Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לי מדיח, אבל להורים שלי יש ומכניסים לשם כלים מלוכלכים. לא אחרי שטיפה...

מה שכן, צריך לזרוק שאריות אוכל גדולות לפח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא שוטף כלום לפני ההכנסה למדיח.

מקסימום מוריד שאריות עם המזלג (ברור שאני לא אכניס חצי עוף.. כן? אבל למשל כן קצת חתיכות של כרוב או חסה יכולות להכנס בלי בעיה)

 

מדיח זה נוחות.

אפשר להסתדר בלי. על לפני שנה לא היה לי מדיח

אפשר להתסדר גם בלי מכונת כביסה ובלי מייבש. הכל עניין של נוחות.

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

יש מי שלא שוטף לפני המדיח ויש מי שרק מוריד את הלכלוך הגדול ( כדי לא לסתום מסננים).

עדיין לא מדובר ברחיצה אמיתית. בטח לא כוסות וסירים. 

אחרי ארוחה של 10 סועדים אצלי לפחות אין גם מספיק מקום בייבוש.  אצלי המדיח עובד פעמיים בשבוע, רק בארוחות גדולות. כל יתר הזמן שוטפים בידיים ( גם אחרי 6 בני משפחה). אנחנו גם לא צוברים כלים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, iEminem כתב:

בתור אחד שגדל בלי מדיח ושטף רק ידנית, בחיים לא הבנתי מה הסיפור של מדיח? למה כולם כל כך מהללים אותו?

הרי ציינתם שאתם מכניסים את הכלים למדיח אחרי ששטפתם אותם, לא?

[...]

מה אני מפספס פה?


מה??

לא שוטפים שום דבר לפני הכנסה למדיח, רק מורידים שאריות מזון, לפעמים כן צריך להרטיב ולהשרות קצת אם יש שאריות מזון יבשות דבוקות. הסיפור הוא שאתה מעמיס את המדיח, מכניס טבליה, לוחץ על הכפתור והולך לישון, שיעבוד שעתיים, זה לא מעניין, ובבוקר יש כלים נקיים.

אני מפעיל מדיח כל לילה, מטלה אחרונה לפני שהולך לישון. זוגתי אוהבת להוציא ולהשתמש בכל הכוסות בבית, לא שמעה על הקונספט של להשתמש באותה כוס במשך היום, וגם אוהבת להכין כוס קפה, לשכוח ממנה, ולהכין עוד אחת ועוד אחת, כך שאנחנו גומרים את היום עם 4-5 כוסות קפה מיותמות ברחבי הבית. אם אני לא אפעיל מדיח בלילה, לא יישארו לי כוסות עד הבוקר...

 

(גם לי לא היה מדיח עד לפני ארבע שנים. וגם לא מייבש.)

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • מצחיק 1

חזיר דיזל

פורסם

מי ששוטף לפני שמכניס למדיח - איבד את היתרון של המדיח.

מסירים את הליכלוך הגס עם מזלג או חתיכת נייר סופג ישירות לפח אשפחה ומכניסים את הכלים AS IS למדיח.

כל נושא חומרי הניקוי (שעברו לקפסולות וכאלה) הוא נושא רווי בדיסאינפורמציה שבשילוב עם חוסר הבנה בהפעלת המכשיר ובחירת התוכנית - גורמת לאנשים להרבה מאוד אי שביעות רצון בחלק מהמקרים.

לא זוכר אם זה היה @ירחמיאל או @nitch - אבל כמדומני אחד מהם צרף לכאן סירטון מיוטיוב של בחור שמדבר (ובודק !) את הנושא מקרוב.

זה הלינק: https://youtu.be/_rBO8neWw04

 

שווה לצפות ולהעמיק בפרטים, הוא גם בחור משעשע אבל צודק בכל פרט.


הערה שלי:
אגב, זה תקף לא רק למדיחים אלא גם בהקבלה לעולם מכונות הכביסה;

עוברים ל GEL במכונות שאינן מסוגלות להחזיק את החומר במגירה, משתמשים בתוכנית הלא נכונה כי בוחרים את התוכנית בעיקר על סמך זמן העבודה של התוכנית (בספר של המכונה רשום בדיוק איזה תוכנית מתאימה למקסימום של הקיבולת ואיזו לא).
לא מבינים את משמעות ה PRE WASH (בדיוק כמו במדיחי כלים) ובחירת התוכנית הנכונה שתדע לבצע PRE WASH ורק אז MAIN WASH במקרה של כביסה מאוד מלוכלכת. לא כל תוכנית עושה PRE WASH.

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מדיח טוב עם טבליה טובה מנקה הכל!

באמת הכל 

כולל סירים. מחבתות. הכל.

אפילו קערת מיקסר עם מלא בצק יבש שאישתי מכינה חלות

 

הדבר שלא מתנקה טוב אצלי זה מחבת פסים אחרי ארוחת המבורגרים.

הוא לא מצליח להתמודד עם שומן שרוף 

 

אבל אני לא מאשים אותו. גם שהייתי רוחץ את זה ידנית הייתי משרה את זה עם מסיר שומנים לפני.

אז עכשיו אני משרה את זה עם מסיר שומנים. שופך את המסיר שומנים. שוטף קצת במים (לא משפשף) ומכניס למדיח לתוכנית ארוכה. יוצא נקי.

  • אהבתי 1

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

אצלינו לא משתמשים בחד"פ!

אפילו כיוצאים לפיקניק ,משתמשים בכלי פלסטיק רב פעמיים.

אני פשוט לא מצליח לקלוט את הגישה של שימוש בחד"פ.

יאללה שישרף העולם.

  • אהבתי 3

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

@yohai71להגיע למלון ב-11 בלילה ולהכין כוס תה חם לפני השינה זה ההפך מהתכלבות.

 

@SlowRideאלה כלים שנמכרים כחד"פ איכותיים. בסופו של דבר הם גם נשברים אחרי כמה שימושים.

 

@om2מחבת פסים ששימשה לצליה אני משרה בכיור עם תערובת של מים, סבון כלים וג'ל אקונומיקה. אחרי 15 דקות שפשוף קל עם ספוגית והכלי נקי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 דקות, fanman כתב:

אצלינו לא משתמשים בחד"פ!

אפילו כיוצאים לפיקניק ,משתמשים בכלי פלסטיק רב פעמיים.

אני פשוט לא מצליח לקלוט את הגישה של שימוש בחד"פ.

יאללה שישרף העולם.

תראה, לפעמים זה באמת נח משמעותית.

יש לי שרוול כוסות מ2019, עדיין בשימוש מדי פעם. כל 3 חודשים בערך אני מזמין חבילת צלחות. האם אפשר לוותר על זה לגמרי? כנראה שכן. אבל אפשר לומר את זה על המון דברים נוחים ומזהמים. זה לא אסון גדול ביחס לדברים מזהמים אחרים שאנחנו עושים על בסיס יומי.

אבל להשתמש בזה על בסיס יומי זה מוגזם לחלוטין. מעבר לזיהום שזה עושה, כלכלית זה לא שווה.

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

@yohai71להגיע למלון ב-11 בלילה ולהכין כוס תה חם לפני השינה זה ההפך מהתכלבות.

 

איך אתה מרתיח את המים? מאיפה התה? 

 

כאילו.. זו באמת בעיה אמיתית שנתקלת בה במלון סביר? כי אם יש קומקום כנראה שגם יש כוסות. או אפשרות לבקש בלובי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מדיח שקול למכונת כביסה ומייבש פשוט מקל על החיים

חסרונות:

מרעיש

תופס מקום

יתרונות:

צריכת מים נמוכה(אצלי בין 6 ל11 ליטר למחזור תלוי בתוכנית)-בשטיפת כלים ידנית הצריכה היא 30 ליטר בערך לכיור

ניקיון והברקה -החום והחומרים עושים את העבודה הכלים יוצאים מבריקים ללא שאריות

בשטיפה ידנית לעיתים הסקוץ' מסריח והכלים יוצאים פחות סטריליים

מכניסים כלים לאחר ניקוי שאריות מזון  בלי שטיפה ובוחרים תוכנית מתאימה לליכלוך קל בינוני או כבד

 

 

פורסם

@יבגניפאת הדיון הזה כבר ניהלנו. לא בכל מקום המלון מספק ערכת קפה - אלה מנהגים מקומיים, ואני בודק פרטנית לפני הנסיעה.

אבל זה שייך לשרשור המטען הכבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במדיח שלי תמיד שם רק ג'ל פיניש "all in 1max" בלי נוזל הברקה ובלי מלח, הכלי זכוכית נראים חדשים בלי אבנית, אין אבנית במדיח, 0 טיפולים, 0 בעיות. הכל מיותר.

  • אהבתי 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני כשעה, fanman כתב:

 

אני פשוט לא מצליח לקלוט את הגישה של שימוש בחד"פ.

 

הגישה היא נוחות ו"חיסכון" בכלים מלוכלכים שצריך אח"כ לשטוף

אצלנו משתמשים בעיקר בכוסות חד"פ אבל הפחתתי את השימוש בחד"פ לאחר ההתיקרות

קניתי כוסות פלסטיק רב פעמיות שרוול של 10 ב15 ש"ח ולרוב משתדל להשתמש רק בהם

אשתי לעומת זאת מכורה לחד"פ "כדי שלא יצטברו כלים בכיור"

 

×
×
  • תוכן חדש...