, m&t כתב:

אני יכול לתרום מעט בעניין לא טופל בזמן, ברכבים האלה 5 אלף יותר או פחות בק"מ זה חסר משמעות אל תתלה בזה סיבה ל ....

בכל אופן שיהיה בהצלחה.

אני חושב שהטיפול האחרון היה לפני יותר מ-20.

תודה בכל אופן

פורסם

אבל עזוב, למה אני לא מופתע ולא מתרגש כבר דברים ש רצים פה בפורום לעיתים יוצא החשק לקרא את ההודעות שאנשים כותבים זה כלכך עצוב תודעת השירות ההפקרות של הענף הזה חוסר הידע והרצון אך תמיד זה היה כך במדינה הזאת.

אפשר להתנחם אולי בזה שבעתיד הקרוב החשמליות יגמרו חלק מהמוסכים ובעתיד הרחוק את כל מה שיישאר מהם אז אפשר אולי לומר שהחגיגה הזאת עומדת להסתיים מתיישהו.

פורסם

בקיצור, תחזוקת שבר בגיל הזה לא מתאימה אפילו לרכב בשם טויוטה...

גם לא חוסכים שום דבר בסיכום הכללי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

בוא לא נשכח שהרכב הוא רכב בן 13
וניתן להביא חלפים למוסך עפ חוק
לדעתי המחירים כאן לא נראמלים 
תבקש הצעת מחיר נפרדת עבודה וחלקים כמו שנותנים במוסך מסודר 
לך שמע הצעה נוספת ממוסך אחר או מורשה המחירים כאן נראים לי של מורשה 
החלקים כאן יקרים 
אלה העלויות (חלקים בלבד)

נוזל בלמים ליטר מוטול 90

מסנן אוויר 60

פלאגים סט NGK 300

סליל צמפיון 190

תפוח הגה 190 (טולסה)

משולשים 700 TEKNOROT טורקי

אוטם מכסה שסתומים עולה 60

מסרק הגה עולה -1400-900 תחליפי 
סהכ החלקים אמורים לעלות לך 2500-2900 שח בערך אם אתה לוקח את המפרט הזה
עכשיו השאלה האם העבודה יוצאת במוסך כ-3400-3000 עבודה ?

עריכה אחרונה על ידי Ido Porat
פורסם

כל מקרה לגופו ובהחלט יתכן שכל החלקים האלו דורשים החלפה!

אבל רק אציין שלפני שנה הגעתי לטיפול שנתי ברכב (אימפרזה 2006 שמטופלת קבוע פעם בשנה , עושה בערך 5000 ק"מ שנתי), וגם קיבלתי רשימה כמעט זהה של חלקים שדורשים החלפה.

זה היה נראה לי מוגזם , במיוחד כי האוטו היה חודש אחרי טסט.

הלכתי למוסך אחר , ותיק ומוכר יותר, לוודא שכל הדברים האלו באמת דורשים החלפה , המוסך הראה לי שגומיות המוטות מייצב קרועות , ושיש צירייה קרועה , ובסוף כל התיקון יסתכם בהחלפת מוטות מייצב , צירייה וחריטת בלמים.

אם האוטו נוסע בסדר יום יום , לדעתי כדאי לקבל חוות דעת נוספת.

פורסם

הכל גם שאלה מה אתה מגדיר "נוסע בסדר". אני החלפתי גלגל תנופה בגלל רעידות סופר קטנות שהרגשתי בנסיעה, לא הייתה נורת תקלה

והרכב הקפיץ מדי פעם misfire (לקח זמן לאבחן שזה הגורם). בן אדם "רגיל" שנוסע עם אוטו "בסדר" לא היה שם לב לזה, ואחרי כמה זמן היה אוכל

אותה.

 

הכל שאלה אם אכפת לך או לא, ובמצב הנוכחי - נראה שהרכב הוזנח הרבה זמן ופתאום הבעלים מופתע כשיש דברים שצריך לסדר.

רכב זו מותרות מאוד גדולה, ומזללת כסף לא קטנה. להיות מופתע זה הכי גרוע.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 19 שעות, יעקב סלויז כתב:

 אתה חושב שהמוסך אמין קורה באמת שהולכים כמה חלקים ביחד.

הביקורות על המוסך הזה מדהימות בכל מקום.

 

תיראה מהנסיון שלי, כול מוסך זה כבדהו וחשדהו. 

יכול להיות מוסך מעולה, מקצועי, אבל בכול זאת זה עסק, ועסק רוצה להרוויח. הוא מבחינתו לא אומר לך שום דבר לא נכון. אולי כול החלקים הנ"ל באמת צריכים תיקון או החלפה, אבל אולי הוא מגזים קצת, ואם זה היה הרכב הפרטי של אחד העובדים שם, אולי לא היה צורך בכול ההחלפות הללו. 

 

אני יכול להגיד לך שבמידה והמכון טסטים שהלכת אליו לא חאפר במלא מובן המילה, אז היו מכשילים אותך על מסרק הגה. זה אחד הדברים שבאמת מכשילים על כול חופש או נקישה הכי קטנה שיש. אם לא הכשילו, קרוב לודאי שהוא בסדר. 

פורסם

זה רק גומיות מוט מייצב גמורות 300 שקל סוגר הכל רוצים להחליף לך ה את כל הפרונט נראה לך נורמאלי ?! חירטוטים חלאס כבר, לך למוסך אחר.

תכניס אותו למורשה לטיפול סטנדרטי הם בודקים הכל ויאמרו לך מבלי שתאמר דבר ומשם תזרום עם מה שיאמרו לך שדורש החלפה. לפחות לא יעבדו עליך.

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, davemustaine87 כתב:

 

תיראה מהנסיון שלי, כול מוסך זה כבדהו וחשדהו. 

יכול להיות מוסך מעולה, מקצועי, אבל בכול זאת זה עסק, ועסק רוצה להרוויח. הוא מבחינתו לא אומר לך שום דבר לא נכון. אולי כול החלקים הנ"ל באמת צריכים תיקון או החלפה, אבל אולי הוא מגזים קצת, ואם זה היה הרכב הפרטי של אחד העובדים שם, אולי לא היה צורך בכול ההחלפות הללו. 

 

אני יכול להגיד לך שבמידה והמכון טסטים שהלכת אליו לא חאפר במלא מובן המילה, אז היו מכשילים אותך על מסרק הגה. זה אחד הדברים שבאמת מכשילים על כול חופש או נקישה הכי קטנה שיש. אם לא הכשילו, קרוב לודאי שהוא בסדר. 

זה מה שהיה מאוד מוזר לו, הוא אמר לי שמסרק הגה בדר"כ לא מתקלקל בשלושה חודשים והמכון (שעד כמה שאני יודע לא ככ חאפר) היה אמור להכשיל אותי.

בסוף בכל אופן בצעתי את הטיפולים (יצא 5700) אחרי הנחות

WhatsApp Image 2022-07-14 at 09.30.15.jpeg

בתאריך 12.7.2022 בשעה 18:16, Ido Porat כתב:

בוא לא נשכח שהרכב הוא רכב בן 13
וניתן להביא חלפים למוסך עפ חוק
לדעתי המחירים כאן לא נראמלים 
תבקש הצעת מחיר נפרדת עבודה וחלקים כמו שנותנים במוסך מסודר 
לך שמע הצעה נוספת ממוסך אחר או מורשה המחירים כאן נראים לי של מורשה 
החלקים כאן יקרים 
אלה העלויות (חלקים בלבד)

נוזל בלמים ליטר מוטול 90

מסנן אוויר 60

פלאגים סט NGK 300

סליל צמפיון 190

תפוח הגה 190 (טולסה)

משולשים 700 TEKNOROT טורקי

אוטם מכסה שסתומים עולה 60

מסרק הגה עולה -1400-900 תחליפי 
סהכ החלקים אמורים לעלות לך 2500-2900 שח בערך אם אתה לוקח את המפרט הזה
עכשיו השאלה האם העבודה יוצאת במוסך כ-3400-3000 עבודה ?

תסתכל על התמונה שצירפתי, החלפים יצאו פחות או יותר המחירים שציינת (בסה"כ 3500 לפני מעמ).

עריכה אחרונה על ידי יעקב סלויז
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, יעקב סלויז כתב:

זה מה שהיה מאוד מוזר לו, הוא אמר לי שמסרק הגה בדר"כ לא מתקלקל בשלושה חודשים והמכון (שעד כמה שאני יודע לא ככ חאפר) היה אמור להכשיל אותי.

בסוף בכל אופן בצעתי את הטיפולים (יצא 5700) אחרי הנחות

WhatsApp Image 2022-07-14 at 09.30.15.jpeg

תסתכל על התמונה שצירפתי, החלפים יצאו פחות או יותר המחירים שציינת (בסה"כ 3500 לפני מעמ).

יצא הרבה יותר יקר ממה שאמרתי החלפים היו צריכים לעלות לך 2900 לכל היותר כולל מעמ אתה שילמת 4100 הפרש של 1200 40 אחוז הפרש

עבודה עלתה לך 1600 האמת נשמע מחיר סביר אבל את זה יגידו שאר חברי הפורום 
העיקר שאתה מרוצה

עריכה אחרונה על ידי Ido Porat
×
×
  • תוכן חדש...